Auslogics Registry Cleaner 7.0.9.0

U rullu espressu di u navigatore hè un strumentu assai praticu per accede à i vostri siti favoriti. Dunque, certi utilizatori anu pensendu à cume si salvanu per un ulteriore trasferimentu à un altru computer, o per esse capaci di ripristinallu dopu l'accordu di u sistema. Amparemu cumu salvà u pannellu espressu di l'Opera.

Sincrona

U modu più faciule è più pratico per salvà pannelli espressi hè di sincronizà cù un repository remote. A realtà, per questa ragione avete bisognu di registrà una volta, è a procedura di salvamentu serà ripetuta periodicamente automaticamente. Facemu capisce cume si registri in stu serviziu.

Prima di tutti, andate in u menu principale di l'Opera, è in a lista chì compare, cliccate nantu à u bottinu "Sincrimentu ...".

Dopu, in a finestra chì si vede, cliccate nantu à u bottinu "Creà Account".

Poi, inserisci l'indirizzu di e-mail, è una password arbitraria, chì ùn deve micca cusì di 12 caratteri. A cassetta email ùn deve micca esse cunfirmata. Cliccate nantu à u pulsante "Crea un account".

U contu in u depositu à tempu hè statu creatu. Ora reste solu per premete u pulsante "Sincrona".

I dati maestri di Opera, cumprendu u pannellu espressu, i segnalibri, le password, è ancu di più, sò trasferiti in l'archiviazione remota, è periodicamente sò sincronizati cù u navigatore di u dispositivu nantu à chì l'utente accede in u so account. Cusì, u pannellu espressu salvatu pò esse sempre risturatu.

Salvà manualmente

Inoltre, pudete salvà manualmente u file chì conserva e impostazioni di u pannellu espressu. Questu file hè chjamatu preferiti, è si trova in u profilo di navigatore. Amparemu induve ci hè situatu stu cartulare.

Per fà quessa, aprite u menu di l'Opera, è selezziunate u "About" articulu.

Trova l'indirizzu di a posizione di u directory di profilo. In a maggioranza di i casi, si vede dinu: C: Utenti (Nome di cumunamentu) AppData Roaming Ma, ci sò volte chì u caminu pò esse differente.

Aduprendu qualchì gestore di file, andate à l'indirizzu di u profilu, chì era listatu in a pagina "About u prugramma". Truvemu quì file favoriti.db. Copieremu à un altru cartulare di u discu duru o à un drive flash USB. L'ultima opzione hè preferibile, postu chì ancu cù un collasso completo di u sistema, sarà possibile salvà u pannellu espressu per a stallazione successiva in l'Opera appena restaurata.

Cumu si pudete vede, e principali opzioni per u salvamentu di pannelli espressi pò esse spartiti in dui gruppi: automaticu (cù a sincronizazione), è manuale. A prima opzione hè assai più simplici, ma a salvataggio manuale hè più sicura.