Configurazione di u router D-Link DSL-2500U

A cumpagnia di D-Link sta sviluppendu una varietà di impianti di rete. In a lista di modelli ci hè una seria chì utilizza a tecnulugia ADSL. Include dinò un router DSL-2500U. Prima di iniziate à travaglià cun tale dispositiu, devi configuratu. U nostru articulu di oghje hè dedicatu à sta procedura.

Egee preparatorie

Sì avete ùn avete micca spacchitu u router, ora hè u tempu di fà u trova è un locu pratettu per questu in a casa. In u casu di stu mudellu, a condizione principale hè a lunghezza di i cavi di rete, in modo chì sia basta per cunnessu dui dispositivi.

Dopu avè determinatu a situazione, u router hè furnitu cun electricità per mezu di un cavu di potenza è tutti i fili di rete necessarii sò cunnessi. Tuttu ciò chì avete bisognu hè duie cavi - DSL è WAN. I porti ponu esse truvati nantu à u posteru di l'attrezzatura. Ogni connettore hè firmatu è differisce in furmatu, perciò ùn si pudè micca confusciare.

À a fine di u stadiu di preparazione, mi vogliu evidenziare una configurazione di u sistema operativu Windows. A configurazione manuali di u router determina u metudu per avè u DNS è l'indirizzi IP. Per evità cunflitti in a tentazione di autentificà, in Windows devi impostà a ricezione di sti parametri in modalità automatica. L'istruzione dettagliata nantu à stu tema hè trovu in u nostru altru materiale à u ligame sottu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router D-Link DSL-2500U

U prucedimentu di a configurazione di u funziunamentu currettu di tali attrezzature di rete avvene in un firmware appositamente sviluppatu, chì hè accessu da qualunque browser, è per D-Link DSL-2500U questu attività hè fatta cumprima:

  1. Lanciate u vostru navigatore web è andate à192.168.1.1.
  2. Una finestra in più cù dui campi apparirà. "Username" è "Password". Digitare in elliadminè cliccate nantu à "Login".
  3. Solu ti cunsigliu di cambià a lingua di l'interfaccia web à quella optima per mezu di u menu di menu in cima di a tabulazione.

D-Link hà già sviluppatu parechji firmware per u router in questione. Ognunu di elli ha diversi difetti di ghjuvintu è innovazioni, ma l'interfaccia web hè più colpu. A so apparizione cambia cumpletamenti, è l'arrangiatura di e categurie è di e sezioni pò differisce. Utilizemu una di l'ultime versioni di l'interfaccia AIR in i nostri istruzioni. I detentori di l'altri firmware anu appena bisognu di truvà gli stessi elementi in u so firmware è li cambianu per analogia cù a guida detta da noi.

Configurazione rapida

Prima di tutti, mi piacerebbe toccà u modalità di configurazione veloce, chì apparve in e versioni di firmware più recenti. S'ellu ùn hè micca una tale funzione in a vostra interfaccia, andate direttamente à u passu di configurazione manuali.

  1. Averu categoria "Start" è cliccate nantu à a sezione "Click'n'Connect". Seguitate e istruzioni visualizzate in a finestra, è cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
  2. Prima, u tipu di cunnessione adupratu hè specificatu. Per queste informazioni, fate riferimento à a documentazione furnita da u vostru fornitore.
  3. Poi vene a definizione di l'interfaccia. A creazione di un novu bancomat in a maggioranza di i casi ùn hà sensu.
  4. Sicondu u prugramma di cunnessione sceltu in precedenza, avete bisognu di configurà lu in mezu à i campi pertinenti Per esempiu, Rostelecom furnisce u modalità "PPPoE"perchè u fornitore di servizii internet vi da una lista di opzioni. Questa opzione utilizza u nome di u cuntu è a password. In altri modi, stu passu cambia, ma ci vole sempre specificà solu ciò chì hè presente in u cuntrattu.
  5. Riprovate tutte e voci è cliccate "Applicà" per finalizà u primu stadiu.
  6. Ora a internet cablata sarà verificatu automaticamente per operatività. Pinging hè fattu per mezu di u serviziu di difettu, ma pudete cambià u per qualchì altru e ri-analisi.

Questu completa u prucessu di configurazione rapida. Comu pudete vede, solu i parametri principali sò impostati quì, dunque qualchì volta pudete dà necessità di edità manualmente certi elementi.

Impostazione manuale

L'adattamentu indipendente di u funziunamentu di u D-Link DSL-2500U ùn hè micca difficiule è piglia solu à pochi minuti. Prestu attenzione à certe categorie. Stilemu li so ordinà.

Wan

Come in a prima versione cù una configurazione rapida, i parametri di a rete cablata sò prima setati. Per fà quessa, avete bisognu di fà e azzioni seguenti:

  1. Vai à categoria "Rete" è selezziunate una sezione "WAN". Pò cuntene un elencu di profili, hè desiderabile selezziuneli cù marcate è cancellà, dopu chì pudete iniziate direttamente à creà una nova connessione.
  2. In l'impostazioni principali, u nomu di u profilu hè impostatu, u protocolu è l'interfaccia attiva sò selezionate. Sottu seghjenu sò i campi per edità ATM. Nantu à a maggior parte di i casi, restanu invariati.
  3. Scorri a rotula di a mouse per scendeci per i tab. Eccu i cunfusioni di rete chì basanu nantu à u tipu di cunnessione selezionatu. Installate li in cunfurmazione cù l'infurmazioni specificate in u cuntrattu cù u fornitore. In mancanza di tale documentazione, cuntattate u fornitore di servizii Internet via a hotline è li dumandà.

LAN

Ci hè solu un portu LAN à bordu di u router in questione. U so adeguamentu hè fattu in una sezione particulare. Fate attenzione à i campi quì. "Indirizzu IP" è "Indirizzu MAC". A volte si cambianu à l'infurmazione di u fornitore. Inoltre, un serviziu DHCP chì permette à tutti i dispositivi cunnessi di riceve automaticamente impostazioni di rete deve esse attivatu. U so modu staticu quasi mai bisognu di edizione.

Opzioni avanzate

In conclusione, a configurazione manuali, ponemu in evidenza dui strumenti addiziunali utili chì ponu esse utule per parechji utilizatori. Sò in a categoria "Avanzate":

  1. U serviziu "DDNS" (Dinamicu Dinamicu) hè urdinatu da u fornitore è attivatu da l'interfaccia web di u router in i casi in cui u computer anu servitori diversi. Quandu avete ricevutu i dati di cunnessione, và solu à a categoria. "DDNS" è edite un prufessu di prova già creatu.
  2. Inoltre, pudete dà necessità di creà una strada diretta per certi indirizzi. Ci hè bisognu quandu si utilizza VPN è disconnessioni durante u trasferimentu di dati. Andà à "Routing"cliccate nantu à "Add" e creete a vostra strada diretta, inserendu l'indirizzi imposti in i campi adatti.

Firewall

Di sopra, avemu descrittu i punti principali di installazione di u router D-Link DSL-2500U. À a fine di u stadiu precedente, u travagliu di l'Internet sarà adupratu. Ora parlemu di u firewall. Questu elementu di u firmware di u router hè responsabile di u monitoru è di filtrà l'infurmazioni passanti, è e regule per questu sò impostate cumprese:

  1. In a categoria adatta, selezziunate una sezione. "Filtri IP" è cliccate nantu à "Add".
  2. Denominate a regula, specificate u protocollo è l'azione. Di seguito hè stabilitu l'indirizzu à chì a politica di firewall sarà applicata. In più, una gamma di porti hè specificata.
  3. U filtru MAC funziona nantu à u listessu principiu, solu e restrizioni o permessi sò definiti per e dispositivi individuali.
  4. In campi spicificamente designati, l'indirizzi di fonte è di destinazione, u protocollo è a direzzione sò stampati. Prima di uscisce cliccate "Salvà"applicà i cambiamenti.
  5. L'aggiunimentu di servitori virtuali pò esse necessariu durante a prucrazione di spedizioni di portu. A transizione versu a creazione di un novu profilu hè pussibile cù u cliccatu. "Add".
  6. Hè necessariu compilà u modulu in cunfurmazione cù i requisiti stabiliti, chì sò sempre singuli. L'indirizzazioni dettagliate per l'apertura di i porti pò esse trovu in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.
  7. Leggi più: Aprite porti nantu à u router D-Link

Cuntrollu

Se u firewall hè responsabile di a filtrazione è di a risoluzione di l'indirizzu, l'utellu "Cuntrollu" vi permetterà di definisce restrizioni à l'usu di Internet è di certi siti. Fighjate a più in dettu:

  1. Vai à categoria "Cuntrollu" è selezziunate una sezione "Cuntrollu di i genitori". Quì in u tabellu sò impostati i ghjorni è l'ora in cui u dispositiu avè accesso à Internet. Inserite u risposte secondu e vostre esigenze.
  2. "Filtre URL" responsabile di blocà i ligami. Prima in "Configurazione" definisce a polizia è assicuratevi di applicà e cambiamenti.
  3. Ulteriori in a sezione "URL" già riempitu cù una tavula cù i ligami. Pudete aghjunghje un numeru illimitatu di entrate.

L'ultima tappa di a configurazione

A configurazione di u router D-Link DSL-2500U hè ghjunta finisce, rimane à fà solu pochi passi ultimi prima di lasciare l'interfaccia web:

  1. In a categoria "Sistema" sezione aperta "Parola amministratore"installà una nova chiave di sicurezza per l'accessu di u firmware.
  2. Assicuratevi chì l'ora di u sistema sia corretta, deve esse in pari cù u vostru, allora u cuntrollu di i parenti è altre regule funzioneranu correttamente.
  3. Infine apra u menu "Configurazione", fate una copia di backup di e vostre impostazioni attuali è salvarli. Dopu cliccate nantu à u bottinu Reboot.

Questu cumpleta a configurazione cumpleta di u router D-Link DSL-2500U. Ciòvule, avemu toccatu tutti i punti principali è parlavamu in dettu nantu à a so adatta regolazione. Se avete qualsiasi dumanda in quantu à questu topic, pudete dumanda à i commenti.