Ricercà per e ragioni chì u computer hè lente

Bonu ghjornu.

A volte, ancu per un utilizatore sperimentatu, ùn hè micca faciule di truvà i motivi di u funziunamentu instabile è lente (per non dì nunda di quiddi utenti chì ùn sò micca nantu à u computer) sò ...

In questu articulu mi piacerebbe aduprà nantu à una utilità interessante chì pò valutà automaticamente a prestazione di i vari componenti di u vostru computer è sottumessite i prublemi principali chì afectanu a prestazione di u sistema. È cusì, principiamu ...

WhySoSlow

Ufficiale website: //www.resplendence.com/main

U nome di l'utilità hè traduttu in russo cum'è "Perchè lentamente ...". In principiu, ghjustifica u so nome è aiuta à capisce è scopra i motivi per i quali u computer pò rallentà. L'utile hè liberu, funziona in tutte e versioni moderne di Windows 7, 8, 10 (32/64 bit), ùn ci vole micca cunniscenza particulare da l'utente (vale à dì chì l'utenti novatori di PC ponu capisce).

Dopu avè installatu è in esecuzione di l'utilità, videte qualcosa cum'è a figura chì seguita (vedi Figura 1).

Fig. 1. L'analisi di u sistema da u prugramma WhySoSlow v 0.96.

Ciò chì impressiona immediatamente in sta utilità hè una rappresentazione visuale di i vari cumpiuli di u computer: pudete vede immediatamente induve i bastoncini verdi significanu chì tuttu hè in ordine, induve i rossi significanu chì ci sò prublemi.

Cum'è u prugramma hè in Inglese, traducu i principali indicatori:

  1. Velocità CPU - velocità di processore (affetta direttamente a vostra prestazione, unu di i parametri principali);
  2. Temperatura di CPU - Temperatura di CPU (almenu informazione utile, se a temperatura di a CPU diventa troppu alta, u computer inizià a rallentà. Questu topic hè amparatu, perciò vi pruponi di leggere u mo articulu precedente:
  3. Caricazione CPU - carica di processore (mostra quantu u processore hè attualmente caricatu. Di solitu, questu indicatore spicca da 1 à 7-8%, se u vostru PC ùn hè micca seriamente occupatu di qualcosa. .)
  4. A reattività di u kernel hè una stima di u tempu di a "reazione" di u kernel di u vostru sistema operativo Windows (di solitu, questu indicatore hè sempre normale);
  5. Responsiveness di App - valutazione di u tempu di risposta di varie applicazioni installate nantu à u vostru PC;
  6. A Carica di a Memoria - Caricà di RAM (più applicazioni avete lanciatu - cum'è in regula, menu RAM di più. In u laptop / casa d'ogni oghje, si consiglia di avè almeno 4-8 GB di memoria per u travagliu d'ogni ghjornu, di più nantu à quì:
  7. Scelte rigide - L'hardware interrompe (s'ellu hè in sintesi, allora: quandu u prugramma richiede una pagina chì ùn sia micca contenuta in a RAM fisica di u PC è hè recuperabile da u discu).

Analisi avanzate di Rendimentu PC è Valutazione

Per quelli chì ùn avenu micca questi indicatori, pudete analizzà u vostru sistema più in dettu (ancu, u prugramma cumverrà nantu à a maggior parte di dispositivi).

Per uttene infurmazioni più cumplette, in u fondu di a finestra di l'applicazione ci sò offerte speciali. "Analizzà" u pulsante. Cliccate nantu à sta (vedi fig. 2)!

Fig. 2. Analisi avanzata di PC.

Poi u prugramma analizzerà u vostru computer per pochi minuti (in media, circa 1-2 minuti). Dopu, ti darà un reportu in cui ci sarà: infurmazioni nantu à u vostru sistema, temperature affissate (+ temperature critiche per dispositivi particulari), valutazione di u funziunamentu di u discu, memoria (gradu di u so carregamentu), etc. In generale, informazioni molto interessanti (l'unicu negativu hè un rapportu in inglese, ma parechji saranu chiari ancu da u cuntestu).

Fig. 3. Rapidu di analisi computerizzata (WhySoSlow Analysis)

À propiu sì, WhySoSlow pò monitorà in modo sicuru u vostru computer (è i so parametri chjave) in tempo reale (per fà quì, lanciate u servettore, ghjunghjerà nant'à u cassaforte accantu à l'orologio, veda Fig. 4). Appena u computer inizià à rallentà - spiegà a utilità da u vassoio (WhySoSlow) è scopri ciò chì hè u prublema. Moltu pratico per truvà rapidamente è capisce e cause di i freni!

Fig. 4. Lumaca di cassaforte - Windows 10.

PS

Un idea assai interessante di una utilità simile. Se i sviluppatori ne purtàvanu à a perfezzione, pensu chì a richiesta di essa hè assai, assai sostanziale. Ci hè parechje utilità per l'analisi di u sistema, u monitoru, etc., ma ancu menu per truvà una causa specifica è un prublemu ...

Good Luck 🙂