Revisione di e-mail in Outlook

Se lavori assai cù e-mail, probabilmente avete da fatti affrontà una situazione tali, quandu una lettera hè stata inviata accidentalmente à u destinatariu sbagliatu o a lettera stessa ùn era micca curretta. E, naturalmente, in tali casi mi vorresti ritornà a lettera, ma ùn sapete micca cume richiamà a lettera in Outlook.

Fortunatamente, ci hè una caratteristica simile in Outlook. È in stu manuale vedemu cumu pudete annullà una lettera inviata. Inoltre, puderete riceve è risponderete à a dumanda di cume si richiama una lettera in Outlook 2013 è versioni successive, chì sia in versione 2013 sia in u 2016 l'azzioni sò simili.

Dunque, fighjula una veduta più vicina à cum'è annullà l'invità di un email à Outlook cù l'esempiu di a versione 2010.

Inzecchiamu cù u fattu chì lanceremu u prugramma di mail è in a lista di lettere inviate truverete quella chì deve esse revocata.

Poi, aprite a lettera dopu cliccanu cù u bottinu sinu di u mouse è andate à u menu "File".

Quì avete bisognu di selezziunate l'elementu "Informazione" è in u pannellu nant'à a sinistra cliccate nantu à u bottinu "Revocà o mandà una lettera di novu". Dopu, ci vole à cliccà nantu à u "Revocà" e una finestra ci aprirà duve pudete configurà una lettera di ricordu.

In sti regolazioni, pudete sceglie una di e dui azioni proposte:

  1. Eliminà e copie lette. In stu casu, a lettera sarà cancellata in casu chì u destinatariu ùn hà ancu lettu.
  2. Eliminà e copie lette e rimpiazziete per i nuovi messaggi. Questa azzione hè utili in i casi in cui vulete rimpiazzà a lettera cù una nova.

Se avete usatu a seconda opzione, allora ghjustu riscrivà u testu di a lettera è risenà.

Dopu avà completatu tutti i passi sopra ripusuti, riceverete un messaghju chì dice chì sì hè pussibule o ùn hà micca ricurdatu a lettera inviata.

Tuttavia, vale per ricordà chì ùn hè micca possibile ricordà una lettera inviata in Outlook in tutti i casi.

Eccu un elencu di e situazione in cui a lettera di ricordu ùn hè micca pussibule:

  • U destinatariu ùn utilizza micca u client email di Outlook;
  • Uu modalità offline è cachée di dati cache in u client Outlook di u destinatariu;
  • Spostatu un'e-mail da a posta in scatula;
  • U destinatariu hà marcatu a lettera cume lettu.

Dunque, a cumplessa di almeno una di e condizioni sopra citate porterà à u fattu chì u messaghju ùn sarà micca ritiratu. Allora, se mandi una lettera sbagliata, allora hè megliu per ricordallu subitu, chì si chjama "persequenza".