RapidTyping 5.2


U iPhone hè un dispositivu altamente funzionale chì hè capace di fà una numerosa attività. Ma tuttu ciò hè pussibule per l'applicazioni di terze parti distribuite in l'App Store. In particulare, cunsideremu qui sotto, cù l'aiutu di ciò chì strumenti pudete applicà una foto à un'altra.

Avemu messu una immagine nantu à un altru cù iPhone

Se vulete esse impegnati in l'elaborazione di una foto nantu à l'iPhone, probabilmente avete vistu esempi di opere, induve una foto hè sovrapposta sopra a un'altra. Per uttene stu effettu, pudete aduprà applicazioni di fotoritettura.

Pixlr

L'applicazione Pixlr hè un manghjazatore di foturruta putente è di alta qualità cun un enorme impianghju di strumenti per l'elaborazione di l'immagine. In particulare, pò esse adupratu per combinà dui foto in una sola.

Scaricate Pixlr da l'App Store

  1. Scaricate Pixlr in u vostru iPhone, lanciate u cliccate nantu à u bottinu."Foto". A schermata mostrerà a biblioteca di l'iPhone, da chì dite di selezziunà a prima foto.
  2. Quandu a foto hè aperta in l'editor, selezziunu u pulsante in u angulu in menu à sinistra per aprite l'uttrumenti.
  3. Apertu a sezione "Doppia esposizione".
  4. Appare un messagiu in u schermu. "Cliccate per aghjunghje a foto", cliccate nant'à, è selezziunate a seconda imà.
  5. A seconda immagine hè sovrapposta nantu à u primu. Cù l'aiutu di i punti, pudete aduprà a so posizione è a scala.
  6. À u fondu di a finestra, i vari filtri sò prumuvuti, cù l'aiutu di chì sia u culore di e immagini è a so trasparenza cambianu. Pudete ancu adeguà a trasparenza di l'immagine manualmente - per quessa, un cursore hè prumove in u fondu, da esse spostatu in a posizione desiderata per uttene l'effettu impiegatu.
  7. Quandu hè editatu hè cumpletatu, selezziunate a spuntata in u angulu in dirittu inferiore, è poi tocca u pulsante "Fatti".
  8. Cliccate"Salvà l'immagine"per esportà u risultatu in a memoria di l'iphone. Per publicà nantu à i reti sociali, selezziunate l'applicazione di interesse (s'ellu ùn hè micca in a lista, cliccate nantu à "Avanzate").

Picsart

U prossimu prugramma hè un editor di foto full-featured cù una funzione di rete sociale. Hè per quessa chì ci vo avete bisognu di passà per una pussibule di registrazione. Tuttavia, questu strumentu fornisce molte più opportunità di incollà dui immagini chè Pixlr.

Scaricate PicsArt da l'App Store

  1. Installu è esecià PicsArt. Sì ùn avete micca un account in stu serviziu, inserite u vostru indirizzu e-mail è cliccate nantu à u bottinu "Crea un account" o aduprà l'integrazione cù i rete sociali. Se u prufessu hè statu creatu in precedenza, selezziunu sottu. "Login".
  2. Appena si apre a schermata di u vostru profilo, pudete cuminciare à creà una immagine. Per fà quessa, selezziunu l'icona cù un segnu di più in u centru chjucu. A biblioteca di immagini si aprirà nantu à u schermu induve avete bisognu di sceglie a prima immagine.
  3. A foto si aprirà in u editor. Dopu, selezziunu u pulsante "Add photo".
  4. Sceglite a seconda immagine.
  5. Quandu a seconda foto hè sovrapposta, regolate a so posizione è a scala. Allora cume u più interessante: in fondo à a finestra ci sò attrezzi chì permettenu di avè effetti interessanti quandu incollate a foto (filtri, impostazioni di trasparenza, mescolanza, etc.). Vulemu cancellà i frammenti in più da a seconda immagine, cusì seleziamu una icona cù una gomma in a parte superiore di a finestra.
  6. In a nova finestra, aduprendu l'ebaser, sguassate tutti e senza necessità. Per una maggiore precisione, scala l'image cù un prublettu, è regiate a trasparenza, a taglia è a nitidezza di u pennu cù u cursore in u fondu di a finestra.
  7. Una volta attinutu l'effettu volutu, selezziunà l'icona di a spuntà in u angulu in dirittu superiore.
  8. Appena finitu di edità, selezziunu u pulsante. "Applicà"è poi cliccate "Prossimu".
  9. Per fà una foto finita in PicsArt, cliccate nantu à l'elemento"Mandà"è dopu completate a publicazione cliccendu "Fatti".
  10. Un quadru apparirà in u vostru profil PicsArt. Per esportà in a memoria di u smartphone, aprite a, è cliccate nant'à u angulu in alto à destra nantu à l'icona cù trè punti.
  11. Un menu in più apparisce nant'à u schermu, in cui resta à scegliete l'elemento "Download". Fatti!

Ùn hè micca un elencu cumpletu di l'applicazioni chì permettenu di sovrapporre una foto nantu à un altru - solu i soluzioni di più successu sò date in l'articolo.