Bliss OS - Android 9 nant'à u computer

Più in u primu situ, aghju scrittu dighjà nantu à e possibilità di stallà Android cum'è un sistema operativu pienuatu nantu à un computer (contru à l'emulatori di Android, chì ghjè chì esistenu "in" l'OS attuale). Pudete installà puru Android x86 o optimizatu per PC è utpicatori Remix OS in u vostru computer, cum'è dettu quì: Cumu installà Android in un laptop o un computer. Ci hè un'altra versione bona di tale sistema - Phoenix OS.

Bliss OS hè un'altra versione di Android ottimizata per aduprà in i computer, chì hè attualmente disponibile in a versione Android 9 Pie (8.1 è 6.0 sò dispunibuli per quelli precedentemente citati), chì serà discusu in sta breve presentazione.

Dove scaricà ISO Bliss OS

Bliss OS hè distribuitu micca solu cum'è un sistema basatu à Android x86 per l'installazione in un computer, ma ancu cum'è un firmware per i dispositivi mobili. Solu a prima opzione hè considerata quì.

U situ ufficiale di Bliss OS hè //blissroms.com/ in cui truverete u link "Downloads". Per truvà l'ISO per u vostru computer, andate in u cartulare "BlissOS" è dopu à unu di i sottocartelle.

A custruzzioni stabile deve esse situata in u cartulare "Stable", è attualmente solu versioni ISO primi sò dispunibili cù u sistema in a cartella Bleeding_edge.

Ùn aghju truvatu nunda di informazioni nantu à e differenze trà varie immagini inviate, è cusì aghju scaricatu u novu, incù a data. In ogni casu, à u tempu di sta scrittura, queste sò solu versioni beta. Hè disponibile una versione per Oreo, situata in BlissRoms Oreo BlissOS.

A creazione di un unità di avvallamentu Flash Bliss OS, in esecuzione in modalità Live, installazione

Per creare una unità flash USB di bootable cù Bliss OS, pudete aduprà i seguenti metodi:

  • Basta estrà u cuntenutu di l'immagine ISO in una unità flash USB FAT32 per i sistemi di boot UEFI.
  • Aduprate u prugramma Rufus per creà una unità flash di avviatura.

In tutti i casi, per l'iniziu da l'unità flash USB creata, dite bisognu di disattivà u Stivale Sicuru.

Ulteriori passi da esciare in modalità Live per cunnuscite u sistema senza installà u computer in un simu aspettu:

  1. Dopu avè avvicinatu da u drive di Bliss OS, videte u menu, u primu elementu hè u lance in u mode Live CD.
  2. Dopu avè scaricatu Bliss OS, vi sarà invitu à sceglie un lanciatore, sceglite Taskbar - un'interfaccia ottimizzata per travaglià annantu à un computer. Aprite subitu u desktop.
  3. Per definisce l'interfaccia di a lingua russa, cliccate nantu à l'analogicu di u buttu "Start", aprite Impostazioni - Sistema - Lingue & Input - Lingue. Fate un clic nantu à "Aggiungi una lingua", selezziunate u russo, è dopu in a schermata di preferenze di Lingue, spostala à u primu locu (aduprà u mouse à i baru in a parte di destra) per accende a lingua di l'interfaccia russa.
  4. Per aghjunghje a possibilità di digità in russo, in Impostazioni - Sistema - Lingua è input, cliccate nantu à "Tastiera fisica", allora - Tastiera AI Translated Set 2 - Posa i tasti di cunfusione, verifica l'inglese di Naziunu è di Russia. In futuro, a lingua d'ingressu cambierà cun Ctrl + Spaziu.

A stu puntu, pudete cuminciare à cunniscialu cù u sistema. In u mio testu (l'aghju testatu nantu à a Dell Vostro 5568 cù l'i5-7200u) praticu tuttu hà fattu (Wi-Fi, touchpad è gesti, sonu), ma:

  • Bluetooth ùn hà fattu u scopu (aghju avutu di soffre cù u touchpad, postu chì aghju un mouse BT).
  • U sistema ùn vedi micca i lettori interi (micca solu in a modalità Live, ma dopu a stallazione - cunsultatu troppu) è si cumportanu stranamente cù i drive USB: li mostra cume deve, offre per formattà, supponi formati, infatti - ùn sò micca formattati è restanu Ùn hè micca visibile in i managatori di file. In questu casu, naturalmente, ùn aghju fattu a procedura cun u listinu discu flash cu cui u sistema Bliss hè statu lanciatu.
  • A duie volte u lanciatore di Taskbar hè in crashu cù un errore, allora hà ripartitu è ​​hà continuatu à travaglià.

Altrimenti, tuttu hè bè - apk hè installatu (vede Cumu scaricà apk da u Play Store è altre fonti), Internet funziona, i freni ùn sò micca notabili.

Tra l'applicazioni preinstallate ci hè un "Superuser" per l'accessu root, u repository di applicazioni gratuite F-Droid, browser Firefox preinstallatu. È in a configurazione ci hè un articulu separatu per cambià i parametri di u comportamentu di Bliss OS, ma solu in inglese.

In generali, micca male è ùn aghju micca scaturimentu chì da u tempu di u liberu sarà una gran versione di Android per ordinatori relativamente debuli. Ma à u mumentu aghju un sensu di qualchi "inachevati": Remix OS, à a mo parè, mi pari molto più cumpleta è integrale.

Installazione di Bliss OS

Nota: L'installazione ùn hè micca descritta in dettu, in teoria, cun un Windows existente pò esistiri prublemi cù u gestore di avvicinamentu, riprende l'installazione se capite ciò chì fate o sì pronto per risolve i prublemi chì sò statu.

Se volete dì installazione di Bliss OS in un computer o un laptop, pudete fà per duie modi:

  1. Avvia da l'unità flash USB, seleziona l'elemento "Installazione", configurà ulteriormente l'ubicazione di l'installazione (partizione separata da u sistema esistente), installa il caricatore di avvio di Grub e aspetta l'ultima installazione.
  2. Usa u installatore chì hè in ISO cù Bliss OS (Androidx86-Install). Funziona solu cù i sistemi UEFI, cum'è una sorgente (Image di Android) hai bisognu di specificà u schedariu ISO cù a maghjina, per mè quandu aghju capitu (Io guardavo i forum di lingua Inglese). Ma in u me testu l'installazione ùn hè micca fattu stu modu.

Se avete dighjà installatu tali sistemi o avete avè una esperienza di stallazione di Linux cum'è un secondu sistema, pensu chì ùn ci sia più prublemi.