Risoluzione di i problemi di u Sottosistema di Stampa Locale chì ùn esegue micca l'errore in Windows 7

Quandu prova à cunnessà una nova stampante è in certi altri casi chì sò relativi à i materiali di stampa da u computer, l'utente pò truvà l'errore "Subsistema di stampa locale ùn hè micca eseguitu". Scopri ciò chì hè, è cum'è di risolve u prublema in un PC cù Windows 7.

Vede ancu: Correzione di l'errore "Sottosistema di stampa ùn hè micca dispunibile" in Windows XP

E i cause di u prublema è cume si riparanu

A causa più cumuna di l'errore studiatu in stu articulu hè di disattivà u serviziu rispettu. Questu pò esse dovutu à a so disattivazione deliberata o erronea di unu di l'utenti chì anu accede à u PC, diversi malfunzionamenti di l'urdinatori, è ancu risultatu da un'infezione virale. I principali modi per rimediare à questi prublemi saranu spiegati quì.

Metudu 1: Manager di componenti

Un modu per cumincià u serviziu desideratu hè di attivà via Component Manager.

  1. Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Programmi".
  3. Next, cliccate "Programmi è Componenti".
  4. A parte sinistra di a culla aperta, cliccate "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows".
  5. Iniziò Component Manager. Puderete avè a aspettà un pocu tempu mentre a lista di elementi hè fatta. Truvà in esse u nome "U Print Service and Document". Cliccate nantu à u segnu di più, chì hè situatu à a sinistra di u cartulare sopra.
  6. Next, cliccate nantu à a casella à a sinistra di l'iscrizzione "U Print Service and Document". Cliccate finu chè hè vacante.
  7. Dopu cliccate dinà a cascia. Ora a scatula deve esse verificata davanti à ella. Piazzà u listinu marce vicinu à tutti gli elementi inclusi in u cartulare di sopra, induve ùn hè micca installatu. Next, cliccate "OK".
  8. Dopu, sarà fatta a procedura per cambià funzioni in Windows.
  9. Dopu à a fine di l'operazione specificata, una finestra di dialogo si aprirà, unni vi sarà offerta per ripartite u PC per a cambiazione finale di parametri. Pudete fà ciò subitu cliccendu nantu à u bottinu. Ora ripartisce. Ma prima di ciò, ùn vi scurdate di chjude tutti i prugrammi è documenti attivi, per evità a perdita di dati senza salvà. Ma pudete ancu preme un pulsante. "Ricaricate dopu". In stu casu, i cambiamenti entreranu in vigore dopu avè riavvicenu u computer in modu standard.

Dopu avendu riavvicutu u PC, l'errore chì studiamu deve sparisce.

Metudu 2: Manager di serviziu

Pudete attivà u serviziu associatu per eliminà l'errore chì descrivemu. Manager di serviziu.

  1. Passà per "Start" in "Pannello di cuntrollu". Cumu fà sta era spiegatu in Metudu 1. A seguitu, sceglite "Sistema è Sicurezza".
  2. Entra "Amministrazione".
  3. In a lista chì si apre, sceglite "Servizi".
  4. Attivatu Manager di serviziu. Quì hè necessariu truvà u articulu Manager di stampa. Per una ricerca più veloce, custruisce tutti i nomi in ordine alfabeticu, cliccendu nantu à u nome di a colonna. "Nome". Sì in a colonna "Condition" micca valore "Works"quessa significa chì u serviziu hè disattivatu. Per lanciatu, dopu cliccate nantu à u nomu cù u bottinu sinu di u mouse.
  5. A interfaccia di e proprietà di u serviziu parte. In a zona Tipu Startup da a lista presentata selezziunate "Automatic". Cliccate "Applicà" è "OK".
  6. Tornà à "Dispatcher", selezziunate nuvamente u nome di u listessu oggettu è cliccate "Run".
  7. Ci hè una procedura di attivazione di u serviziu.
  8. Dopu à a so cissioni vicinu à u nome Manager di stampa esse à statu "Works".

Ora l'errore chì studiamu deve sparisce è ùn si pò più ghjunghje quandu cercanu di cunnessu una nova stampante.

Metudu 3: Restaveru i file di sistema

L'errore chì studemu pò esse ancu una conseguenza di una violazione di a struttura di i file di sistema. Per scusate una prubabilità o, invece, per corregge a situazione, vi tuccate u cumpunente cù u utility. "SFC" cun a prucedura successiva per ripristinà l'elementi di l'OS, se necessariu.

  1. Cliccate "Start" e log in "Tutti i prugrammi".
  2. Move to folder "Standard".
  3. Cerca "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à questu articulu cù u bottinu direttu di u mouse. Cliccate "Run as administrator".
  4. Attivatu "Linea di cumandamentu". Inserite l'espressione seguente:

    sfc / scannow

    Cliccate Enter.

  5. U prucedimentu di cuntrollu di l'integrità di i so schedari accumarà. Stu prucessu pigliarà un pocu tempu, cusì prontu ad aspettà. Ùn fermate micca quì. "Linea di cumandamentu"ma chì hè necessariu pudete lancia u rollu "Taskbar". S'ellu ci hè qualche mancanza di discordanza in a struttura di u sistema operativo, saranu immediatamente corretti.
  6. Tuttavia, l'opzione hè pussibule quandu, in presenza di errori rilevati in i schedari, u prublemu ùn pò esse risoltu immediatamente. Dopu avete a ripetizione di u cuntrollu di l'utilità. "SFC" in "Modu sicuru".

Lezione: Scansione di l'integrità di a struttura di u file system in Windows 7

Metudu 4: Verificate di l'infezione virale

Una di e cause radice di u prublema investigatu pò esse l'infezione virale di u computer. Quandu e sospette sò necessarie per verificà u PC una di l'utili antivirus. Avete bisognu di fà quellu da un altru computer, da un LiveCD / USB o da cunnessu in u vostru PC in "Modu sicuru".

Quandu l'utilità scopre una infezione virale di un urdinatore, agisca secondu e raccomandazioni chì dà. Ma ancu dopu a procedura di trattamentu hè stata cumpletata, hè prubabile chì u codice maliziu hà gestitu di cambià e impostazioni di sistema, dunque, per eliminà l'errore di u subsistemu di stampa locale, sarà necessariu riconfigurà u PC aduprendu i algoritmi descritti in metodi precedenti.

Lezione: Scansiona u vostru PC per virusi senza installà antivirus

Comu pudete vede, in Windows 7 ci sò diversi modi per eliminà l'errore. "U sotturzistema di stampa locale ùn hè micca esecitu". Ma ùn ci sò micca cusì parechje in comparazione cù e soluzioni per altri prublemi informatichi. Allora, ùn sarà micca difficiule di eliminà u malfunzionamentu in casu di necessità di pruvà tutti questi metodi. Ma in ogni casu, si cunsultava di verificà u PC per virus.