Installazione di Windows 10 dopu a stallazione

U sistema operativu di Windows 10 cerca di fà tuttu di lui: da l'installazione di i driver à l'ottimizazione di applicazioni. Ci hè perchè hè bè per lei, ma se si lascia tutti i processi impurtanti nantu à a coscienza di u sistema operativu, pudete pruvà prontamente un gruppu di applicazioni incomprensibili è di servizii chì saranu periodicamente curati, self-update è manghjài tutte e risorse di u vostru computer. Se vulete configurà Windows 10 in modo chì u vostru computer ùn anu micca da spartite e prestazioni cù servizi incomprensibili, puru lascendu tutte e cose utili chì u sistema pò dà, avete à combinà l'installazione automatica cù u manuale. Questu ùn hè micca tantu faciule da fà, perchè Windows 10 ùn praticheghja micca pratiche d'interferenze in i so processi, ma se seguite tutte e istruzzioni sottu esattamente, allora ùn avete micca problemi à configurà. È sì ci sò alcuni di i possibili errori assunsu à l'installazione è a configurazione di u sistema, vi aiutemu à eliminà completamente.

U cuntenutu

  • Perchè configurà Windows 10 manualmente
  • Impostazioni da fà dopu a stallazione di u SO
    • Attivazione è Restrizioni di u Store
    • Sistema di autotune
    • Installà i driver mancanti
      • Video: cume installa u driver in Windows 10
    • Aggiornamentu di u sistema
    • Offri u massimu performance
      • Disattivazione di AutoUpdates
      • Limit di servizii generale
      • Restrizioni radicali di i servizii
    • Installazione di u software
    • Spazzatura, Registru è Ccleaner
  • Recuperazione di Grub
    • Video: 4 modi per ripristinà Grub
  • Problemi possibili è a so soluzione
    • Modu cumunu (risolve a maiò parte di i prublemi)
    • Lost hard disk
    • Problemi à sona
    • Schermata blu
    • Schermata nera
    • U computer rallenta o si scalda
    • Ci era una scelta di OS
    • Scansione di u schermu
    • Nessuna cunnessione internet, a risoluzione di u monitor mudificata o u sistema ùn vede micca a scheda video
    • Problemi di a batteria
    • Quandu si aghjurnà a Windows 10, Kaspersky o un altru prugramma sò stati rimossi.

Perchè configurà Windows 10 manualmente

Un di i temi principali di fieru in Windows 10 hè l'automazione cumpleta di tuttu ciò chì hè pussibule, cum'è persunale e ottimizzà u sistema operativu stessa.. U modu idealizatu di preparà Windows 10 per l'usu, cume Microsoft lu vede, hè assolutamente semplice:

  1. Installate Windows 10.
  2. U sistema principia, scarica tutti i piloti è l'aggiornamentu stessu, si prepara è riavende.
  3. Windows 10 hè prontu per andà.

In principiu, questu schema funziona bè, almenu in a maggior parte di i casi. E se avete un computer relativamente bonu è chì ùn sentite micca alcun fastidiu dopu avè configuratu automaticamente Windows 10, pudete lasciate quessa.

È ora listemu i svantaghji di a cunfigurazione automatica:

  • Microsoft hà parechji prugrammi di bassa qualità è ghjochi chì duveranu esse prumuvuti in qualche modu - certi di elli saranu installati automaticamente nantu à u vostru computer;
  • Microsoft vole vulete pagà o guardà annunci, è megliu tuttu;
  • L'accordu di Windows 10 automatica ùn tiene in considerazione l'hardware obsolete è debitu;
  • Windows 10 hè u sistema operativu più spionatu in tutta a storia, è raccoglie informazioni da e risorse di u vostru computer;
  • un gran numeru di servizii secondarii chì funghjenu in background e manghjenu RAM;
  • l'aggiornamenti automatici di u sistema chì ponu piglià per sorpresa;
  • aghjurnà e applicazioni, l'aggiornamentu di i servizii, è l'aggiornamentu di tuttu per manghjà quant'è più risorse è u trafficu cum'è possibile;
  • Luntanu da tuttu funziona perfettamente è falli sò pussibili, è u sistema ùn vi dimustra.

À spessu, senza mancu di cunfusioni manuali, u computer hè utilizzatu micca solu da voi, ma dinò da i servizii chì ùn avete bisognu di bisognu, perchè si integrano perfettamente à a definizione di virus.

In listessu tempu, Windows 10 hè un sistema sorprendente bonu è assai produttivu chì fà veramente assai bè in modalità automatica. Se vulete tagliare tuttu l'ordine impurtatu è tene tuttu u bonu chì Windows 10 ti puderà dà, senza trasformà u sistema in un log, avete da passà un pocu tempu è fate l'accordu manuale. T'hà cusì circa duie ore, ma à l'uscita vi uttene u megliu sistema di tutti i dispunibuli, ancu di rigalu.

Impostazioni da fà dopu a stallazione di u SO

Come annunziatu sopra, l'impostazione di Windows 10 piglia u tempu è impieghja assai più di quì in u casu di e versioni precedenti. U scopu principale hè di limità a quantità di spazzatura caricata, mentre permetti à u restu di esse stabilitu, è dopu da asciugà è unplugisce tuttu ciò chì ùn pò esse impeditu.

A successione di punti hè assai impurtante, pruvate à ùn disturbà micca l'ordine è ripartisce u computer dopu à ogni tappa.

Attivazione è Restrizioni di u Store

U scopu principale di sta tappa hè di restringe u magazzinu per mezu di u firewall, pudete attivà Windows à a fine di l'installazione, ma hè megliu adesso.

Se u vostru computer hà dighjà cumentatu à Internet, cunsigliu piuttostu a cunnessione.

Dopu avè a cunnessione à l'internet, un download massiccia di driver, aggiornamenti è applicazioni cumincerà. Pruducemu u scaricamentu di applicazioni inutili.

  1. Aprite u menu Start, truvate u Store allora è lanciate.

    Aprite u menu "Start", cerca u "Store" quì è lancia u.

  2. Cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di u profilu in cima di a finestra chì si aprite è selezziunate "Impostazioni".

    Cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di u profilu in cima di a finestra chì si aprite è selezziunate "Impostazioni"

  3. Deseleziona l'aggiornu automatica di l'applicazione.

    Deselezionate l'aggiornamenti applicati automatichi

  4. Ora truvate à traversu u pannellu di cuntrollu di ricerca è aprite.

    Truvà à traversu u pannellu di cuntrollu di ricerca è aprite

  5. Vai à u sistema è a categoria di sicurezza.

    Vai à u sistema è a categoria di sicurezza

  6. Aprite a "Abilitazione di l'interazione cù l'applicazioni tramite u firewall di Windows".

    Aprite "Abilitazione di l'interazione cù applicazioni cù Windows Firewall"

  7. Fate un clic nantu à "Cambia impostazioni", truvà in a lista "Shop" è rimuovi tutti i segni di spuntata. Dopu à cunfirmà i cambiamenti.

    Fate un clic nantu à "Cambia impostazioni", truvà in a lista "Shop" è rimuovi tutti i segni di spuntata.

  8. Oghji hè desiderabile di attivà Windows. Hè megliu ad aduprà un attivatore KMS. Se ùn avete micca preparatu l'attivatore per anticipu, scaricateli da un altru dispositiu, perchè hè desiderabile chì a prima cunnessione Internet cù Windows 10 sia già attivata.

    Per attivà Windows 10 hè megliu ad aduprà KMS-activator

  9. Rinvià u computer.

    Ripartisce l'ordinatore

Sistema di autotune

Ora v'interesserai di lasciate à Windows persunale. Questu hè u puntu chiave in cui Internet hè attivatu.

  1. In a tappa precedente, limitavamu u magazinu Microsoft, ma in certi versioni di Windows 10 questu ùn puderete micca aiutà (casi molto rari). Cumprà a nuvella torna, cliccate nantu à u bottinu per l'utente è aprite "Downloads and Updates".

    Inizià a magazzina torna, cliccate nantu à u butariu di l'utente è aprite "Downloads and Updates"

  2. Traghjate a finestra per quandu ùn vi disturbassi. Durante a tappa attuale, periodicamente guardà a finestra di u magazinu. Se l'icona di scaricazione vene (marcata in verde in u screenshot), cliccate "Stop All" è passà per e croce su tutte e applicazioni da a coda di download. Ùn ci hè micca applicazioni necessarie è aggiornamenti importanti.

    Se l'icona di scaricazione vene (marcata in verde), cliccate Interrompe tutti è traversate e croce nantu à tutte e applicazioni da a coda di download

  3. Oghji hè bè desiderabile cunnesse tutti i dispositivi à u vostru computer: una stampante, un joystick, e sì. Se aduprà più schermi, cunnesse tuttu, cliccate nantu à a combinazione di tasti "Win + P" è selezziunate u mode "Expand" (vale à dì, cambia peri dopu à u reiniziziu).

    Se aduprà più schermi, cunnessa tuttu, cliccate nantu à a combinazione di tasti "Win + P" è selezziunate u mode "Expand"

  4. Hè ora di cunnessione à Internet. Windows 10 deve fà quì senza i piloti, ma s'ellu ci hè qualchi prublemi, installa u driver per una scheda di rete o un modulu Wi-Fi (scarica solu da u situ di u fabbricante). I dettagli nantu à l'installazione manuali di i driver sò discuprate in u passu chì segue. Ora avete bisognu di cunnesse Internet.

    Windows 10 deve vede Internet senza i piloti, ma se avete prublemi, installa u driver per a scheda di rete o u modulu Wi-Fi

  5. Avà l'iniziu di carica in massa, installazione è ottimizazione. Ùn pruvate micca di fà qualcosa cù u computer: u sistema hà bisognu di tutte e risorse possibili. Windows ùn vi avverrà micca in quantu à a fine di u prucessu - avete da pruvà di sè. A vostra guida sarà u mumentu di l'installazione di u driver per a scheda di video: a risoluzione di u schjeru curretta sarà piazzatu. Dopu à ciò, aspettate altri 30 minuti è ripartite u computer. Se a risoluzione ùn cambia micca ancu dopu un'ora è mezu o u sistema rendi segnalazione di a chjave stessa, ripartite u computer.

Installà i driver mancanti

Cum'è ghjunghiatu sopra, Windows 10 l'auto-tuning pò dà una mancanza, cosa cusì impurtante in u casu d'installazione di i piloti nantu à un hardware obsoletu, chì ùn hè micca presu in considerazione. Ancu s'ellu vi pari chì tutti i piloti sò in u postu, hè megliu à fighjà a marca.

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu è allarga a categoria "Hardware è Suviu".

    Aprite u pannellu di cuntrollu è allarga a categoria "Attrezzatura è Sonu"

  2. Andate à "Manager di dispositivi".

    Andate à "Manager di dispositivi"

  3. Avà avete bisognu di truvà tutti i dispositivi cun un triangulu giallu nantu à l'icona, saranu visibili immediatamente. Se questu fù truvatu, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate "Aggiorna driver".

    Avete bisognu di truvà tutti i dispositivi cun un triangulu giallu nantu à l'icona è aghjurnà i so driver.

  4. Sceglite a ricerca automatica. Ulteriormente, u sistema dirà tuttu stessu.

    Sceglite a ricerca automatica, allora u sistema dirà tuttu

  5. Se ùn aiuta micca, chì hè assai probabile, cliccate à dirizzione diritta nantu à u dispositiu e andate in e so proprietà.

    Cliccate nantu à u dispositiu cù u bottinu di diritta è andate in e so proprietà

  6. In a tabulazione "Generale" ci hè tutte e infurmazioni chì u sistema pò imparà nantu à questu equipagiu. Basatu annantu à sti dati, avete bisognu di truvà in Internet, scaricà è installa u driver chì manca sè. Se u fabbricante hè listatu, andate prima à u so situ web è ricercà quì. Duvete scaricà i driver solu da i siti ufficiali.

    Sò guidatu da i dati aperti, avete bisognu di truvà nant'à Internet, scaricà è installa u driver chì manca.

Se avete qualchi prublemi cù l'installazione di i piloti, andate in u ligame sottu cù un articulu nantu à sta topic o guardate un video breve chì fighjone l'installazione manuale di u driver.

Link à l'articolo cund'à l'installazione di i driver in Windows 10

Video: cume installa u driver in Windows 10

Aggiornamentu di u sistema

Ci sò parechje variazioni di Windows 10, affilite per differenti hardware è profondità di bit, ma durante l'installazione una versione universale di u sistema hè installata per minimizà a dimensione di l'immagine. Windows 10 hà un centru di aggiornamentu chì aghjusta automaticamente u sistema à l'ultima versione è cambia a variazione di Windows à quella più compatibile. A attualizazione di a versione ùn hè micca interessante per noi: i cambiamenti sò minimi, cumpletamenti invisibili è micca sempre utili. Ma l'ottimizazione hè assai impurtante.

Comu cù u secunnu lanciu, stu passu pò durà un bellu tempu.

  1. Aprite u menu Start è andate à e opzioni.

    Aprite u menu Start è andate à e opzioni

  2. Selezziunate a sezione "Aggiorna è Sicurezza".

    Selezzi a sezione "Aghjaghju è Sicurezza"

  3. Fate un clic nantu à "Verificate e scuppi l'aggiornamentu", aspettate un bellu tempu è ripartite u vostru computer quandu tuttu hè finitu.

    Fate un clic nantu à "Verificate e scuppi l'aggiornamentu", aspettate un bellu tempu è ripartite u vostru computer quandu tuttu hè finitu

Sì ùn ci hè nunda, u sistema hè cusì riesce à l'upgrade.

Offri u massimu performance

A configurazione automatica di Windows 10 hè già finita, è ora hè ora di pulì tutti inutili, affinchè i servizii integrati ùn dughjenu più a vi, è u sistema puderebbe funzionà à piena capacità è micca cumulà risorse informatiche cù processi parassiti.

Disattivazione di AutoUpdates

Iniziate da disattivà l'aggiornamenti auto di u sistema. L'aggiornamenti per Windows 10 esistenu assai spessu è ùn cuntenenu nisunu utili per l'utenti cumuni. Ma à l'altra, sapenu cume lanciari à u mumentu più inappropriatu, chì mette pressione nantu à e prestazioni di u vostru computer. È dopu vo vulete riavvià prestu, avete da aspettà improvvisamente mezz'ora per esse accettati aggiornamenti.

Puderete ancu aggiornà u sistema, cum'è descrittu in u passu precedente, subitu ora vo avete u cuntrollu di stu prucessu.

  1. Incù a ricerca, andate à "gpedit.msc".

    Incù a ricerca, andate à "gpedit.msc"

  2. Seguitate a strada "Computer Configuration / Administrative Templates / Windows Components" e cliccate nantu à "Windows Update".

    Seguitate a strada "Computer Configuration / Administrative Templates / Windows Components" e cliccate nantu à "Windows Update"

  3. Aprite "Setup di l'aggiornamentu automaticu".

    Apri "Setup di l'aggiornamentu automaticu"

  4. Verificate "Disable" e cunfirmi i cambiamenti. Reboot ùn hè micca necessariu.

    Verificate "Disable" e cunfirmi i cambiamenti.

Limit di servizii generale

Cum'è probabilmente sapete, Windows 10 spieghja attivamente i so utenti. Ma ùn avete micca bisognu à preoccupassi per i vostri dati persunali: sò Microsoft senza intessu. Avete bisognu di preoccupà per e risorse di u vostru computer chì sò spesi in sta spionaggio.

Perchè ùn perdite micca u tempu di scavà à e parti di u vostru sistema, utilizeremo u prugramma Destroy Windows Spying, chì pruteghjarà micca u vostru urdinatore da spionatu, ma eliminà tutte e minacce associate à e prestazioni di u vostru computer.

  1. Scaricare Destroy Windows Spiando in Internet è lanciatu (stu prugramma hè distribuitu gratuitamente). Ùn correte micca à preme u pulsante grande. Andate à la scheda "Impostazioni", abilite u mode professionale è deselezisci "Disable Windows Defender". Optionalmente, pudete rimuovere l'applicazioni di metro - sò programmi di Microsoft obsessivi, chì, in teoria, sò utili, ma mai utilizzati in pratica. Alcune applicazioni di metro ùn saranu micca restituite.

    Vai à la scheda "Impostazioni" è annullà a disattivazione di l'antivirus incorporatu

  2. Ritornu à a tabulazione principale è cliccate nantu à u bottinu di grandi dimensioni. À a fine di u prucessu, assicuratevi di riavvià u computer, ancu se avete intenzione di aduprà u ShutUp10 descrittu in seguitu.

    Ritornu à a tabulazione principale è cliccate nantu à u pulsante grande.

Restrizioni radicali di i servizii

U prugramma Destroy Windows 10 Spying uccide solu i processi più sgradevoli, ma parechji restano intatti. Se site decisu di esse sterile, pudete fà una pulizia più raffinata di i servizii cù u prugramma ShutUp10.

  1. Scaricate ShutUp10 nant'à Internet è lancia u (stu è un prugramma libaru). Cliccendu nant'à unu di l'ordine (nantu à l'iscrizzione), riceverete una descrizione dettagliata di u serviziu. Dopu avete sceltu. Verde - sarà disattivatu, rossu - resterà. Quandu sceglite tuttu, chjate l'applicazione è ripartite u computer.

    Quandu sceglite tuttu, chjate l'applicazione è ripartite u computer

  2. Se site troppu chinu à sceglie, amplià e opzioni è selezziunate "Applica tutte le impostazioni raccomandate è in parte racolta". Ùn ci sarà nunda di gravi conseguenze, è tutte e cambievule ponu esse sferzate.

    Se sì troppu sprovente à sceglie, espandi i opzioni è selezziunate "Applica tutte le impostazioni consigliate è in parte racolta"

Installazione di u software

Windows 10 hè guasi prontu à travaglià, rimane solu per pulì l'errori rimanenti è sanu u registru. Pudete fà avà, ma hè megliu dopu avè installatu tuttu u vostru bisognu, cume i nuovi bug è spazzatura pò apparire.

Installate i prugrammi è i ghjochi, customizate u vostru navigatore è fate ciò chì avete abituatu. In parte di u lugiziale impiegatu, Windows 10 hà e stesse esigenze di versioni precedenti, à qualchì eccezione.

Eccu i prugrammi chì sò già cuciti è ùn avete micca bisognu di stallà:

  • archiver;
  • emulatore d'immagine;
  • DirectX o so aggiornamenti;
  • antivirus (sì ùn sò micca versanti in Internet, hè megliu ignorà i nostri cunsiglii è ancu mettere un antivirus anzianu).

Se avete dubbitu à u setu di u software necessariu, eccu una lista exhaustiva di prugrammi chì avete bisognu in futuro

  • navigatore di terza parte (u migliore di tutti Google Chrome o Mozilla Firefox);
  • Microsoft Office (Word, Excel è PowerPoint);
  • Adobe Acrobat;
  • lettori di musica è video (si consiglia di AIMP per musica è KMPlayer per video);
  • GIF Viever o un altru prugramma di terze parti per a visione di gif-files;
  • Skype;
  • Vapore;
  • Ccleaner (si scrivevi quì sottu);
  • traduttore (per esempio, PROMT);
  • L'antivirus (stallà lu in Windows 10 hè raramente utile, ma questu hè una questione assai controversa - se si decide, avemu da fassi Avast).

À a fine, ùn vi scurdate di ripartite u computer.

Spazzatura, Registru è Ccleaner

Dopu avè installatu i prugrammi è l'aggiornamenti, un quantità discreta di errori di registru è di file temporanei, chjamati ancu i junk, duvanu accumuli nantu à u vostru computer.

  1. Scaricate, installate è fate Ccleaner. In la scheda "Pulizia" in a sezione di Windows, selezziunate tutti i voci, tranne "Passwords di rete", "Menu di menu d'accesso", "Scorciati di u desktop" è u gruppu "Altro". Если вы настраивали MIcrosoft Edge и планируете им пользоваться, не стоит отмечать и его группу. Не спешите начинать очистку.

    Во вкладке "Очистка" в разделе Windows отметьте галочками все пункты, кроме "Сетевые пароли", "Ярлыки и в меню Пуск", "Ярлыки на рабочем столе" и всей группы "Прочее"

  2. Перейдите в раздел "Приложения" и уберите все имеющиеся там галочки. Теперь жмите "Очистить".

    Перейдите в раздел "Приложения" и уберите все имеющиеся там галочки, после нажмите "Очистить"

  3. Откройте вкладку "Реестр" и нажмите "Поиск проблем".

    Aprite la scheda "Registru" è cliccate "Ricerca di prublemi"

  4. Quandu l 'analisi hè cumpleta, cliccate "Correttu selezionatu ...".

    Quandu l 'analisi hè cumpleta, cliccate "Correggi selezionatu ..."

  5. U backup hè megliu à tene.

    U backup hè megliu à tene

  6. Ora fate un clic nantu à "Risulti marcatu".

    Ora fate un clic nantu à "Risulti marcatu"

  7. Vai à la tabuletta di u serviziu. In a sezione "Disinstallazione di i prugrammi", pudete cancellà tutte e applicazioni opzionali chì si sò riesciute à scivellà durante l'aggiornu di u sistema. Ùn pudete micca fà sti à i metudi standard.

    In a sezione "Disinstallazione di i prugrammi", pudete cancellà tutte e applicazioni opzionali chì si sò riesciute à scivellà durante l'aggiornu di u sistema.

  8. Andate à a sezione "Startup". In a tabulazione interna di u Windows selezziunate tutti gli elementi è cliccate "Disattivà".

    In la tabulazione interna di Windows selezziunate tutti i elementi è cliccate "Disattiva"

  9. Andate in la scheda interna "Pulsate pianificate" è ripetite l'azione precedente. Dopu à riavvicinà u computer.

    Andate in la scheda interna "Pulsate pianificate" è ripetite u passu precedente.

Hè cunsigliatu à lascià u prugramma Cceaner nantu à u vostru computer è verificate u sistema per l'errori di u registru una volta ogni pochi mesi.

Recuperazione di Grub

Se Linux hè in parallele nantu à u vostru urdinatore, dopu installazione di Windows 10, una sorpresa nunda di piacevule vi sarà in attente: quandu accendi u computer, ùn vedete più u menu per selezziunu u sistema operativu di Grub; invece, Windows cumincerà à cumincià. U fattu hè chì Windows 10 utilizza u so propriu bootloader, chì hè installatu automaticamente cù u sistema in sè è completamente frates Grub.

Pudete ancu restituire Grub in modu standard cù u LiveCD, ma in u casu di Windows 10, tuttu pò esse fattu più faciule per mezu di a linea di comando.

  1. Attraversu a ricerca di Windows, truvate u prompt di cumunamentu è ghidite u gestore.

    Attraversu a ricerca di Windows, truvate a riga di cume è scena u amministratore

  2. Immettite è eseguite u comando "cdedit / set {bootmgr} percorso EFI ubuntu grx64.efi" (senza virguli). Dopu, Grub serà risturatu.

    Immettite è u mandatu "cdedit / set {bootmgr} percorso EFI

Video: 4 modi per ripristinà Grub

Problemi possibili è a so soluzione

Purtroppu, ùn installa micca sempre Windows 10 senza intuizione, causendu eventuali errori, da u quali nimu hè immune. Ma a maiò parte di elli sò curati molto semplicemente è ancu i pussibuli inesperti ponu li smarari.

Modu cumunu (risolve a maiò parte di i prublemi)

Prima di passà à una riflessione dettagliata di ogni prublema, descrivemu u modu generale per risolve l'errori chì Windows 10 furnisce.

  1. Aprite l'opzioni di Windows è andate in a Sezione Aggiorna e Sicurezza.

    Aprite a configurazione di Windows è andate à a sezione Mettevule è Sicurezza.

  2. Espandi la tabulugia di risoluzione di problemi. Ci sarà una lista di prublemi chì u sistema pò riparà solu.

    Ci sarà una lista di prublemi chì u sistema pò riparà solu.

Lost hard disk

  1. Aprite u menu "Start" è inserite "diskmgmt.msc" in a ricerca.

    Aprite u menu "Start" è inserite "diskmgmt.msc" in a ricerca.

  2. Se in u fondu di a finestra vedi un discu identificatu, cliccate nantu à ellu è selezziunate "Initialize Disk".

    Se in u fondu di a finestra vedi un discu identificatu, cliccate nantu à ellu è selezziunate "Inizializza u Dischettu"

  3. S'ellu ùn hè micca discu micca identificatu, ma ci hè spaziu nè assignatu, cliccate nantu à ellu è selezziunate "Crea un volume simile".

    S'ellu ci hè spaziu non allargatu, cliccate nantu à ellu è selezziunate "Crea un volume simile"

  4. Lascia u valore massimu à u mudellu è cliccate "Avanti".

    Lascia u valore massimu à u mudellu è cliccate "Avanti"

  5. Assignatela à a lettera originale è cliccate "Avanti".

    Assignatela à a lettera originale è cliccate "Avanti"

  6. Per u sistema di file, sceglite NTFS.

    Come u sistema di file, sceglite NTFS

Problemi à sona

Prima di cunsultà sta istruzione, pruvate u metudu generale descrittu à l'iniziu di u capitulu.

  1. Fate un clic destro sull'icona audio in la barra delle applicazioni e seleziona "Dispositivi di riproduzione".

    Cliccate nantu à l'icona sonora in a barra di task è selezziunate "Dispositivi di riproduzione"

  2. Fate un clic destro nantu à u dispositiu attivu è andate in a so proprietà.

    Fate un clic destro nantu à u dispositiu attivu è andate in a so proprietà.

  3. Aprite la scheda Avanzata, selezziunu u furmatu audio à u minimu è applica i cambiamenti.

    Aprite la scheda Avanzata, selezziunu u furmatu audio à u minimu è applica i cambiamenti.

Se avete un laptop è stu metudu ùn vi aiuta, installa u driver originale da u fabbricante.

Schermata blu

Tipicamente, stu prublema si faci durante l'installazione di l'aggiornamenti, quandu si avia un prucessu tempu di mostra a schermata di avvicinamentu di u sistema. A soluzione corretta hè di aspettà solu l'aggiornamenti da installà (puderà passà cusì à un'ora). Ma se questu ùn aiuta micca, ùn avete micca u tempu o vo fermate fermamente chì u sistema hè gelatu, pudete riavvià u computer: u sistema ùn pruvate micca di stallà l'aggiornamenti è cumincerà subitu. Questu pò esse fattu in dui modi:

  • Premete a combinazione di tasti "Ctrl + Alt + Del" per terminà u tentativu di avviare a sessione, è dopu spegne u computer cù u bottinu in u angulu in u dirittu inferiore di u schermu.

    Questa finestra pò esse chjamata da a combinazione di tasti "Ctrl + Alt + Del"

  • Hè megliu a pruvà prima a versione precedente, ma s'ellu ùn hà micca aiutatu, tenite u pulsu di l'alimentazione per 10 secondi per riavvià u computer in furmazione (s'ellu ci hè una seconda schermata, spegli u locu prima di ruminà).

Schermata nera

Se subitu dopu avè accurdatu u computer vi riviscia un monitor neri, vi trovu di fronte à un errore di u driver di video volatu o u prublemu di a so compatibilità. A ragione di ciò hè l'installazione automatica di un driver sbagliu. Se truverete stu prublema, avete bisognu di installà manualmente u driver video da u fabbricante, ma questu hè un pocu più difficiule, cume ùn puderete micca accede à u sistema.

Inoltre, stu prublema si pò truvà s'è installendu u driver x86 in un sistema di 64-bit (generalmente ùn ci hè nisunu prublemi cù sta, ma à volte ci sò eccezioni). Se ùn pudete micca truvà un driver adeguatu, duverete reinstallà u sistema à un altru bit.

In casi rari, stu prublema pò esse relatatu da un altru driver chì ùn hè micca riferitu à a scheda video.

  1. Prima di tutti, pruvate à rializà u vostru computer per eliminà u prublema di u prucessu scaricatu (s'ellu ci hè una seconda schermata, spezialu prima di ruminà).
  2. Rinviate u computer, ma quandu cumincie à accende, fate una pressione su F8 (è impurtante faltà u mumentu, perciò hè megliu di fassi una pressione ogni mezu secondu da u principiu).
  3. Aduprendu e frecce nantu à a tastiera, selezziunu u modu sicuru è premete Invescia.

    Questa finestra hè invocata premendu a tasca F8 se vi premu in quantu à accende u computer

  4. Dopu avè principiatu u sistema, installa u driver per a scheda video da u situ di u fabbricante (devi scaricà da un altru dispositivo) è ripartite u computer.
  5. Sì questu ùn aiuta micca, ripartite u computer in modalità sicura è installate tutti l'altri piloti ancu.

U computer rallenta o si scalda

U prublema hè in i tentativi persistenti di servizii di l'upgrade, chì sò luntanu da sempre fà. Se truverete stu prublema, significa chì ùn fate micca e azzioni descritte in a tappa "Prestazione massima" - assicuratevi di seguiteli.

Se avete un casu cù un laptop è ùn hà smessu di scaldà, prova installà i driver ufficiali da i pruduttori (u driver currettu deve esse chjamatu ChipSet). Se ciò ùn aiuta micca, duverete limità a potenza di u processore (quessa ùn significa micca chì funziunà oghji sottu normale: solu Windows 10 era sbagghiatu è utilizza u processore in modu sputicu).

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu è andate in a categoria "Sistema è Sicurezza".

    Andate in a categoria Sistema è Sicurezza.

  2. Aprite a sezione di potenza.

    Aprite a sezione di potenza.

  3. Fate un clic nantu à "Modificare e impostazioni avanzate di energia".

    Cliccate "Modifica e impostazioni avanzate di potenza"

  4. Espandi l'articolo "Gestione di potenza di CPU", allora "Statu di u CPU massimu" e metti i valori à l'85%. Dopu à cunfirmà i cambiamenti è ripartite u computer.

    Imposta entrambi i valori à 85%, cunfirma i cambiamenti è ripartite u computer.

Ci era una scelta di OS

Se durante l'installazione di Windows 10 ùn avete micca formatu u discu sistema, pudete riceve un errore simile. A ragione hè chì u precedente sistema operativu ùn hè stata micca rimossa correttamente è adesso u vostru computer pensa chì anu avè parechji sistemi installati.

  1. In a ricerca di Windows, digià msconfig è aprite l'utilità trovata.

    In a ricerca di Windows, digià msconfig è aprite l'utilità trovata.

  2. Espandi la tabulazione download: ci sarà una lista di i sistemi imposti, a scelta chì vi verrà furnita quandu accendi u computer. Selezziunu un OS non esistente è cliccate "Rimuovi". Dopu à riavvicinà u computer.

    Selezziunu un OS senza esistente è cliccate "Disinstallazione"

Scansione di u schermu

Di solitu a causa di stu prublema hè una mancanza di discordanza per i piloti, ma ci sò eccezioni in forma di dui servizi in conflittualità. Allora ùn affruntà micca à stallà u cunditori ufficiali è pruvà un metudu diversu prima.

  1. Usate a combinazione di tasti "Ctrl + Shift + Esc" per chjamà u manager di e attività è cliccate "Dettagli".

    Chiama u Gestore di e attività è cliccate "Dettagli"

  2. Andate à la scheda "Servizi" è cliccate "Open Services".

    Cliccate "Open Services"