Cume creare un drive virtuale in UltraISO

Solitamente, a quistione di cumulazione di un drive virtuale in UltraISO hè dumandata quandu l'errore "Virtual CD / DVD not found" si vede in u prugramma, ma altre opzioni sò pussibule: per esempiu, hè basta à creà un discu CD / DVD UltraISO per montà e immagini dischette. .

Questu tutorial spieghje cumu creà un drive UltraISO virtuale è breve nantu à e possibilità di aduprà. Vede ancu: Creazione di una unità USB flash di bootable in UltraISO.

Nota: Di solitu quandu installate UltraISO, una unità virtuale hè creata automaticamente (a scelta hè pruposta durante a fase di installazione, cum'è in a screenshot sottu).

Tuttavia, quandu utilizanu a versione portatile di u prugramma, è qualchì volta nantu à l'utilizazione di Unchecky (un prugramma chì elimina automaticamente marcatori inutili in l'installatori), l'installazione di u drive virtuale ùn hè fatta, perchè l'utente riceve l'errore L'unità virtuale di CD / DVD micca trovata è a creazione di u drive cchà qui hè impossibile, chì e opzioni necessarie in i parametri ùn sò micca attive. In questu casu, reinstallà UltraISO è assicurà chì l'elemento "Installu emulatore ISO CD / DVD ISODrive" hè selezionatu.

Cree un CD / DVD virtuale in UltraISO

Per creà un drive UltraISO virtuale, seguitu sti passi simuli.

  1. Run u prugramma cum'è amministratore. Per fà quessa, pudete cliccà nantu à a scorciatoia UltraISO cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate a vocazione "Run as administrator".
  2. In u prugramma, aprite in u menù "Opzioni" - "Impostazioni".
  3. Cliccate nant'à u tabulamentu "Virtual Drive".
  4. In u campu "Numru di dispositivi", inserite u numaru impiegatu di unità virtuale (generalmente micca più di 1 hè necessariu).
  5. Cliccate OK.
  6. Cusì, un novu CD-ROM apparirà in l'esploratore, chì hè un drive UltraISO virtuale.
  7. Sì avete bisognu di cambià a lettera di l'unità virtuale, torna à a sezione da u terzu passu, selezziunate a lettera desiderata in u campu "Nova lettera di unità" è cliccate "Modifica".

Fatto, l'ugni virtuale UltraISO hè creatu è pronto à aduprà.

Aduprà l'UltraDu Virtual UltraISO

U lettore di CD / DVD virtuale in UltraISO pò esse adupratu per montà e immagini di dischi in diversi formati (iso, bin, cue, mdf, mds, nrg, img è altri) è travaglià cù elli in Windows 10, 8 è Windows 7 cum'è e dischi compatti tradizionali. dischi.

Pudete montà un'immagine di discu nant'à l'interfaccia di u prugramma UltraISO (aprite l'immagine di discu, cliccate nantu à u pulsu "Mount to virtual drive" in a barra di menù superiore), o via u menù contestuale di u drive virtuale. In u secondu casu, cliccate à dirizzione diritta nantu à u drive virtuale, selezziunu "UltraISO" - "Muntà" è specificate u caminu à l'immagine di discu.

U demontendu (estrà) hè fattu in u listessu modu cù u menu di cuntestu.

Sì avete bisognu di sguassà u drive virtuale UltraISO senza cancellà u prugrammu in sè, similu à u metudu di a creazione, andate à i parametri (in esecuzione di u prugramma cum'è amministratore) è in u campu "Numero di dispositivi" selezziunu "Né". Dopu cliccate "OK".