Video Tester 1.5

In l'articolo d'ogni ghjornu vi spieghjarà chì da guardà l'infurmazioni nantu à u portafoglio chì avete arregistratu cù Yandex Money.

Cumu trovu u vostru numaru di portafoglio

Dopu avete accurdatu in Yandex è sò andatu à Money, puderete vede una pagina induve pudete vede immediatamente u vostru contu.

Verificate u status di portafoglio

Fate un clic nantu à u butteu in u angulu in dirittu in alto à destra di u schermu, cum'è mostra in u screenshot. In a lista, sottu à u numeru di u portafoglio, vedite a iscrizzione "anonima". Questu hè u statu attuale di u vostru portafoglio. Per cambià, cliccate nantu à ellu.

Comu si pò vede in a screenshot sottu, Yandex Money offre trè cartali di statu chì differiscono in a larghezza di e so capacità. Per aumentà u limite nantu à u portafoglio è allargà a possibilità di trasferisce u soldu, avete bisognu di avè u status di "Nome" o "Identificatu". Per uttene questi stati, devi fornire a Yandex cunfurzamentu nantu à a vostra personalità.

Vede ancu: Identificazione Yandex Wallet

Impostazioni di Wallet

In u listinu elencante, cliccate "Impostazioni". Quì pudete fà cambiamenti à i vostri dati - numero di telefono, indirizzu e-mail è situazione. Per una maghjine di sicurezza, pudete ordinà i codici di emergenza è setate una richiesta di password permanente. In l'impostazioni ci hè un'opportunità di cambià u statutu di u portafoglio è fà visibile u vostru contu in a pagina principale di u serviziu.

Biglietto da visita borsa

Sì in a finestra di configurazione, cliccate nantu à u ligame chì si vene in a schermata sopra. Questu hè un bigliettu di visita di u vostru portafoglio. Pò esse mandatu à u clientela cun un commentu è una indicazione di u numeru ch'ellu deve mandà.

Hè cusì cum'è e vostre informazioni in portafoglio sò dispunibule in u vostru contu.