Cumu ascoltà musica in u iPhone senza Internet


Tutti i tipi di servizii di musica in streaming sò certamente bè perchè ti permettenu di truvà è ascoltà e to canzoni preferite in qualunque tempu. Ma sò boni esattamente quandu avete una quantità sufficiente di trafficu Internet o a velocità ottimale di a rete. Fortunatamente, nimu vi pruie di scaricà e vostre canzoni preferite per ascultà offline.

Ascultemu musica nant'à iPhone senza Internet

L'abilità di ascultà tracce senza cunnessione à a rete implica u so precarichi nantu à u gadget Apple. Qui di sguardo vedemu diverse opzioni chì permettenu di scaricà canzoni.

Metudu 1: Computer

Prima di tutti, pudete avè l'uccasione di ascultà musica in u vostru iPhone senza connettizisi à a rete copianendu da un computer. Ci hè parechje maniere di trasferisce a musica da un computer à un dispositiu Apple, ognunu chì era coperto in dettaglio prima in u situ.

Leggi più: cumu trasferisce musica da u computer à l'iPhone

Metudu 2: Aloha Browser

Forse unu di i navigatori più funzionali à u mumentu hè Aloha. Questu navigatore web hè diventatu pupulare, soprattuttu da a possibilità di scaricà audio è video da Internet in a memoria di un smartphone.

Scaricate Aloha Browser

  1. Fighjate Aloha Browser. Prima ci vole à andà à u situ duve pudete scaricà musica. Avendu truvatu a pista desiderata, selezziunate u bottinu di scaricatu à fiancu.
  2. Nantu à u prossimu istante, a pista si aprirà in una nova finestra. Per scaricarlo à u vostru smartphone, cliccate nantu à u bottinu in u angulu in dirittu superiore Scaricatee dopu decidite nantu à u cartulare finale, per esempiu, sceglie standard "Musica".
  3. In u prossimu istante, Aloha cumincerà à scaricà a pista selezionata. Pudete seguà u prucessu è cumincià l'audizione andendu in tab "Downloads".
  4. Fatti! E in u modu, pudete scaricà qualsiasi musica, ma sarà dispunibule per ascultà solu attraverso u navigatore stessa.

Metudu 3: BOOM

Infatti, nant'à u situ di BOOM ci pò esse una applicazione per ascoltà legalmente a musica in linea cù a capacità di scaricà tracce. A sceglianza invocò BOOM per dui motivi principali: stu serviziu hè u più prumettu di u streaming, è a so biblioteca di musica vanta a presenza di tracce rare chì ùn si trovanu micca in altru simile soluzione.

Leggi ancu: Applicazioni per ascoltà musica in u iPhone

  1. Scaricate BOOM da l'App Store à u ligame sottu.
  2. Scaricare BOOM

  3. Fighjate l'applicazione. Prima di pudè cuntinuà, avete bisognu di logà in una di e reti sociali - Vkontakte o Odnoklassniki (dipende da dove vulete ascoltà a musica).
  4. Dopu avè entratu, pudete truvà a pista chì ti vulete scaricà sia cù i vostri proprie registrazioni audio (s'ellu hà già aghjuntu à a vostra lista di tracce), o in a sezione di ricerca. Per fà quessa, vai à la tabulazione cu una lenti, e poi inserisci a vostra query di ricerca.
  5. À a destra di a cumpusizioni truvata ci hè una icona di download. Se avete dighjà un pianu tariffariu BOOM pagatu, dopu avè selezionatu stu bottinu, l'applicazione cumincerà à scaricà. Se a sottumunzione ùn hè micca registrata, vi sarà dumandatu di cunnessu.

Metudu 4: Yandex.Music

In u casu chì durante u scaricamentu ùn vulete micca esse limitatu à tracce singuli, avete da prestà attenzione à u serviziu Yandex.Music, perchè pudete scaricà immediatamente album interi.

Scaricare Yandex.Music

  1. Prima di inizia, avete bisognu di logà in u sistema Yandex. Per piacè, avete a notà chì pudete ancu aduprà altri profili di servizii sociali chì sò già registrati in - VKontakte, Facebook è Twitter.
  2. Andà à a tabulazione luntanu diritta, vedete a sezione "Cerca", in cui pudete truvà album o singuli tracce da sì u genu è da u titulu.
  3. Truvà l'album ghjustu, scarichi u solu à u vostru iPhone cliccendu "Download". Ma se ùn avete micca avutu abbonamentu pre-cunnessu, u serviziu pò offra di emette u.
  4. Da a listessa manera, pudete scaricà tracce singuli: per questo, cliccate à a destra di a canzone selezionata cù u pulsante di menù, e selezziunu u pulsu "Download".

Metudu 5: Documenti 6

Sta soluzione hè un gestore di file funzionale capace di travaglià cù diversi formati di file. I documenti ponu esse adattati à ascoltà a musica senza cunnessione à a rete.

Leggi ancu: Gestori di file per iPhone

  1. Scaricate Documents 6 gratuitamente da l'App Store.
  2. Download Documenti 6

  3. Ora, cù qualunque browser in l'iPhone, avete bisognu di truvà un serviziu da u quali una musica pò esse scaricata. Per esempiu, vulemu scaricà l'intera raccolta. In u nostru casu, a raccolta hè distribuita in un archivio ZIP, ma, per fortuna, i Documenti ponu travaglià cù elli.
  4. Quandu l'archiu (o un canzunghju separatu) hè scaricatu, u bottinu apparirà in u angulu in dirittu "Aprite in ...". Selezzi un item "Copia in i documenti".
  5. Dopu in u schermu si metterà in lite i Documenti. U nostru archiviu hè già in l'applicazione, cusì per spaccà, vi tocchi una volta.
  6. L'applicazione hà creatu una cartella cù u nomu cumunale di l'archiu. Dopu avè l'apertura, vi mustrarà tutte e canzoni scaricate chì sò dispunibule per a riproduzione.

Benintesa, a lista di strumenti per ascultà tracce in l'iPhone senza cunnessione à a rete pò andà avanti è in - in u nostru articulu hà datu solo i più popolari è efficaci. Se sapete altri modi à pruvate à u mo serviziu à ascoltà a musica senza Internet, spartila in i commenti.