Cume à aghjurnà a scheda madre Bios?

Dopu avè accende u computer, Bios, un picculu microprogramma salvatu in a ROM di a scheda madre, trasmette u cuntrollu in u.

In Bios pone molte funzioni per verificà è determinà l'apparecchimentu, u cuntrollu di u trasferimentu di u carregatore d'OS. Via Bios, pudete cambià a impostazione di a data è l'ora, piazzate una password per u scaricamentu, stabilisci a priorità di u carregamentu di l'apparatu, etc.

In questu articulu vedemu cum'è megliu à aghjurnà quellu firmware cù u esempiu di schede madre Gigabyte ...

U cuntenutu

  • 1. Perchè dò bisognu à l'aghjurnà?
  • 2. Aggiornamentu di Bios
    • 2.1 Determinazione di a versione chì vulete
    • 2.2 Preparazione
    • 2.3. Aggiornamentu
  • 3. Cunsiglii per u travagliu cù Bios

1. Perchè dò bisognu à l'aghjurnà?

In generali, ghjustu fora di curiosità o in cerca di a più nova versione di Bios, ùn si à In ogni casu, nunda di più nant'à i numeri di a versione più nova ùn pudete micca fà. Ma in i casi seguenti, forse hà sensu pensà à l'aggiornamentu:

1) L'incapacità di u vechju firmware per identificà i nuovi dispositivi. Per esempiu, avete compratu un novu discu duru è a vechja versione di Bios ùn pò dìchè a determinà correttamente.

2) Vari difetti è errori di u travagliu di a vecchia versione di Bios.

3) A nova versione di Bios pò aumentà significativamente a velocità di u computer.

4) L'apparizione di novu funzioni chì ùn eranu micca dispunibili in precedenza. Per esempiu, a capacità di staccà da unità flash.

À tempu, mi vogliu ghjudicà à tutti: per esse in aggiornu, in principiu, hè necessariu, ma questu deve esse fattu assai attentamente. Cù l'aghjurnamentu sbagliatu, pudete piaccia via a scheda madre!

Basta à ùn scurdate chì chì, sì u vostru computer hè sottu garanzia - l'aggiornamentu di Bios vi priva di u dirittu di u serviziu di garanzia!

2. Aggiornamentu di Bios

2.1 Determinazione di a versione chì vulete

Prima di l'upgrade, bisogna sempre cunquistà correttamente u mudellu scheda è a versione Bios. Finutu da in i documenti per u computer pò micca esse sempre informazioni accurate.

Per determinà a versione, hè megliu ad aduprà a utilità Everest (link à u situ: //www.lavalys.com/support/downloads/).

Dopu avè installatu è in esecuzione di l'utilità, andate in a sezione motherboard è selezziunate e so proprietà (vedi a screenshot sottu). Puderemu chiaramente vede u mudellu di a scheda madre Gigabyte GA-8IE2004 (-L) (da u so mudellu è sperimenteremo Bios nantu à u situ di u fabbricante).

Avemu ancu bisognu di scopre a versione di u Bios in diretta installatu. À u mumentu chì andemu nantu à u situ di u fabbricante, ponu esse parechje versioni quì - avemu bisognu di sceglie una novità chè quella di u PC.

Per fà quessa, in a sezione "Motherboard", selezziunate l'elemento "Bios". Di fronte à a versione Bios, videmu "F2". Hè cunsigliatu à scrive da qualchì parte in u mudellu di notebook di a vostra scheda madre è di a versione BIOS. Un sbagliu ancu in una cifra pò cunduce à tristi conseguenze per u vostru computer ...

2.2 Preparazione

A priparazione consiste in u fattu chì avete bisognu di scaricà a versione curretta di Bios da u mudellu di a scheda madre.

À propiu sì, avete bisognu d'andà anticipatamente, scaricà u firmware solu da i siti ufficiali! Inoltre, hè bè di stallà a versione beta (versione in test).

In l'esempiu sopra, u situ ufficiale di a scheda madre: //www.gigabyte.com/support-downloads/download-center.aspx.

In sta pagina pudete truvà u mudellu di u vostru bordu è poi vede l'ultime notizie per questo. Inserite u mudellu di bordu ("GA-8IE2004") in a linea "Parole chiave di ricerca" è trova u nostru mudellu. Vede u screenshot sottu.

A pagina induce di solitu parechje versioni di Bios cù descrizzioni quandu sò usciti, è brevi commenti nantu à ciò chì hè novu in elli.

Scaricate i più recenti Bios.

Dopu, avemu bisognu di estrà i file da l'archiu è li metti in una unità flash USB o un dischetto (un diskette pò esse necessariu per cartule madre molto vecchi chì ùn anu micca l'aptitudu di l'aghjurnamentu da una unità flash USB). U drive flash deve prima formattà in u sistema FAT 32.

Hè impurtante! Durante u prucessu d'aghjurnamentu, ùn avete permittutu micca chumje di putenza o crupuli di energia. In questu accade, a vostra scheda madre pò diventà inutilizabile! Allora, se avete un alimentatore ininterruttore, o cù amici - cunnessa in un mumentu cruciale. Come ultima risorsa, rimandate l'aggiornamentu à una sera serata tardi, quandu nessunu vicinu pensa à stu mumentu di accende a saldatura o u riscaldu di diveri.

2.3. Aggiornamentu

In generale, u BIOS pò esse aghjurnatu da almenu dui modi:

1) Direttamente in u sistema Windows. Per fà quessa, ci sò utilità speciali in u situ di u fabbricante di a vostra scheda madre. A scelta, naturalmente, hè bona, soprattuttu per l'utenti assai principianti. Ma, cum'è a pratica mostra, applicazioni di terze parti, cum'è l'antivirus, ponu ruvine significativamente a vostra vita. Se improvvisamente u computer blocca cù questu mumentu - ciò chì da fà hè una questione diffusa ... Hè ancu megliu per pruvà à aghjurnà da sola da DOS ...

2) Usendu utilità Q-Flash per aggiornà Bios. Chjamatu quandu avete digià inseritu i paràmetri Bios. Questa opzione hè più affidabile: durante u prucessu in a memoria di u computer ùn ci sò antivirusi, driver, ecc. ùn prufite micca à prugrammi di terze parti in u prucedimentu d'aghjurnamentu. Avemu da guardà sottu. In più, pò esse raccomandata cum'è u prucessu più versatile.

Quandu hè acceso U PC vene à i parametri di u BIOS (di solitu i tasti F2 o Del).

Dopu, ci vole à rinasce i paràmetri Bios per quelli ottimizzati. Questu pò esse fattu selezziunendu a funzione "Carregà u optimizatu di difettu", è dopu salvà e impostazioni ("Salvà e Sceglite"), uscendu da Bios. U computer hà da ripartire è torna à Bios.

Ora, in u fondu di u schermu, avemu da u perdu un suggerimentu, se prememu u bottinu "F8", a utilità Q-Flash cumincieghja - avemu lanciatu. U computer vi dumandarà s'ellu lancia u precisu - cliccate nant'à "Y" nantu à a tastiera, è dopu in "Enter".

In u mo esempiu, una utrazie hè stata lanciata cun offusione di travaglià cù un dischetto, da allora a motherboard hè assai antica.

Agisce quì hè semplice: prima, salvate a versione attuale di Bios selezionendu "Salva Bios ...", è cliccate nantu à "Aghjunghje Bios ...". Dunque, in u casu di u travagliu instabile di a nova versione, pudemu avè sempre l'upgrade di un vecchi, testatu da u tempu! Allora ùn vi scurdate di salvà a versione di travagliu!

In e nova versione Utilità Q-Flash avete a scelta di e mezi di travagliu cun, per esempio, un drive flash. Questu hè una opzione assai populara oghje. Esempiu di novu, vedi sùbbitu in figura. U principiu di u funziunamentu hè u listessu: prima salvate a vechja versione in l'unità flash USB, è dopu procedi à l'aggiornamentu, cliccando nantu à "Aggiorna ...".

Dopu, vi verrà dumandatu d'inducerà da chì vene installatu Bios da - specificà i supporti. L'imagine qui sotto mostra u "HDD 2-0", chì rapprisenta u fallimentu di una unità USB flash regula.

Dopu in i nostri media, avemu da vede u bios Bios se, chì avemu scaricatu un passu nanzu da u situ ufficiale. Navigate nantu à ellu è cliccate nantu à "Invite" - a lettura inizia, allora vi sarà dumandatu se hè accadutu di aduprà u Bios, se premete "Invescia" - u prugrammu cumincerà à travaglià. A stu mumentu ùn tocchi micca o pressi un unicu bottinu nantu à u computer. L'aggiornamentu dura circa 30-40 secondi.

Tutti Avete aggiornato u Bios. U computer passerà à riavvià, è se tuttu va bè, vi travagliaverà in a nova versione ...

3. Cunsiglii per u travagliu cù Bios

1) Senza u bisognu ùn andate è ùn cambiate micca l'impostazioni di Bios, in particulare quelli chì ùn sò micca cunnisciuti.

2) Per resettà i paràmetri di Bios in ottimale: rimuete a batteria da a scheda madre è aspettate almeno 30 secondi.

3) Ùn aghjusta micca u Bios cum'è quellu, solu perchè ci hè una nova versione. L'aggiornu hè solu solu in casi di estrema necessità.

4) Prima di l'upgrading, salvate a versione di travagliu di Bios nantu à una unità flash USB o un dischetto.

5) 10 volte verificate a versione di u firmware chì avete scaricatu da u situ ufficiale: hè l'una, per a scheda madre, etc.

6) Sì ùn sò micca cunfidenziale in e vostre abilità è pocu familiarità cù u PC - ùn l'aghjite micca, fidate più utilizatori o centri di serviziu cuncepiti.

Hè tuttu, tutte l'aggiornamenti riesciuti!