Parechji prucessori anu u potenziale di overclocking, è un ghjornu vene un mumentu quandu a prestazione attuale ùn risponde più à i requisiti di l'utente. Per migliorà a prestazione di u PC à u livellu desideratu, u modu più faciule da fà è l'overclocku u processore.
U prugramma ClockGen hè destinatu à l'overclocking dinamicu. Nant'à a varietà di prugrammi simili, i utilizatori spessu dispuniscenu per a so compattezza è a funzionalità. À propositu, in tempi reali, pudete micca cambià solu a frequenza di u processore, ma dinò a memoria, oltre à e frequenze di i bus PCI / PCI-Express, AGP.
A capacità di overclock equipagiu diversu
Mentre l'altri prugrammi anu focalizati nantu à l'overclocking solu un elementu di u PC, KlokGen funziona cù u processore, è cù RAM, è cù pneumatici. Per controllà u prucessu in u prugramma ci sò sensori è cambiamenti di temperatura. In realtà, questu indicatore hè assai impurtante, perchè se si supera cun overclocking, pudete annullà u suramuntamentu di l'apparecchiatura.
Accelerazione senza riavule
U metudu in overclock in tempo reale, à tempu micca a cambiamentu di i parametri di u BIOS, ùn necessita micca riavendi constanti è vi aiuta immediatamente à capisce cumu u sistema funziona cù nuovi parametri o micca. Dopu à ogni cambiamentu di numeri, basti testà a stabilità cun carichi, per esempiu, cù prugrami o testi di partite speciali.
Sostenete parechje schede madri è PLL
L'utenti di ASUS, Intel, MSI, Gigabyte, Abit, DFI, Epox, AOpen è altri ponu aduprà ClockGen per overclocku u so processore, mentre pudemu offri un utilità speciale AMD OverDrive per i proprietari AMD, chì hè spieghjatu in dettaglio quì.
Per scopre s'ellu ci hè suppurtamentu per u vostru PLL, pudete truvà a so lista in u file readme situatu in a cartella cun u prugramma stessu, u ligame versu chì hè situatu à a fine di l'articolo.
Add to autoload
Quandu avete dispersatu u sistema à i indicatori adatti, u prugramma deve esse aghjuntu à l'autolad. Questu pò esse fattu direttamente trà l'impostazioni in ClockGen. Basta à andà à Opzioni è mette un segnu tatu accanto à l'elementu "Applica i parametri attuali à l'iniziu".
Avantaghji di ClockGen:
1. Ùn avemu bisognu d'installazione;
2. Permette di overclocku più cumpunenti di PC;
3. Un'interfaccia semplice;
4. Disponibilità di sensori per monitorà u prucessu di accelerazione;
5. U prugramma hè liberu.
Inconvenienti di ClockGen:
1. U prugramma ùn hè micca supportatu da u sviluppatore;
2. Pò esse incompatibile cù l'apparecchiatura nova;
3. Nun esiste una lingua russa.
Vede ancu: Altri prugrammi per l'overclocking processore AMD
ClockGen hè un prugramma chì era assai populu à i overclocker à tempu. Tuttavia, da a so creazione (2003) è à u nostru tempu, hè andatu male di perde a so unicità. I sviluppatori ùn supportanu più u sviluppu di u prugramma, allora quelli chì vogliono aduprà ClockGen devinu ricordà chì a so ultima versione hè stata publicata in u 2007, è pò esse irrelevante per u so computer.
Scaricate KlokGen da u situ ufficiale
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: