Installate PowerPoint

Per fà e tutte e operazioni di base in u sistema WebMoney, devi avere un certificatu formale. Permette di creà portafogli, ritirà e trasferisce fondi è svolge altre operazioni. Per avè ancu più opportunità, avete dighjà avè un certificatu personale. Tuttu quessa hè fatta in quantu simplice è rapidamente. Semu prontu per divulga l'infurmazione riservata nantu à voi stessi - dati passaporti, codice d'identificazione è ancu di più.

Cumu uttene un certificatu formale o personale WebMoney

Prima di analizzà e procedure per uttene questi dui tippi di certificati, listemu u opportunità chì ciascuna ghjunghja. Cusì, un certificatu formale vi permette di fà e seguenti azzioni:

  • rinuvà qualchì portafettu cù trasferimentu bancariu;
  • ritirate fondi da un bonificiu bancariu, da un trasferimentu di soldi o da una carta di Internet apposta spedita;
  • aduprate u sistema Merchant WebMoney Transfer per automatizà trasferimenti di soldi (ancu in una versione leggermente più corta);
  • uttenite a valuta WMX (Bitcoin);
  • aduprà e funzioni nascoste di u serviziu di u Scambianu è assai di più.

Quandu u certificatu persunale, i so titolari anu i privilegi seguenti:

  • u pienu di u sistema Merchant WebMoney;
  • l'usu di un scambiu di crediti per a emissione è per riceve prestiti;
  • aduprà u serviziu Capitaller per travaglià cù macchine low-cost;
  • cù u serviziu Megastock per a cummerciu;
  • uttene l'occasione di diventà un impiegatu di WebMoney - di participà à u travagliu di u Centru di Certificazione è diventà un consulente di sistema;
  • uguagliu di u arbitrage - archivendu reclami in qualunque quantità.

In più dettallu nantu à e opportunità chì ogni certificatu dà, legite in a lezione nantu à l'usu di u sistema WebMoney, in a sezione nantu à i certificati.

Lezione: Cumu aduprà WebMoney

Ora cunsiderate tuttu u modu di ottenimentu di certificati formali è personali passu.

Passu 1: Ottenere un certificatu formale

Per avè un certificatu formale, devi specificà i vostri dati di passaport è mandà una copia scansita di u passaporto. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Andate à u situ di u Centru di Certificazione è vi scurdate. Questu hè fattu cum'è in a Standard Kiper. Dopu, pudete vede tutte e infurmazioni dispunibili nantu à voi stessi. Cliccate nantu à l'icona di a matita accanto à "Dettagli di u passaport". Allora vi verrà portatu à a pagina per cambià sti dati.
  2. Specifichi tutti i dati richiesti in a pagina successiva. L'entrata di dati persunali hè divisa in dui blocchi. Dopu avè specificatu l'infurmazioni in ogni blocu, cliccate "Proseguite l'entrata di i dati".
  3. In listessu tempu hè impurtante chì à fiancu à ogni campu ci sia una marcata à fiancu à l'iscrizzione "ùn vede micca"Per questo, l'altri utilizatori ùn vedenu micca i dati entrati da voi. Dopu avete inseritu tutti i dati richiesti, ci vole un pocu di tempu per i impiegati di WebMoney à controllàli. U cuntrollu hè effettuatu cù i registri publichi. Quandu hè finitu, u rispunsu hè u Rinvene à u situ di u Centru per a certificazione è cliccate nantu à l'iscrizzione "Scaricate u documentu novu"sottu"U caricà i documenti à u servitore".
  4. Ora scarica una copia scannata di a prima pagina di u passaporto. Hè impurtante chì a serie è u numeru sò chiaramente visibili nant'à. E dopu, ancu, avete bisognu di aspettà a verifica. Se u cuntrollu hè riesce, ricevi automaticamente un certificatu formale.


In certi casi, impiegati WebMoney richiedenu di trasmette una copia scansita di altre pagine di u passaporto è di un certificatu di emissione di TIN. In ogni casu, di volta in volta andate in u vostru WebMoney Keeper è u situ web di u Centru per a certificazione. Ci ponu aspettà a notificazione di u prucessu di u certificatu.

I cittadini di a Federazione Russa anu l'occasione di riceve un certificatu formale aduprendu u situ di i servizii di u statu. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Nant'à u situ di i servizii di statu specificà tutti i dati richiesti è avè un conti standard. Accedi à u situ di u WebMoney Certification Center. Ci vò avete aspettatu per una offerta per riceve un certificatu formale. Cliccate "Accattà cù gosuslugi.ru".
  2. Accedi à u situ di i servizii publichi, se ùn l'avete micca fattu prima. Cliccate "Pudete". Allora accunsentite chì u sistema WebMoney puderà accede à i vostri dati nantu à gosuslugi.ru.
  3. Seguitate e istruzioni di u assistente di certificatu.

Passu 2: Uttenite un passaport personale

  1. Nant'à u situ di u Centru di Certificazione, cliccate nantu à l'iscrizzione "personaleth "o"Ricevi un passaport personale".
  2. Dopu, sarete portati à una pagina cù i rappresentanti di u sistema WebMoney, chì pò emissione un certificatu personale. Cù unu di elli si incontrarà in persona. Selezzi chiddu chì ti piace (fighjate u costu è a cità in cui sta viva quessa) è cliccate nantu à l'iscrizzione "ottene un certificatu"vicinu à ellu.
  3. In a pagina successiva, scaricate u modulu di u certificatu di ricessore candidatu - cliccate nantu à l'iscrizzazione pertinente. Poi stampate nant'à, riempite cun a vostra manu. Cliccate "Ritornu à u pannellu di cuntrollu è pagà l'applicazione".
  4. Ulteriormente in a pagina di u Centru di Certificazione tre pulsanti vedenu in cima. Cliccate "pagà l'applicazione"è i paghjanu cun Keeper Standard.
  5. Dopu à quessa, chjamate apprezzatore è fate un appuntamentu cun ellu. Avete bisognu di piglià u passaport originale cù a copia scansata di questu, a dichjarazione (scaricata à u puntu prima).

Cumu si pudete vede, avè un certificatu formale è personale hè abbastanza sèmplice. Hè vera, u secondu hà a pagà. Tipicamente, u costu di emessione di un certificatu persunale - micca più di $ 30 (WMZ). È luntanu da tutti i casi, hà sensu di riceve.