Duplicate Photo Finder 3.3.0.80

U prugramma GIMP hè meritatu cunsideratu unu di i più forti editori grafichi, è u capimachja indiscussu in i prugrammi liberi di stu segmentu. E possibili di questu applicazione in u campu di l'elaborazione di l'immagine sò praticamente illimitata. Ma, parechji utilizatori sò qualchì cunfusati da tali attività apparentemente semplici cum'è a creazione di un fondo trasparente. Vedemu cumu fà un fondu trasparente in u prugramma Gimp.

Scaricate l'ultima versione di GIMP

Opzioni di trasparenza

Prima di tuttu, avete bisognu di capisce chì cumpunente in u prugramma GIMP hè responsabile per a trasparenza. Stu compositu hè un canale alfa. In futuro, sta cunniscenza ci sarà utili. Dighjà esse ancu dì chì micca tutti i tipi di immagini supportanu trasparenza. Per esempiu, i file PNG o GIF ponu un fondu trasparente, ma JPEG ùn hè micca.

A trasparenza hè necessariu in vari casi. Pò esse adatta sia in u cuntestu di l'immagine stessa, cume sia un elementu per sovrapporre una foto nantu à un altru quandu crei una immagine cumplessa, è esse applicatu in altri casi.

L'à l'opportunità di creà a trasparenza in u prugramma GIMP dipende se anu creendu un novu file o editendu una immagine pronta. Sottu chì esamineremo in dettaglio cumu pudete ottene u risultatu desideratu in dui casi.

Crea una nova immagine cù un fondo trasparente

Per creà una immagine cù un fondu trasparente, prima di tutti, aprite a sezione "File" in u menù superiore, è selezziunate l'elemento "Crea".

Appare una finestra in cui i parametri di l'immagine creata sò specificati. Ma ùn ponemu micca prupusitu nantu à elli, postu chì u scopu hè di mostra un algoritmu per creà una immagine cù un fondo trasparente. Fate un clic nantu à u "segnu più" vicinu à a scritta "Opzioni avanzate", è un listinu addizionale si apre davanti à noi.

In l'impostazioni addizionali aperte in a sezione "Riempimento", aprite a lista cù e opzioni, è seleziona "Stratu trasparente". Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dopu, pudete procedere direttamente à creà l'immagine. Cusì, u situ hè nantu à un fondo trasparente. Ma, ricordate solu di salvarli in unu di i formati chì supportanu a trasparenza.

Cree un fondu trasparente in a foto finita

Tuttavia, più spessu, hè necessariu per fà u travagliu di u culore micca per l'immagine creata da zero, ma per l'immagine finita, chì deve esse editata. Per fà quessa, dinò in u menù, andate à a sezione "File", ma sta volta selezziunate l'elemento "Apri".

Prima di noi si apre una finestra in cui hè necessariu selezziunà una immagine editabile. Una volta avemu sceltu per a scelta di foto, cliccate nantu à u pulsante "Apri".

Appena u file si apre in u prugramma, torneremu à u menu principale. Cliccate in modo sequenziale nantu à l'inglese "Livellu" - "Trasparenza" - "Aghjunghje u canale alfa".

Dopu aduprà un strumentu chjamatu "Allocazione di e zone adiacenti", ancu se a maggior parte di l'utenti li chiamanu "bacchetta magica" a causa di l'icona di carattarariu. A Bacchetta magica si trova nantu à a barra di strumentu nantu à a parte sinistra di u prugramma. Cliccate nantu à u logo di questu arnesi.

In stu campu, cliccate nantu à a "bacchetta magica" nantu à u fondo, è cliccate nantu à u bottinu Elimina nantu à a tastiera. Comu pudete vede, per via di queste azioni, u fondu diventa trasparente.

A trasfurmazione di un fondu trasparente in GIMP ùn hè micca faciule cume pare cusì à u sguardu. Un utente ininiziatu pò piglià un tantu tempu per affrontà e mance di u prugramma in cerca di una soluzione, ma ùn trova mai. In listessu tempu, cunniscendu l'algitimu per fà sta procedura, creendu un fondu trasparente per e immagini, ogni volta, cume a mano diventa più stretta, diventa più simplici è più simplici.