Navitel Navigator per Android

Ora ancu u più cuncepimentu di u bilanciu in u sistema operativu di Android hè dotatu di un ricevitore GPS hardware, è ancu i prugrammi di Android preinstallati di Google vene cun u. Tuttavia, ùn sò micca adatti, per esempiu, à i conducenti o amanti di l'escursionismo, perchè ùn anu micca una numerosa funziunità necessaria. Fortunatamente, per via di l'apertura di Android, ci sò e alternative - cunducemu à a vostra attenzione Navitel Navigator!

A navigazione in linea

U vantaghju principali di Navitel nantu à u listessu Google Maps hè a navigazione senza aduprà Internet. Quandu si principia per a prima volta l'applicazione, vi sarà dumandatu di scaricà mappe da trè regioni - Asia, Europa è l'America.

A qualità è u sviluppu di e mappe di i paesi di a CIS lascianu parechji concurrenti dietro.

Ricercà per coordinate

Navitel Navigator offre una funzionalità avanzata di ricerca per u locu desideratu. Per esempiu, aghjustà a ricerca abituale per indirizzu, a ricerca per coordinate hè disponibile.

Questa occasione hè utile per i turisti o l'amanti per rilassarsi luntanu da e zone abitate.

Setup di a strada

I sviluppatori di l'applicazioni suggerenu à l'utente di adattà e rotte manualmente. Ci sò parechje opzioni chì si trovanu da u indirizzu classicu è i punti di conclusione - per esempio, da a casa à u travagliu.

Hè pussibule di adattà un puntu arbitrariu.

Monitoru satellitari

Incù l'aiutu di Navitel, pudete vede ancu u numaru di satelliti chì u prugramma piglia per travaglià è vede a so posizione in orbita.

In a maggior parte di l'altri navigatori GPS, sta possibilità hè o assente o severamente limitata. Stu chip serà utili per l'utenti chì anu vulsutu à verificà a qualità di a ricezione di u signale di u so dispositivo.

Sincrona

Un locu particulare hè occupatu da a funzione di sincronizà i dati di l'applicazione per mezu di un serviziu di nube chjamatu Navitel. Cloud. A capacità di sincronizà waypoint, storia è impostazioni salvate hè disponibile.

A praticità di sta funzionalità hè indiscutibile - l'utenti ùn anu micca da riconfigurà l'applicazione cambendu u so dispositivu: basta à importà e impostazioni è i dati conservati in u nube.

Definizione di ingusu di trafficu

A funzione di cumbattimentu di ingorbitu è ​​unu di i più popolari in mezu à i residenti di grandi città, in particulare i conducenti. Questa funzione hè dispunibule, per esempiu, in Yandex.Maps, tuttavia, in Navitel Navigator, l'accessu à questu hè molto più faciule è più faciule d'agisce - organitevi un clicu nantu à l'icona di u semaforo in u pannellu superiore.

Quì, l'utente può abilità a mostra di ingorghi in a mappa o a definizione di congestione quandu si faci una strada.

Interfaccia personalizzata

Ùn hè micca tantu impurtante, ma una caratteristica piacevule di Navitel Navigator sta impostendu l'interfaccia "da sè". In particulare, l'utente può cambià a pelle (vista generale) di l'applicazione in l'impostazioni in l'elemento "Interfaccia".

In l'applicazione installata da u zero, pelli di ghjornu è di notte sò dispunibule, è dinò a so cambiazione automatica. Per aduprà una pelle fatta in casa, bisogna prima cundhjale in a cartula appropriata - i sviluppatori anu aghjunghjendu u parcorsu à a cartella per l'elemento pertinente.

Profili diversi

Una opzione cumuna è necessariu in u Navigatore hè di configurà i profili di l'applicazione. Chì u GPS hè più spessu adupratu in a vittura, u profilu predefinitu hè presente.

In più, l'usu pò allà aghjunghje quantu di più profili per diverse situazioni d'usu.

Virtues

  • L'applicazione hè in russe;
  • Praticità, semplicità è larghezza di regolazioni;
  • Mostra di incepimenti;
  • Cloud sync.

Inconvenienti

  • L'applicazione hè pagata;
  • Ùn sempre individuà correttamente;
  • Cunsume assai batteria.

Ci sò parechje applicazioni per a navigazione, ma micca tutti si pò vantà caratteristiche cum'è Navitel Navigator.

Scaricate e versione di prova di Navitel

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Google Play Store