A tastiera in-ughjettu o virtuale hè un picculu prugramma chì vi permette di inserìte e caratteri è di fà altre operazioni direttamente in u schermu di u monitor. Questu hè fattu cun un mouse o un touchpad, cume manualmente cù u supportu di a tecnulugia di u touchscreen. In questu articulu, ampareremu cum'è includere una tastiera simu nantu à urdinatori cun versioni differenti di Windows.
Abilità a tastiera in schermata
Questu prugrammu sarà utili in diverse situazioni. U casu più cumunitu hè u fallimentu cumpletu o parziale di una “clavia” fisica. Inoltre, a tastiera in schnave aiuta a prutezzione di l'entrata di dati persunali nantu à vari risorse, da u fattu chì i keyloggers maliciosi ùn ponu micca leggere l'infurmazioni.
In tutte le edizioni di Windows, questu cumpunente hè già incorporatu in u sistema, ma ci sò dinò prudutti di sviluppatori terzi. Cù elli, e cumincià a cunniscenza cù u prugramma.
Software di terze parti
Sti prugrammi sò spartiti in pagati è liberi, è differiscono in un set di strumenti aggiuntivi. U primu pò esse attribuitu à Tastiera Virtuale Gratuita. Questa tastiera hè assai simile à a regula di Microsoft è chì esegue solu e funzioni più semplici. Queste sò l'entrata di i caratteri, l'usu di chjavi caldi è addizionali.
Scaricate e Tastà Virtuali Gratuite
Unu di i rappresentanti di u software pagatu - Hot Virtual Keyboard. Questu pruduttu, avendu a listessa funzionalità cum'è un tastieru cumunu, cuntene parechje impostazioni addizionali, cume cambia l'apparenza, aiuta cù l'entrata di testi, cunnessione di dizionari, cun gestu è tanti altri.
Scaricate e Chjovi Virtuali
U vantaghju di sti prugrammi hè chì, durante l'installazione, ponenu automaticamente a so scorciatura in u desktop, ciò chì permette di salvà l'utente d'essiri à cercà un prugramma standard in i sistemi wild OS. Dopu, parlamu nantu à cume si pò attivà u “clavus” in schermu in diverse versioni di Windows.
Windows 10
In u "top ten" questu cumpunente pò esse trovu in a cartella "Caratteristiche speciali" menu di inizio.
Per una chiamata rapida successiva, cliccate PKM nant'à l'elemento trovatu è selezziunate u pin in a schermata iniziale o in a barra di task.
Windows 8
In u G8, tuttu hè qualcosa di più cumplicatu. Per abilità a tastiera virtuale, muvite u cursore in u angulu in dirittu inferiore è cliccate nantu à "Cerca" in u pannellu chì si apre.
Dopu, inserisci a parola "tastiera" senza virguli, dopu chì u sistema produce à parechji risultati, unu di i quali serà un link à u prugramma chì avemu bisognu.
Per creà e scelte rapide, cliccate PKM in l'elemento corrispondente in i risultati di a ricerca è determinà l'azione. Opzioni sò u listessu cum'è in u "top ten".
Windows 7
In Win 7, a tastiera in schermata hè situata in una sottocartella "Caratteristiche speciali" direttori "Standard"in u menù "Start".
L'etichetta hè creata cum'è seguita: cliccate PKM da "Tastiera in schermu" è andate à u puntu "Send - Desktop (crea curta).
Per di più: cumu attivà a tastiera in schermata in Windows 7
Windows xp
A "chiave" virtuale in XP hè inclusa nantu à u listessu cum'è "sette". In u menu di avvicinamentu, muvite u cursore à u bottinu "Tutti i prugrammi"è dopu passa da a catena "Standard - Funzioni speciali". Eccu "mentiremu" u componente chì avemu bisognu.
Simili, cù Windows 7, hè creata una scelta rapida.
Per saperne di più: Tastiera à u schermu per Windows XP
Conclusione
Malgradu u fattu chì a tastiera virtuale ùn hè micca l'utile più praticu per mandà u testu, pò allà noi aiutà s'ellu ci hè a rotazione fisica. Questu prugramma aiuterà ancu à evità l'intercessione di dati persunali cume venenu in entrata, per esempiu, nantu à i siti di rete sociali o sistemi di pagamentu elettronicu.