Ci hè i casi in cui, dopu à accende u computer, un certu prugramma hè automaticamente lanciatu, per esempiu, un browser. Questu hè pussibile da l'azione di virus. Allora, l'utenti pò sbagliunà: anu avè un antivirus installatu, ma ancu per qualchì ragu u navigatore web aprite è va da a pagina cù u publicu. Ulteriormente in l'articolo baseremo nantu à ciò chì causa questu cumpurtamentu, è scopre cum'è di trattà u.
Cosa fà se u navigatore apri spontaneamente cun annunci
I navigatori web ùn anu micca nisuna impostazione per attivà a so autostart. Allora, l'unica ragione per l'inclusione indipendente di un browser web hè u virus. È i virus stessi agenu in u sistema, cambendu certi parametri chì portanu à tale comportamentu di u prugramma.
In l'artìculu vedemu ciò chì i virus ponu cambià in u sistema è cume si riparanu.
Fissà u prublema
A prima cosa da fà hè di verificà u computer per i virus chì utilizanu mezzi ausiliari.
Ci hè adware è virus regulare chì infettenu tuttu u computer. A publicità pò esse trovata è eliminata cù prugrammi cume AdwCleaner.
Per scaricà AdwCleaner è adupralu pienu, leghje l'articolo dopu:
Scaricate AdwCleaner
Questu scanner ùn cerca micca tutti i virus nantu à u computer, ma cerca solamente di adware chì l'antivéritu di solitu ùn vede micca. Hè perchè tali virus ùn sò micca una minaccia direttamente à u computer in parte è da i dati nantu à questu, ma sò intrusi in u navigatore è tuttu ciò chì hè cunnessu cù questu.
Dopu avè installatu è in esecuzione AdvKliner, fà una verifica cun computer.
1. Cliccate Scansione.
2. Dopu un pocu tempu di scansione, u numeru di minacce sarà mostratu, cliccate "Cancella".
U computer riavanu è u Notepad apparirà subitu dopu ch'ellu hè attivatu. Questu schedariu descrive una relazione dettagliata nantu à a pulizia cumpleta. Dopu avè lettu, pudete fermà sicuru a finestra.
L'esplorazione completa è a prutezzione di u computer hè fatta da antivirus. Aduprendu u nostru situ pudete sceglie è scaricate u difensore di dirittu di u vostru computer. Prudutti tali programmi liberi:
Dr.Web Security Space
Kaspersky Anti-Virus
Avira
Motivi per lanciari u navigatore da per mè
Accade chì ancu dopu avè verificatu u antivirus di u sistemu, autorun pò pudè verificà. Imparà à rimuà quellu errore.
In autolad ùn ci hè un parametru chì apru un certu file o in u pianificatore di attività ci hè una attività chì aprite u schedariu quandu u computer parte. Cunsiderà per curregge a situazione.
Esploratore web Autorun
1. A prima cosa da fà hè aprite u comando. Runcù e scelte rapide di tastiera Win + R.
2. In u frame chì si vene in a linea, specificate "msconfig".
3. Una finestra si aprirà. "Configurazione di u sistema"E poi in a sezione "Startup" cliccate "Open Task Manager".
4. Dopu u lancia Task Manager sezione aperta "Startup".
Eccu dui elementi utili di u startup, è virali. Leggere una linea "Editore"Pudete determinà chì lanci avete bisognu à l'inizializazione di u sistema è lascià.
Sì avete a cunniscenza di alcuni autoruns, per esempiu, "Intel Corporation", "Google Inc" e sì. L'elenco pò cuntene quiddi prugrammi chì u virus hà lanciatu. Pò ponu qualchì icone in u tarraghju o ancu chjucate e nant'à u vostru accunsentu
5. L'elementi virali duvutu esse eliminati da l'autorunate, cliccendu nantu à u clicchere dirittu di u mouse nantu à u download è seleziantu "Disable".
Virus process in Task Scheduler
1. Per trovà "Task Scheduler" fate e seguenti azzioni:
• Preme Win (Start) + R;
• In a stringa di ricerca scrite "Taskschd.msc".
2. In u scheduler aperto trova a cartella "Biblioteca di schedariu" è aprite.
3. In a zona centrali di a finestra, tutti i prucessi installati sò visibili, chì si ripetenu ogni n-minuti. Hè necessità di truvà a parola "Internet", è à fiancu à essa tocca una lettera (C, D, BB, etc.), per esempiu, "InternetAA" (per ogni utente in modi diversi).
4. Per visualizzare l'infurmazioni nantu à u prucessu, avete bisognu di aprite e proprietà "Triggers". Si pò mostrà chì u navigatore hè attivatu. "Quandu si principia u computer".
5. Sì avete trovu un cartulare sì, avete bisognu di sguassu, ma prima di dì avete da rimuovere u lima di virus situata in u vostru discu. Per fà quessa, andate "Azzioni" è ci sarà u caminu à u file eseguibile.
6. Avemu bisognu di truvallu andendu à l 'indirizzu specificatu attraversu "U me computer".
7. Avà, bisogna à guardà e pruprietà di u schedariu chì avemu trovu.
8. È impurtante à fà attenta à l'espansione. Se à a fine hè l'indirizzu di un situ, allora hè un schedariu maligno.
9. Un tali archiu quandu accendi u computer in sè lancerà u situ in un navigatore web. Allora, hè megliu à caccià subitu.
10. Dopu eliminà u schedariu, torna à "Task Scheduler". Dunque ci vole à sguassà u prucessu installatu cliccendu "Elimina".
Modificatu un file di hosts
Attaccanti spessu aghjuntanu di l'infurmazioni à u file di l'ospite di sistema, chì aghjunghje direttamente ciò chì i navigatori apri. Dunque, per livà stu schedariu di indirizzi publicitarii in Internet, sarà necessariu pulizia manualmente. Stu prucedimentu hè faciule, è pudete amparà à cambià di eserciti in l'articulu in u ligame sottu.
Per saperne di più: Modificà u schedariu hosts in Windows 10
Dopu avè l'apertura di u schedariu, rimuovi da sta tutte le righe in più chì vene dopu 127.0.0.1 localhost nant'à :: 1 localhost. Un esempiu di un file di serviziu pulitu pò esse truvatu ancu in u ligame di sopra - idealmente, avè l'aspettu di questu.
Problemi in u browser
Per rimuovere e tracce restanti di u virus in u navigatore, seguite i passi chì seguitu. In questu casu, aduprà Google Chrome (Google Chrome), ma in molti altri navigatori pudete fà azzioni simili cù u listessu risultatu.
1. A nostra prima azione hè di rimuovere le estensioni inutili in u navigatore chì pudianu esse installatu da un virus senza a vostra cunniscenza. Per fà quessa, apri in Google Chrome "Menu" è andate à "Impostazioni".
2. Sù a parte diritta di a pagina di navigatore truvamu a sezione. "Estensioni". E estensioni chì ùn avete micca installatu sò pruve rimosse puru cliccendu nantu à l'icona di ciambellu accanto.
Se vulete installà e estensioni in Google Chrome, ma ùn sapete micca cume fare, legite questu articulu:
Lezione: Cume installà e estensioni in Google Chrome
3. Torna à "Impostazioni" navigatore web è circà l'articolo "Aspettu". Per definisce a pagina principale, bisogna cliccà "Cambia".
4. Un quadru apparirà. "Home Page"induve pudete registrà a vostra pagina scelta in u campu "Pagina successiva". Per esempiu, specificendu "//google.com".
5. A pagina "Impostazioni" circà un titulu "Cerca".
6. Per cambià u mutore di ricerca, cliccate nantu à u bottinu accanto à u listinu in goccia di motori di ricerca. Sceglite qualunque gustu.
7. Solo in casu, sarà utili per rimpiazzà l'etichetta attuale di u prugramma cù una nova. Avete bisognu di sguassà a scelta rapida e creà una nova. Per fà quessa, andate à:
Archivi prugrammi (x86) Applicazione Google Chrome
8. Poi trascinamu u schedariu "chrome.exe" in u locu chì avete bisognu, per esempiu, per u desktop. Un altru modu per creà una scorciacciu hè cliccà à dirizzione diritta nantu à l'applicazione "chrome.exe" e "Send" in u "Desktop".
Per scopre i motivi per l'inizio di Yandex. Browser, leghje questu articulu:
Lezione: I motivi per i quali Yandex Browser si apre apposta
Allora avemu guardatu à u modu chì pudete rimuovere l'errore di avvintu di u navigatore è perchè apparisce cun u micca. È cum'è accadutu, hè impurtante chì l'ordinatore hà parechji utilità anti-virus per a prutezzione integrale.