Verificà l'iPhone quandu si acquista da a manu


U fattu chì in i prugrammi urdinatori ùn hè micca sempre pussibule di agisce da soli, cliccendu nervosu nantu à i pannelli in a ricerca di a funzione desiderata, è ognunu sà cum'è di andà in diritta. Ma spessu a vera strada hè stata dimenticata, o l'utente ùn cunnosce micca solu.

In Photoshop, tuttu hè custruitu nantu à a visualizazione. Per uttene un certu effettu, avete bisognu di attivà l'opzione rispunsevule di sta direzzione. A so ricerca hè stata ritardata, ma ùn ci hè nunda d'aiutu in attesa. In u editore di foto, u listessu cumandamentu pò esse seleziatu da diverse manipolazioni.

Squadra "Rulerri"ella Righellisi trova in l'elemento menu "Vede". Combinazione di tasti CTRL + R permette ancu di fàndula o à u cuntrariu, nascite u regula.


Oltre à a quistione di truvà una funzione in u prugramma, on, off, dà una attenzione à a capacità di cambià u scala di misurazione.

U righjunu di u centimeteru hè installatu di standard, ma cliccatu cù a destra in a rigula (richiamà u menu cuntestu) permette di selezzià altre opzioni: pixel, pollici, punti, è altri. Dunque, hè pussibule di travaglià cù l'immagine in un furmatu formatoghju dimensionale.

Righjunu misuratu cù prugrammu

A u panel cù l'utili presentati ci hè una ben nota "Pipette", è sottu à essa u pulsante desideratu. L'uttramentu Ruler in Photoshop hè selezionatu per determinà a situazione esatta di qualunque punto da chì e misure comincianu. Pudete misà a larghezza, l'altezza di l'oggiu, a lunghezza di u segmentu, anguli.

Inserendu u cursore à u puntu di partenza, è stendendu u mouse in a direzzione adatta, pudete fà un righjunu in Photoshop. I parametri di misurazione saranu visualizzati in cima.


Un altru cliccà imposta u modu di misurazione, finendu a prima esecuzione.

A linea resultante si stende in tutte e direzzioni possibili, è e crocie à l'estremità permettenu di effettuà a regula necessaria.

In cima di u pannellu, pudete vede i simboli X è Ydenotazione u puntu zero, u puntu di partenza; Sh è In - Questu hè a larghezza è l'altezza. Avete - angulu in gradi, calculatu da a linea di l'asse, L1 - a distanza trascinata trà dui punti dati.

A funzione di u trattore hè chjamata cù u tascu. Alt e spostate u cursore à u puntu zero à a cruci. Dà a possibilità di tene l'angulu paressu à u regula chì era stesa. Sulu u pannellu di misura, pudete vede sottu a subtitula Aveteè a lunghezza di a seconda fascia di a rigula hè indicata da u parametru L2.


Ci hè un'altra funzione sconosciuta per parechji. Questu hè un suggerimento. "Calcularà i dati di l'utensile Righjeru nantu à una scala di misure". Hè chjamatu cullucendu u mouse sopra u bottinu. "Sulla scala di misure". A zappatella installata cunfirma e unità di misura scelte in i punti descritti sopra.

Cumu allineare un stratu nantu à un rigulu

A volte ci hè a necessità di adattà a maghjina, allineandula. Un dirigente hè ancu applicabile à stu scopu. Per questo, chjamà a regula, ma sceglie una visione d'alignamentu orizzontale. Dopu, selezziunate a scelta Alignate Layer.

Questu prucessu allineà, ma à spese di tagli pezzi chì sò al di là di a distanza specifica.

Se aduprate u parametru Alignate Layertene Alt, i pezzi restanu in a posizione originale. Selezzione da u menù "Image" punto "Canvas Size", pudete assicurà chì tuttu resti in u so locu.

Hè necessariu tene in considerazione u fattu chì, per travaglià cun un rigulu, avete bisognu di creà un documentu o aprite unu più esistente. In un prugramma vuoto, ùn fate quessa di nunda.

Diverse opzioni sò state introdotte cù l'avventu di nuove versioni di Photoshop. Facenu per creà un travagliu à un novu livello. Cù l'avventu di a versione CS6 apparia circa 27 addizioni à u prugramma precedente.

I metudi di selezzione di u regula ùn sò micca cambiati, cum'è prima si pò chiamà cù una combinazione di pulsanti o cun un menu o una barra di strumenti.

U monitoru tempestivu di l'infurmazioni ti permette di rimanà cun a cullezza di i novu produtti. U tempu di a cunniscenza standard hà passatu. Imparà, mette in pratica - tuttu hè per voi!