Configuriamo Outlook per u travagliu


Parechji utilizatori di Instagram sò impegnati in a prumuzione di i so conti, è u mezu più faciule è più praticu per ottene nuovi abbonati hè d'organizzare un concursu. Cume tene u vostru primu cuncorsu in Instagram, è sò discuprate in l'articolo.

A maiò parte di i utilizatori di i servizii sociali di Instagram sò assai imprudenti, e cusì ùn anu micca mancà l'occasione di participà à u cuncorsu, vulerendu avè un premiu. Ancu s'è un picculu knicknack hè ghjucatu out, si sprone assai per accumpagnà tutte e condizioni stabilite in e regule per u scopu di a vittoria.

Di regula, in e reti sociali ci sò trè opzioni per e cumpetizioni:

    Loteria (spessu chjamata Giveaway). L'opzione più diffusa, chì attrae l'utenti hè chì ùn anu micca da competere, chì accustanu e cundizioni difficili. In questu casu, u participante ùn hà micca bisognu à prà qualchì azzione, tranne per abbonarsi à unu o più conti e fà un registru ripetutu. Tuttu ciò chì resta à speranza hè a bona fortuna, postu chì u vincitore hè sceltu trà i participanti chì anu accettatu tutte e condizioni cun un generatore di numeri aleatori.

    A cumpetizione creativa. A scelta hè più difficiula, ma spessu più interessante, chì quì i participanti duve vede tutta a so imaginazione. L'attività pò esse assai diversa, per esempiu, per fà una foto originale cù un catinu o risponde in modo perfettu à tutte e domande di quiz. Quì, naturalmente, i furtunati sò dighjà selezionati da a giurata.

    Numero massimu di gusti. Tipi simili di prughjetti sò favuriti da l'utenti di cumpi promuvati. A so essenza hè semplice - per avè u numeru massimu di simuli per u tempu stabilitu. Se u premiu sia prezioso, allora a vera eccitazione si sveglia tra l'utenti - una varietà di modi per fà più marcatu sò inventate A piacè: e dumande sò inviate à tutti i cunnisciuti, sò stati fatti posti, i posti sò creati nantu à vari siti popolari è reti sociali, etc.

Chì hè necessariu per a competizione

  1. Foto di alta qualità. A foto deve attirà l'attenziazione, esse chjaru, luminosu è attillante, chì a participazione attiva di l'utenti dipende spessu da a qualità di a foto.

    Se una cosa hè cumandata cum'è premiu, per esempiu, un hoverboard, sacchetta, orologio di fitness, ghjochi Xbox o altri elementi, allora hè necessariu chì u premiu sia presente in a foto. In un eventu chì un certificatu hè in riproduzione, allora a foto pò esse micca presenti specificamente per questu, ma u serviziu chì prupone: a fotografa di u matrimoniu - una bella foto di i mariti sposi, un viaghju à u bar di sushi - un spaziu appetitu di u rolls set, etc.

    Fate vede à l'utente immediatamente chì a foto hè competitiva - aghjuntu una inscrizzione appiccicosa, per esempio, "Giveaway", "Competition", "Raffle", "Win un premiu" o qualcosa di simile. Inoltre, pudete aghjunghje una pagina di login, data di sintesi o tag di l'utente.

    Naturalmente, tutte e informazioni immediatamente messe nantu à a foto ùn valenu a pena - tuttu sò esaminati aduprati è organici.

  2. U Premiu Ùn pudete micca salvà u premiu, ancu chì, à parechje volte, i culai di mancanza di significatu ponu raccunteri una folla di participanti. Cunsiderate, questu hè u vostru investimentu - una qualità è un premiu chjamatu da parechji assicurghja più di centu partecipanti.
  3. E regole chjarite. L'utente hà da capisce perfettamente ciò chì hè necessariu di ellu. Hè inaccettavuli se, in u prucessu di sceglie un vincitore, si scopre chì una pussibuli fortunata, per esempiu, hà una pagina chiusa, ancu se hè necessariu, ma e regule ùn anu micca indicatu. Pruvate à sfruttare e reguli point per point, scrive in un linguaggiu sèmplice è accessibile, perchè parechji participatori saltudenu e regule.

Sicondu u tippu di a cumpetizione, e règule pò differisce significativamente, ma in a maiò parte di e case anu una struttura standard:

  1. Iscriviti à una pagina specifica (indirizzu annantu à);
  2. Quandu si tratta di a cumpetizione creativa, spiegate ciò chì hè necessariu di u participante, per esempiu, inserite una foto cù una pizza;
  3. Pone una foto competitiva in a vostra pagina (ripisizione o screenshot di a pagina);
  4. Pone un hashtag unicu sottu u ripetizione, chì ùn hè micca occupata da altre foto, per esempiu, #lumpics_giveaway;
  5. Chiedi à lasciare un commentu specificu, per esempiu, un numeru seriale sottu à a foto di prumuzione di u vostru profilu (stu modu di assignà numeri ùn hè micca raccomandatu, perchè l'utenti spessu s'incusavanu in i commenti);
  6. À dì chì, prima di a fine di u concorsu, u prufilu deve esse aperto;
  7. Dite riguardu à a data (è preferibilmente u tempu) riassuntu;
  8. Specifichi u metudu di sceglie u vincitore:

  • U giuratu (s'ellu si tratta di a cumpetizione creativa);
  • Assignà numeri à ogni utilizatore, seguendu da determinà u furtunatu chì utilizza un generatore di numeri aleatori;
  • Usate u sorte

A realtà, se avete tuttu preparatu, pudete procedere à a competizione.

Lottery (giveaway)

  1. Pubblichi in a vostra foto di profilo, in a descrizzione di cui spicca e regule di participazione.
  2. Quandu l'utenti si uniscenu per participà, sarà necessariu passà per u vostru hashtag unicu è aghjunghje u numeri di sequenza di un participant à ogni foto di l'utente in i commenti. In listessu tempu in stu modu cunsiderate a giustizia di seguità e condizioni di l'azione.
  3. Nantu à u ghjornu (o l'ora) di X, avete bisognu di determinà u generatore Fortunatu di numeri casuale. Saria bè si u mumentu di sintesi hè impurtatu in camera cù a publicazione dopu di sta prova in Instagram.

    Oghje, ci hè una varietà di generatori di numeri casuali, per esempiu, u serviziu famosu RandStaff. Nant'à a so pagina avete bisognu di specificà una gamma di numeri (se 30 persone anu participatu à a prumuzione, allora, di conseguenza, l'ampiezza sarà da 1 à 30). Pulsante "Generate" mostrerà un numaru casuale - hè quellu numeru chì deve esse attribuitu à u partecipante chì hè diventatu u vincitore.

  4. S'ellu si capisce chì u participante ùn hà seguitu e regule di u sorte, per esempiu, chjude a pagina, allora, naturalmente, si ne, è un novu vincitore hè necessariu per esse determinatu premendu nuvamente u pulsante "Generate".
  5. Postu u risultatu di u contestu in Instagram (video registrati è descrizione). In a descrizzione, assicuratevi di marcà u vincitore è avvisate u partecipante stessu di a vittoria in Direct.
  6. Vede ancu: Cumu scrive in Instagram Direct

  7. Dopu, avete bisognu d'accordu cù u vincitore nantu à cumu u premiu li darà à ellu: per posta, per corriere, in persona, e sì.

Ci vole à avverà chì, sì u premiu vene mandatu per mezu di u missaghju o per posta, deve sopportà tutti i costi per a consegna.

Sostituu un cuncorsu creativu

Di solitu, questu tippu di prumuzione hè effettuatu sia per conti cumme cumme trutturate in Instagram, o in presenza di un premiu assai attraente, postu chì non tutti l'utenti vogliono passà u so tempu personale in l'inseme di e condizioni di u manifestazione. Spessu ci sò parechje premi in tali cuncepimenti, chì incuraghjanu una persona à participà.

  1. Postu una foto competitiva in u vostru profilu cù una descrizione chiara di e regule di participazione. Quandu i posti di i video sò in un profilo, l'utenti anu da marcà cù u vostru hashtag unicu in un modu chì da poi pudete vede.
  2. In u ghjornu di a scelta di u vincitore, avete bisognu di passà per l'hashtag è valutà e foto di i participanti, scegliete una di e megliu (se ci hè parechji premi, allora, rispettivamente, parechji colpi).
  3. Postu un post in Instagram invendu una foto vincente. S'ellu ci hè parechji premi, si faci un collage induve i premii saranu marcati cù numeri. Assicuratevi di verificate l'azione chì participanu à e foto chì.
  4. Vede ancu: Cume à marcà un utente in una foto in Instagram

  5. Informate i vincitori di a vittoria in Direct. Quì vi puderete d'accordu cume à ottene u premiu.

Com'è una contesta

A terza opzione hè un scherzu simile, chì hè spessu onuratu da i participanti chì sò più attivi in ​​i reti sociali.

  1. Postu una foto in Instagram cun regule chjucate per a participazione. L'utenti chì ripresenta a vostra foto o publicanu e so aghjunghjenu a vostra hashtag unica.
  2. Quandu hè venitu u ghjornu di a sintesi, andate da u vostru hashtag è studiate attentamente tutte e publicazioni dispunibuli, induve avete bisognu di truvà una foto cù u numeru massimu di gusti.
  3. U vincitore hè determinatu, chì significa chì dà bisognu di mette in a vostra foto di profilo, riassumendu i risultati di l'azione. A foto pò esse fatta in forma di una screenshot di u participante, chì mostra u numeru di gusti chì hà.
  4. Informate u vincitore di a vittoria per mezu di messaghji privati ​​in Direct.

Esempii di competitività

  1. U populu di u sushi ristorante tene u cascu tipicu, chì hà reguli trasparenti cù una descrizione chiara.
  2. Pruduttu à u cinema Pyatigorsk settimanalmente. E regule sò ancu più semplici: esse sottoscritte à un account, cum'è un post, selezziunate trè amici è lasciate un commentu (una ottima opzione per quiddi chì ùn amanu micca à guazzà a so pagina cù i reposts di foto).
  3. A terza variantu di l'azione, chì hè stata fatta da un famosu operatore di telefulichi russo. Questu tippu di azzione pò esse attribuitu à a creativu, postu chì a persona hè tenuta à risponde à a dumanda più prestu pussibule in i commenti. U vantaghju di stu tippu di disegni hè chì u partecipante ùn hà bisognu di aspettà un riassuntu di i risultati per parechji ghjorni, di manera in generale, i risultati pò esse già publicati in un pocu d'ore.

A competizione hè una lezzione assai interessante per a festa d'organizazione è per i participanti. Crea dinò promozioni onesti di u premiu, è dopu in gratitudine vedite un incremento significativu di l'abbonati.