Trasferimentu di file via Wi-Fi tra ordinatori, telefoni è tablet in Filedrop

Per trasmette i schedari da u computer à u computer, di u telefuninu o di qualunque altra muvimentazione ci hè parechje maniere: da unità flash USB à a rete locale è archiviazione nube. Tuttavia, micca tutti sò convenienti è veloci, è certi (rete di zona) richiedenu à l'utente di configurarlo.

Questu articulu hè circa un modu semplice di trasferisce i file via Wi-Fi tra quasi tutti i dispositivi chì sò cunnessi à u dirittu Wi-Fi cù u prugramma Filedrop. Questu metudu richiede un minimu di azzioni, è richiede quasi nunda di configurazione, hè veramente conveniente è adatta per Windows, Mac OS X, dispositivi Android è iOS.

Cumu trasferisce i file cun Filedrop

Per cumincià, avete bisognu di stallà u prugramma Filedrop in quelli dispositivi chì vogliono participà à u scambiu di schedari (tuttavia, pudete fà senza installà nunda nantu à u vostru computer è aduprà solu u navigatore, chì vi scriverà sottu).

U situ ufficiale di u prugramma //filedropme.com - cliccendu nantu à u bottu "Menu" in u situ, vi vederanu opzioni di boot per diversi sistemi operativi. Tutte e versioni di l'applicazione, à eccezione di quelle per l'iPhone è l'iPad, sò libere.

Dopu avè lanciatu u prugramma (quandu avete prima iniziutu Windows, avete bisognu di permessu l'accessu à Filedrop a reti pubblichi), vedete una interfaccia semplice chì mostrerà tutti i dispositivi attualmente connessi à u vostru router Wi-Fi (tra cui una cunnessione cablata). ) è nantu à chì Filedrop hè installatu.

Ora, per trasmette un file sopra Wi-Fi, basta trascinaru à u dispositivu induve volete trasferisce. Se state trasferendu un schedariu da un dispositivo mobile à un computer, cliccate nantu à l'icona cù a maghjina di u scatulu sopra u "desktop" di u computer: un gestore di file simpente aprirà in cui pudete selezziunate e voci da mandà.

Un'altra possibilità hè di aduprà u navigatore cù u situ aperto Filedrop (ùn hè necessariu registrazione) per trasferisce i file: in a pagina principale vedi dinò dispositivi in ​​cui sia l'applicazione stà in carica, sia a stessa pagina hè aperta, è basta truvà i file necessari in elli Ti ricurdu chì tutti i dispositivi devenu esse cunnessi à u listinu router). Tuttavia, quandu aghju verificatu l'invio da u situ, micca tutti i dispositivi sò visibili.

Ulteriori informazioni

In più di u trasferimentu di file già descrittu, Filedrop pò esse adupratu per visualizà una presentazione, per esempio, da un dispositivo mobile à un computer. Per fà quessa, aduprate l'icona "foto" è selezziunate e immagini chì volete mostrà. In u so situ web, i sviluppatori scrivinu chì si stanu travagliavendu a possibilità di visualizzare video è presentazioni in u listessu modu.

A discrezzione per a velocità di trasferimentu di i file, hè effettuata direttamente da una cunnessione Wi-Fi, cù l'intera larghezza di banda di a rete wireless. Tuttavia, l'applicazione ùn funziona micca senza una cunnessione Internet. Quantu aghju capitu u principiu di funziunamentu, Filedrop identifica dispositivi per una sola indirizzu IP esterna, è durante u trasferimentu stabilisce una cunnessione diretta tra elli (ma possu sbaglià, ùn sò micca un espertu di protocolli di rete è di u so usu in i prugrammi).