10 licenze di Wondershare Dr.Fone per Android di rigalu (finitu)

Ciao à tutti! Eramu scrittu da Wondershare cù a proposta di distribuisce à i mo lettori a licenza di Dr.Fone per a recuperazione di i dati in telefoni Android è tablet è per mette in vigore questu azzione per e festività imminenti (ti ricordu, i tasti eranu digeriti in primavera). Aghju chì u costu di una licenza, se si cumprà, hè di 1.800 rubli.

I, cum'è l'ultima volta, ùn m'importa, miccau pussutu u fattu chì u prugramma si sta sviluppendu è hè unu di i pochi chì effettuanu efficacemente a so missione. Ùn sà micca cumu i risultati di a riparazione di i dati sò stati migliorati in i mesi scorsi, ma l'interfaccia hè diventata più praticosa è ci sò state istruzioni dettagliate in esse, per esempio, per abilità a debug USB è altre azzioni necessarie.

A mo riveduta di Wondershare Dr.Fone per Android

Un pocu di u prugramma in sè

Dr.Fone per Android hè destinatu à recuperà una larga varietà di tipi di dati da u vostru dispositivo - foto, musica è video, documenti, contatti è u storia di i messaggi (cum'è WhatsApp). U prugramma hè prughjettu per aiutà in casu di perdita di file dopu a rimucce o l'aggiornu di u firmware di a periferica (sia ufficiali sia indipendenti).

Tutte e marche popolari di tablet è telefoni sò supportati, cumpresu Samsung, Sony, LG, HTC è altri.

A pratica di riparazione stessa hè semplice è comprensibile (purtroppu, ùn ci hè nisuna lingua di l'interfaccia russa in u prugramma) - u guidatore vi guida per tuttu u prucedimentu è di risultendu un listinu di file chì sò dispunibuli da recuperà. Pudete lire più nant'à a recensione chì aghju citatu sopra.

Cumu avè una licenza libera Dr.Fone per Android

Ùn ci hè micca cundizioni particulari per a ottenimentu di una licenza: basta à lascià un commentu nantu à sta discusione è esprimite per essa u vostru desideriu di avè stu prugramma. In listessu tempu, u cummentu deve spiegà u vostru vera indirizzu e-mail (a chjave per a registrazione puderà esse inviata).

Cum'è avessi scrittu in precedenza, solu 10 licenze saranu distribuite è i primi 10 commentatori li riceveranu. È oghji qualchi punti chì vogliu attillà a vostra attenzione à:

  • Queste dieci indirizzi saranu mandate à Wondershare per generà chiavi (vale à dì, accettate di mandà, lasciunu un commentu, l'indirizzi ùn saranu micca publicati nant'à nessunu). Dopu, allora, ricevi una licenza à u vostru indirizzu e-mail (l'ultima volta chì ci hè passatu 2 o 3 ghjorni da a sintesi).
  • I commenti nantu à stu situ parchì solu dopu a mo verificazione. Tuttavia, pò passà finu à un ghjornu. Dunque, se avete scrittu, è poi tornatu è ùn hè micca quì, ùn aghju micca avutu tempu di guardà lu. (Sò tempu, mi riservu u dirittu di sguassà i commenti contenenti insulti è cose simile).
  • Solu un desideru: se ùn avete micca bisognu di stu prugramma, forse ùn duvete micca participà - ci sò sempre lettori chì anu perse veramente e cose importanti o altre informazioni nantu à un dispositiu Android, è avianu bisognu.

Hè tutte e condizioni. Appena spuntate 10 persone, a distribuzione sarà cumpletata (è infurmazione nantu à sta). Puderete accede à a chjave ricevuta per mail quandu si avvia u prugramma o in a voce di menù “Impostazioni” - “Registrazione”.

Scaricate la versione di prova gratuita di Wondershare Dr.Fone per Android (pudete ancu registrà più tardi) in a pagina ufficiale www.wondershare.com/data-recovery/android-data-recovery.html

Distribuzione cumpleta

Mi scuse per u ritardu di verificà i commenti. Ora avemu tuttu approvatu. È i primi 10 persone sò: Alexander, soldat, Evgeny, Alexander, Andrei, Artem, Evgeny, Alexey, Sergey, Sasha. (Pudete vede per te stessi sì avete a chiave, solu i cumenti vanu in l'ordine inversu, piglià stu mumentu in cunsiderazione). Quale ùn hà tempu - nunda di terribbili, credu, ci sarà ancu un altru tempu.

Inviatate ora l'infurmazione nantu à i vincitori in Wondershare, è quiddu chì riceve a chjave, si pudete annullà a sottumessa à i commenti (per a mo tranquillità, per chì ùn li scrisciu micca ogni ghjornu cù a quistione di sì inviati o micca).