Cumu Instagram per risponde à un commentu di l'utente


A maiò parte di a cumunicazione in Instagram s'hè piazzata sottu e foto, cioè in i commenti per elli. Ma per l'utente chì cunfida in stu modu riceve notifiche nantu à i vostri novi messaghji, avete bisognu di sapè cumu risponde in maniera bè.

Se lasciate un cummentu à l'autore di u postu sottu à a so propria foto, ùn avete micca bisognu di risponde à una persona specifica, chì l'autore di a immagine riceve una notificazione di u commentu. Ma in casu chì, per esempiu, un messagiu da un altru utilizatore fussia lasciatu sà a vostra foto, allora hè megliu à risponde à l'indirizzu.

Reaghiamo à u cumentu in Instagram

Dà chì a rete sociale pò esse aduprata sia da un smartphone che da un computer, quì sottu sò considerati i modi per risponde à u missaghju per mezu di l'applicazione smartphone è via a versione web, chì pò esse accessu in qualunque browser installatu nantu à u computer o dispositivo cun abilità di accede à Internet.

Cumu risponde cù l'applicazione Instagram

  1. Aprite l'isturanza, chì cuntene un missaghju da un utilizatore specificu à chì vo vulete risponde, è cliccate nantu à l'elemento "Vede tutti i commenti".
  2. Truvate u cumentu desideratu da l'utente è cliccate subitu nantu à u bottinu sottu. "Rispondi".
  3. A seguita, a linea di entrata di missaghju hè attivata, in cui l'infurmazioni di u tipu chì seguanu sò scritte:
  4. @ [username]

    Avete basta à scrive a risposta à l'utente, è poi cliccate nantu à u pulsante. "Pubblichi".

L'utente vederà u cumentu inviatu per ellu personalmente. À propiu sì, l'identificatore di nomu pò esse inseritu manualmente, s'ellu hè più conveniente per voi.

Cumu risponde à parechji utilizatori

Se vulete indirizzà un missaghju à parechji commentatori in una volta, allora in stu casu bisognu premete u pulsante "Rispondi" vicinu à i nicknomi di tutti i vostri utenti scelti. Cusì, i surreni di i destinatari appareceranu in a finestra di entrata di messaghju, dopu chì pudete cuminciare à entrà u messaghju.

Cosa risponde cù a versione web di Instagram

A versione web di u serviziu sociale chì tenemu in considerazione permette di visità a vostra pagina, di truvà altri utenti è, naturalmente, di cuntà e immagini.

  1. Andate à a pagina di versione web è aprite a foto chì si vulete commentà.
  2. Purtroppu, a versione web ùn dà micca una funzione di risposte conveniente cume hè implementata in l'applicazione, cusì vi sarà bisognu di risponde manualmente à u cumentu à una persona particulare quì. Per fà quessa, prima o dopu u missaghju, deve marcà a persona sottumendu u so soprannuminu è ponendu una icona davanti à ellu "@". Per esempiu, pò sembà quellu:
  3. @ lumpics123

  4. Per lasciare un commentu, cliccate nant'à u tascu Enter

In u prossimu istante, l'utente annunziatu sarà avvisatu di un novu commentu, chì puderà vede.

In realtà, ùn ci hè nunda di cumunu à risponde à una persona specifica di Instagram.