Probabilmente, tutti l'utenti chì travagliani in totu cù Microsoft Excel cunnosce una funzione simile di u prugrammu cum'è i dati di filtrazione. Ma micca tutti si sà chì ci sò ancu e caratteristiche avanzate di stu strumentu. Dai un ochju à ciò chì un filtru avanzatu di Microsoft Excel pò fà è cum'è utilizanu.
A creazione di una tavula cù e condizioni di selezione
Per installà un filtru avanzatu, prima di tutti, avete bisognu di creà una tavola addizionale cù e condizioni di selezione. U cap capu di sta tavula hè esattamente uguale a a tavula principale, chì, in realtà, filtreremo.
Per esempiu, avemu messu una tavola supplementare nantu à u unu di u principale, è pittatu e so cellule in aranciu. Ancu sì sta tavula pò esse piazzata in ogni spaziu libaru, è ancu nantu à un altru stratu.
Ora, inseremu in a tavula ulteriore i dati chì dighjuneranu filtrati da a tavula principale. In u nostru casu particulare, da a lista di stipendie rilasciata à i salariati, avemu decisu di sceglie dati nantu à u persunale principale di u maschile per u 25 di lugliu di u 2016.
Fighjate un filtru avanzatu
Solo dopu a creazione di a tavula ulteriore, pudete procedere per lanciare u filtru avanzatu. Per fà quessa, andate à i tabulazione "Dati", è nant'à u nasu in u "Saldamentu è Filtru" a casella di attrezzi, cliccate nantu à u bottu "Avanzate".
A finestra di filtru avanzata si apre.
Comu pudete vede, ci sò dui modi di utilizà questu arnesi: "Filtrà a lista in situ", è "Copia i risultati à un altru locu." In u primu casu, a filtrazione hè effettuata direttamente in a tavula di l'urtimentu, è in u secondu casu - separatamente in a gamma di celle chì specificate.
In u campu "Sorgentu", avete bisognu di specificà a gamma di celle in a tavula sorgente. Questu pò esse fattu manualmente tippendu coordinate da a tastiera, o selezendu l'altura di celle desiderata cù u mouse. In u campu "Rughjone di e condizioni", avete bisognu di specificà in modu analiticu l'ampiezza di l'intestazione di a tavula in più, è a linea chì cuntene e condizioni. In listessu tempu, avete bisognu di fassi attenti per chì e linee vuote ùn vanu micca cusì in stu intervallo, altrimenti ùn funzionerà micca. Dopu chì tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Comu pudete vede, in a tavula originale ci sò solu i valori chì avemu decisu di filtra.
Se l'opzione hè stata scelta cù una trasmissione di u risultu in un altru locu, allora in u campu "Risultà in u rigru in" avete bisognu di specificà a gamma di celle in cui i dati filtrati saranu usciti. Pudete ancu specificà una sola cella. In stu casu, diventerà a cella superiore sinistra di a nova tavula. Dopu chì a selezzione hè stata fatta, cliccate nantu à u pulsante "OK".
Comu pudete vede, dopu à sta azzione, u tavulu di l'urighjine reste invariatu, è i dati filtrati sò visualizzati in una tavola separata.
Per ripresentà u filtru quandu utilizanu a lista di fabbricazione di listessa, avete bisognu di u ribbon in a casella di l'Ultima "Sort and Filter", cliccate nantu à u bottu "Clear".
Dunque, si pò concludà chì u filtru avanzatu fornisce più funzioni di u filtru di dati usuali. In listessu tempu, ci vogliu notà chì u travagliu cù questu arnesi hè ancu menu conveniente ch'è u filtru standard.