Google applicazioni di navigatore di marca

Google produce assai prodotti, ma u so motore di ricerca, u sistema operativo Android è u navigatore Google Chrome sò più richiesti tra l'utenti. A funzionalità di basa di quest'ultima pò esse espansa per mezu di i vari add-ons presentati in u magazinu di l'azienda, ma in più di esse ci sò ancu applicazioni web. Nisumemu nantu à sti in questu articulu.

App di navigatore Google

"Google Apps" (un altru nomu - "Servizi") in a so forma originali - questu hè un certu analogu di u menu Start "Avvia" in Windows, l'elemento Chrome OS, hà spintatu in altri sistemi operativi. Hè vera, funziona solu in u navigatore web Google Chrome, è pò inizialmente esse nascosto o inaccessibile. Dopu, parlemu cumu per attivà sta sezione, ciò chì applicazioni contene per difettu è ciò chì si tratta, è cume di aghjunghje novu elementi à stu serie.

Set di applicazioni standard

Prima di principià una riveduta diretta di e applicazioni web di Google, bisogna chiarì ch'elli sì. In realtà, questi sò i stessi segnalibri, ma cun una differenza impurtante (luntanu da u locu trà u lucali è l'apparenza) - l'elementi di a sezione "Servizi" pò esse aperta in una finestra separata, cume un prugramma indipendente (ma cun riserve), è micca solu in una nova scheda di navigatore. Sembra questu:

Ci sò solu sette app pre-installate in Google Chrome - a negozio in linea di Chrome WebStore, Docs, Disk, YouTube, Gmail, Presentazioni è Fogli di Scansione. Comu pudete vede, nè tutti i servizii famosi di a Corporazione di u Bè sò presentati in sta chjerpina, ma pudete aghjunghjì se volete.

Abilita Google Apps

Pudete accede à i Servizi in Google Chrome via a barra di segnalibri - cliccate nantu à u bottinu "Applicazioni". Ma, in primis, a barra di segnalibri in u navigatore ùn hè micca sempre visualizzata, più precisamente, per difettu pò esse accessu solu da a home page. Dopu, u pulsu chì simu interessatu à lanciare applicazioni web pò esse assente in tuttu. Per aghjunghje, fate u seguitu:

  1. Cliccate nantu à u bottinu per aprire una nova tabulazione per andà à a pagina iniziale di u navigatore web, è cliccate puru u dirittu destro nantu à a barra di segnalibri.
  2. In u menù contestuale, selezziunu "Mostra Servizi"ponendu un segno di cuntrollu davanti à ellu.
  3. Pulsante "Applicazioni" apparirà à l'iniziu di u pannellu di segnalibri a sinistra.
  4. Simili, pudete fà i segnalibri visualizati in ogni pagina in u navigatore, cioè in tutte e tabuline. Per fà quessa, selezziunate solu l'ultimu elementu in u menù contestuale. "Mostra a barra di Segnalibri".

L'aggiunta di nuove applicazioni web

I servizii di Google dispunibuli sotto "Applicazioni"Quessi sò siti regolari, più precisamente, e so etichette cù i ligami da andà. È perchè sta lista pò esse rifornita in quasi u listessu modu cume hè fattu cun segnalatori, ma cun pochi sfumaturi.

Vede dinò: Sublime i siti in u navigatore Google Chrome

  1. Prima vene à u situ chì avete intenzione di trasformà in una applicazione. Hè megliu s'ellu hè a so pagina principale o quellu chì vulete vede immediatamente dopu u litturariu.
  2. Aprite u menu di Google Chrome, spighjate u puntatore nantu à l'elemento. "Strumenti supplementari"è poi cliccate "Crea una scorciatura".

    In a finestra popup, se necessariu, cambiate u nome predefinitu, allora cliccate "Crea".
  3. A pagina di u situ sarà aghjunta à u menù. "Applicazioni". In più, una scorciatura apparirà nantu à u vostru desktop per un lanciu rapidu.
  4. Comu avemu dittatu sopra, l'applicazione web creata in stu modu sarà aperta in una nova scheda di navigatore, cioè, cun tutti l'altri siti.

A creazione di collegamenti

Se vulete u Serviziu di Google standard o quelli siti chì avete aghju aggiustatu per sta sezione di u navigatore web per aprire in Windows separati, avete bisognu di:

  1. Aprite u menu "Applicazioni" è cliccate à dirittu nantu à l'etichetta di u situ quandu i parametri di u lanciate vulete cambià.
  2. In u menù contestuale, selezziunu "Apertu in una nova finestra". In più, pudete Crea un'etichetta annantu à u desktop, se prima ùn ci era nunda.
  3. Da quì, in poi, u situ web si aprirà in una finestra separata, è da l'usu di i navigatori usuali ci sarà solu una barra di indirizzu mudificata è un menu simplificatu. U rossu di tabulazioni, cum'è i segnalatori, manca.

  4. Di listessa manera, pudete trasformà ogni altru serviziu da a lista in un'applicazione.

Vede ancu:
Cumu salvà la tabulazione in un navigatore Google Chrome
A creazione di un cumteveru di YouTube in u desktop di Windows

Conclusione

Se avete spessu à travaglià cù i servizii di Google di marca o qualsiasi altri siti, trasformarli in applicazioni web ùn riceveranu solu un'analoga simplificata di un prugramma separatu, ma liberanu Google Chrome da e tab non necessarie.