U megliu prugramma per pulizia + ottimizazione + accelerazione di i computer. Prufessione pratica

Ciao

Ogni utilizatore di l'urdinatore vole a so "macchina" di travaglià subitu è ​​senza errori. Ma, chì, disgrazzate, i sogni ùn vanu micca sempre fatti vera… U più spessu, avete à trattà freni, errori, vari urti, e sì. Eccellenti pulcini di PC. In st'articulu, vogliu esse un interessante prugramma chì ti permette di sbarazzarsi di a maiò parte di i mali di u computer, una volta per tutte! Inoltre, u so usu regule permette di accelerà significativamente u PC (è di quì l'utente). Dunque ...

Advanced SystemCare: Accelerazione, Ottimizazione, Pulizia è Protezione

Link to of. situ web: //ru.iobit.com/pages/lp/iobit.htm

A mo modesta opinione, l'utilità hè unu di i prughjetti i più boni in scena. Giudicate per voi stessi: hè completamente in rusa è supporta tutte e versioni popolari di Windows: Xp, Vista, 7, 8, 10; contiene tutte e opzioni è funzioni necessarie (accelerazione, pulizia PC, prutezzione, vari add. strumenti), ancu, l'utente hè impurtatu solu di preme u pulsante di inizio (tuttu ciò ch'ella faci hè sè).

STEP1: Pulizia di u computer è riparazioni d'errori

I prublemi cù l'installazione è u primu partitu ùn si pò fà. A prima schermata (screenshot quì sopra), pudete selezzià subitu quellu chì offre u prugramma è cliccate nantu à u bottinu check out (chì aghju :)). A propositu, aduprà a versione PRO di u prugramma, hè pagatu (A propiu bruscule di pruvà a stessa versione pagata, funziona parechje volte megliu di u liberu!).

Principianti

A mio surpresa (malgradu u fattu chì verificaghju u computer in certi periodi è cancellaghju), u prugramma anu trovatu parechji sbagliu è ogni tippu di prublemi. Senza pensà, premu u pulsante riparà

Problemi trovati dopu scansione.

In pocu di minuti, u prugramma hà furnitu una relazione nantu à u travagliu fattu:

  1. errori di registro: 1297;
  2. file junk: 972 MB;
  3. errori di etichetta: 93;
  4. sicurezza di u navigatore 9798;
  5. Problemi d'internet: 47;
  6. questioni di performance: 14;
  7. Errori di discu: 1.

Dire dopu à u travagliu di i bug.

À propositu, u prugramma hà un indicatore abbastanza bonu - mostra una smiley divertente se tuttu sò in ordine in u vostru PC (vedi a screenshot sottu).

Statu di PC!

Accelerazione di PC

A tabulatu successiva chì avete bisognu di apra (in particulare quelli chì ùn sò micca indifferenti à a velocità di u vostru computer) hè a tabulazione accelerazione. Eccu alcune opzioni interessanti:

  1. accelerazione di turbo (accende senza pensà!);
  2. acceleratore di u lancia (ancu deve esse attivatu);
  3. ottimizazione profonda (ùn ferisce micca);
  4. modulu di pulizia di l'applicazione (utile / inutile).

Accelerazione tab: i prugrammi di u prugramma.

In realtà, dopu à tutti i cambiamenti, vedi approssimativamente a foto, cum'è in a screenshot sottu. Ora, dopu a pulizia, l'ottimizazione è l'accurmazione di u turbo, u computer cumincerà à funzionà assai più veloce (a differenza hè notevule da a vista!).

Risultati di accelerazione.

Prutetta protezione

Una linguetta assai utili in a prutezzione avanzata SystemCare. Quì pudete proteghje a vostra homepage da cambiamenti (chì spessu da spessu quandu sò infettati cù tutti i tipi di barre), proteghite u DNS, aumentate a sicurezza di Windows, abilite a prutezzione in temps reale contr'à u spyware, etc.

Prutetta protezione.

Strumenti tab

Una tabulazione assai utili, in cui puderete gestisce cose assai utili per dirigere: ripristinà i file dopu cancellazione, ricercà i file vuoti, pulì u discu è u registru, u gestore di a partenza automatica, travaglià cù RAM, a fermata automatica, ecc.

Strumenti tab.

Pulsu centru di azzione

Questu picculu pruprietariu vi dirà nantu à a necessità di aggiornà applicazioni frequenti è usate: i navigatori (Chrome, IE, Firefox, ecc.), Adobe Flash player, Skype.

Centru di azzione

À propositu, dopu l'installazione di l'utilità, avete un altra cosa utile - un monitoru di prestazione (vedi a screenshot sottu, si vede in lu angulu in alto à a destra di u schermu).

Monitor di Performance.

Grazie à u monitor di prestazioni, pudete sempre truvà i parametri di base di l'iniziu di u PC: quantu si carica u discu, a CPU, a RAM, a rete. Grazie à essa, pudete fà rapidamente una screenshot, spegnere u PC, cancellà a RAM (una caratteristica estremamente utile, per esempiu, quandu lanciate ghjochi o altre applicazioni esigenti).

I vantaggi principali di Advanced SystemCare (à a mo opinione):

  1. rapidu, facili è semplicemente aghjuntà u vostru computer per una prestazione massima (À propositu, COMP hè in realtà "volatu", dopu ottimizà questu utilità);
  2. micca bisognu di avè qualchì abilità o cunniscenza di a struttura di i registri, di l'OS di Windows, etc.
  3. ùn serete micca bisognu di scavà in l'impostazioni di Windows è cambiate tuttu manualmente;
  4. ùn necessite micca supplementi utilità (si ottiene immediatamente kit prontu, chì hè abbastanza per u 100% di u serviziu Windows).

Cume aghju tuttu, travagliu di successu 🙂