Funzioni "Parental Control" in Windows 10

Ogni prughjettu deve assumersi responsabilità per chì u so zitellu utilizerà u computer. Naturalmente, ùn hè micca sempre pussibile controllà a sessione dietro u dispositiu. Hè soprattuttu veru per i genitori chì spessu sò in u travagliu è chì lascianu u so zitellu solu in casa. Dunque, l'utili chì ti permettenu di filtra tutte e infurmazioni ricevute da un picculu utente sò assai popolari. Sò chjamati "Cuntrollu di i genitori".

"Cuntrollu di i Parenti" in Windows 10

Per salvà l'utrani da l'installazione di un software addiziunale addizionale in u so computer, i sviluppatori di u sistema operativu Windows pigliu decisu di implementà questu arnesi in u so pruduttu. Per ogni versione di u sistema operativu, hè implementatu in a so manera, in questu articulu vedemu "Cuntrollu di i genitori" in Windows 10.

Vede ancu: A funzione di cuntrollu di i genitori in Windows 7

Funzioni di controllo parental in Windows 10

Prima di passà à l'usu di questa funzione, hè bella per capisce. Hè implementatu aggiendu un novu utilizatore di u sistema operativu, chì hè un novu membru di a famiglia. In altre parole, u vostru zitellu hà u so contu, per chì tutte le opzioni di cuntrollu saranu applicate, cusì:

  1. Monitoru attivitàchì implica una raccolta cumpleta è una segnalazione di e azzioni di u zitellu.
  2. Una di e funzioni più impurtanti hè filtru di u situchì pò esse visitatu. Hè cunsigliatu di cumplà a lista di i siti proibiti per a visita. S'ellu ci hè parechji indirizzi, si pò, à l'intrate, riempe Lista Bianca. Un zitellu puderà visità solu i siti di sta lista.
  3. Valutazione d'età cuntabile tutti i ghjochi è appiicazioni è restringe l'accessu à quelli chì anu suprani i zuppi l'età di u to zitellu.
  4. Computer Timer - U zitellu sarà capace di stà à u computer per u tempu finu chì i genitori statuu.

Vede ancu: Cumu abilità i controlli parenti in Yandex Browser

Abilita è configurà a funzione di u Parentale in Windows 10

Una volta chì avete capitu ciò chì hè questu strumentu, hè ora di capisce cume abilizà e configurà in modu currettu.

  1. Prima ci vole à andà à l'applicazione "Opzioni" (causatu da e chiavi Win + I o premendu "l'ingranu" in u menù "Start") sceglite una sezione "Accounts".
  2. Dopu, andate in tab "Famiglia è altre persone" è cliccate nantu à l'elemento "Add un membru di a famiglia".
  3. U menu per a creazione di un novu utente si apre, in cui un membru di a famiglia hè aghjuntu abbastanza facilmente in passi. Duvete creà o aduprà un indirizzu email esistente per u vostru zitellu, stabilisce una password, è specificà u paese è l'annu di nascita.
  4. Dopu à quessa, u cuntu per u vostru zitellu sarà creatu con successu. Pudete andà à e so impostazioni cù u pulsante "Gestisce l'impostazioni di a famiglia da Internet".
  5. Quandu attivate sta funzione, u situ di Microsoft si stalla, permettendu à l'utente di cambià e impostazioni per a so famiglia. Tuttu hè implementatu in u stile di Windows standard cù una descrizione dettagliata di ogni funzione. E immagini di queste situazioni ponu esse vedu sopra in a sezione chì descrive l'abilità di u strumentu.

Programmi di Terza Parte

Se per una ragione ùn vi riescite o ùn vulete usà l'attellu integratu in u sistema operativu "Cuntrollu di i genitori"Allora cerca di aduprà un software specializatu disignatu per a stessa missione. Ciò include i prugrammi cume:

  • Adguard;
  • ESET NOD32 Smart Security;
  • Kaspersky Internet Security;
  • Dr.Web Security Space è altri.

Quessi prugrammi furnitanu a capacità di pruibisce di visità i siti chì sò inclusi in un listinu speciale da espansione. Hè dispunibule dinò l'occasione di aghjunghje sta lista cù l'indirizzu di un situ web. In più, certi di elli piglianu a prutezzione contra ogni publicità. Tuttavia, stu prugramma hè inferiore a l'utile di a funzionalità "Cuntrollu di i genitori", chì era discusu sopra.

Conclusione

In conclusione, mi vogliu dì chì l'utellu "Cuntrollu di i genitori" hè abbastanza impurtante per e famiglie in cui u zitellu accede à u computer è in u mondu in particulare. Dopu tuttu, ci hè sempre un certu risicu chì in assenza di cuntrollu di unu di i genitori, un figliolu o una figliola pò assorbisce l'infurmazioni chì influeranu negativamente in un ulteru sviluppu.