Cumu installà Flash Player per Android

Un di i prublemi abbastanza frequenti di u utilizatori di dispositivi chì funzionanu Android hè l'installazione di un lettore flash, chì permetterebbe di ghjucà u lampu nantu à diversi siti. A quistione di perchè scarica è installà Flash Player hè diventata pertinente dopu u sussultamentu di sta tecnulugia sparì in Android - adesso hè impossibile truvà u plugin Flash per stu sistema operativu nantu à u situ di Adobe, nant'à u Google store, ma i modi per installarli. hè sempre quì.

In questo manuale (aggiornatu in u 2016) - dettagli nantu à e funzioni per scaricà è installà Flash Player in Android 5, 6 o Android 4.4.4 è fà u travagliu durante a ghjucatura di video o ghjochi flash, è dinò nuance di installazione è performance plugin per l'ultimi versioni di android. Vede dinò: ùn mostra micca video in Android.

Installà Flash Player in Android è attivendu u plugin in u navigatore

U primu metudu ti permette di stallà Flash nantu à Android 4.4.4, 5 è Android 6, usando solu fonti ufficiali apk è, forse, hè u più faciule è u più efficiente.

U primu passu hè di scaricà Flash Player apk in a so ultima versione per Android da u situ ufficiale di Adobe. Per fà quessa, vai à e versioni archiviate di u plugin //helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html pagina è allora trova a sezione Flash Player per Android 4 in a lista è scarica l'istanza superiore di apk (versione) 11.1) da a lista.

Prima di l'installazione, devi ancu abilità l'opzione di stallà applicazioni da sorgenti scunnisciute (micca da u Play Store) in a sezione "Sicurezza" di e impostazioni di u dispositivo.

U schedariu scaricatu deve esse installatu senza prublemi, l'elemento corrispondente apparirà in a lista di applicazioni di Android, ma ùn funzionerà micca - avete bisognu di un navigatore chì supporta i plug-in Flash.

Da i navigatori moderni è continui - stu Dolphin Browser, chì pò esse installatu da u Play Market da a pagina ufficiale - Dolphin Browser

Dopu avè installatu u navigatore, andate à e so impostazioni è verificate dui voci:

  1. U Dolphin Jetpack deve esse attivatu in a sezione di l'impostazioni standard.
  2. In a sezione "Cuntinu Web", cliccate nantu à "Flash Player" è ponu u valore à "Sempre acceso".

Dopu à ciò, pudete provà à aprite ogni pagina per u test Flash nantu à Android, per mè, nantu à Android 6 (Nexus 5) tuttu hà fattu bè successu.

Sò ancu cù Dolphin, pudete aprite è cambiate e impostazioni di Flash per Android (chjamatu lanciannu l'applicazione curretta nantu à u vostru telefonu o tablet).

Nota: Secunu alcune recensioni, Flash apk da u situ di ufficiali di Adobe ùn funziona micca in certi dispositivi. In stu casu, pudete provà à scaricà u plugin di Flash modificatu da u situ. androidfilesdownload.org in a sezione Apps (APK) è installatu, dopu a rimocchiu u plugin plugin originale. I rimanenti passi sò uuri.

Usendu Photon Flash Player è Browser

Una di e raccomandazioni frequenti chì si pò truvà per ghjucà Flash in a ultima versione di Android hè di aduprà Photon Flash Player è Browser. In listessu tempu, e riviste dicenu chì qualchissia travaglia.

In a mia prova, sta opzione ùn hè micca fattu e u cuntenutu cumportatu ùn hè micca stati ghjucatu cù stu navigatore; pudete tuttavia pruvà à scaricà sta versione di Flash Player da a pagina ufficiale in Play Store - Photon Flash Player e Browser

Modu rapidu è faciule per installà Flash Player

Aggiornamentu: Purtroppu, stu prucessu ùn funziona più; visitate e soluzioni supplementari in a prossima sezione.

In generale, per installà Adobe Flash Player in Android, dà:

  • Truvà induve scarichi a versione adatta per u vostru processore è u vostru sistema operativo.
  • Installate
  • Fighjate una numeru di impostazioni

A proposito, vale a dì chì u metudu descrittu sopra hè associatu cù certi rischi: cume l'Adobe Flash Player hè statu cacciatu da u negoziu di Google, parechji siti web nascondenu parechji tipi di virus è malware chì pò mandà SMS pagati da u dispositivo à qualchì altra cosa ùn hè micca bè piacevule. In generali, per un androide principiante, vi pruponi l'usu di w3bsit3-dns.com per ricercà i prugrammi necessarii, anziché i motori di ricerca, in questu ultimu casu, pudete avè facilmente qualcosa cù e conseguenze micca piacevuli.

Tuttavia, à u mumentu di scrive sta guida, aghju scurdatu una applicazione appena spiegata nantu à Google Play chì ti permette di automatizà parzialmente stu prucessu (è, apparentemente, l'applicazione apparia solu oghje - questu hè una coincidenza). Pudete scaricà l'applicazione Flash Player Installazione per mezu di u ligame (u ligame ùn funziona più, ci hè informazione in l'articolo sottu, quandu daveru scaricà Flash) //play.google.com/store/apps/details?id=com.TkBilisim.flashplayer.

Dopo l'installazione, esegui Flash Player Install, l'applicazione determina automaticamente quale versione di Flash Player hè necessariu per u vostru dispositivo è ti permette di scaricà è installà. Dopu avè installatu l'applicazione, pudete vede Flash è FLV video in un navigatore, ghjucà à ghjochi in Flash è aduprà altre funzioni chì richiedenu Adobe Flash Player.

Per fà l'applicazione à travaglià, sarà necessariu di abilità l'usu di fonti scunnisciute in l'impostazioni di u telefonu Android o di u tablet - questu hè necessariu micca tantu per u funziunamentu di u prugramma stessu, cum'è per l'installazione di Flash Player, cume, naturalmente, ùn hè micca scaricata da Google Play. .

In più, l'autore di l'applicazione annuncia i punti chì seguite:

  • E megliu di tuttu, Flash Player funziona cun Firefox per Android, chì ponu esse scaricatu da u magazinu ufficiali.
  • Quando si utilizza u navigatore predefinito, devi prima eliminà tutti i file tempuratori è i cookies, dopu l'installazione di u flash, andate in a configurazione di u navigatore è attivate.

Dove scaricare APK da Adobe Flash Player per Android

Cume chì l'opzione sopra descritta hà smessu di funziunà, dò ligami à APK verificate cun flash per Android 4.1, 4.2 è 4.3 ICS, chì servenu ancu per Android 5 è 6.
  • da u situ d'Adobe in a versione d'archivio di Flash (descritta in a prima parte di l'istruzzioni)
  • androidfilesdownload.org(in a sezione APK)
  • //forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2416151
  • //W3bsit3-dns.com/forum/index.php?showtopic=171594

Di seguito hè un elencu di alcuni aspetti relativi à Flash Player per Android è cume per risolverle.

Dopu avè l'upgrade di Android 4.1 o 4.2, Flash Player hà smintatu di travaglià

In questu casu, prima di fà l'installazione cum'è descritta sopra, prima smarrà u sistema Flash Player esistente è dopu à quì esegui l'installazione.

Installatu un lettore flash, ma video è altri contenuti di flash ùn sò ancu mostrati.

Assicuratevi chì u vostru navigatore hà javascript è plugins attivati. Verificate se avete un lettore Flash installatu è sì funziona nantu à una pagina speciale //adobe.ly/wRILS. Se quandu aprite questu indirizzu cù android vedi a versione di Flash Player, allora hè installatu nantu à u dispositivo è funziona. Se, invece, apparisci una icona, indicendu chì avete bisognu di scaricà un Flash Player, allora qualcosa hà sbagliatu.

Speru chì questu metudu ti aiuterai à ghjunghje a ripruduzione di cuntenutu Flash nantu à u dispositivo.