Sblocu un amicu nantu à Steam

Ùn in tutte e case i tinte di a presentazione - i diapositivi - in a so forma basica s'imbrivenu l'usu. Ci hè centinaia di motivi per quessa. È in nome di creà una dimostrazione di qualità, ùn puderete micca affaccà à qualcosa chì ùn rientra in u requisitu generale è e regule. Cusì avete bisognu di edità a diapositiva.

Opzioni di editazione

A presentazione di PowerPoint hà una ampia scelta di strumenti chì vi puderanu cambià parechji di l'aspetti standard.

In listessu tempu, stu prugramma pò esse difficilmente chjamatu una piattaforma veramente universale. Se fighjate analisi di PowerPoint, pudete vede quante funzioni mancanu ancu in sta applicazione. Tuttavia, à u minimu, pudete editare i diapositive.

Cambia u aspettu visuale

A cuncevazione di diapositive per a presentazione svolge un rolu primu, ponendu u caratteru generale è u tonalità di u documentu in tuttu. Perchè hè impurtante à configurà cunesceva.

L'utimentu necessariu sò in a tab. "Design" in l'intestazione di l'applicazione.

  1. A prima zona hè chjamata "Temi". Quì pudete sceglie e opzioni di cuncepimentu predefiniti di u standard. Includenu una larga lista di cambiamenti - background, elementi decorativi addizionali, opzioni di testu in e zone (culore, font, dimensione, layout), e sì. Sì, duverete almeno pruvà ogni altru per valutà cumu vi sarà simile à a fine. Quandu cliccate nantu à ogni sughjettu individuale, hè applicatu automaticamente à tutta a presentazione.

    L'utente pò ancu cliccà nantu à un pulsante speciale per espansa a lista cumpleta di i stili dispunibili.

  2. Area "Opzioni" offre 4 opzioni per u sughjettu sceltu.

    Quì pudete cliccà nantu à un pulsante speciale per aprire una finestra aghjuntu per l'impostazione di e opzioni. Quì pudete fà impostazioni di stile più profunu è più preciziu, se qualcosa ùn hè micca com'è cun is.

  3. Area "Personalizza" serve per rallentà è entrà in una manera più precisa di impostazione aspettu.

Circa questu questu deve parlà separatamente. In "Formatu di fondo" contiene un gran numaru di impostazioni assai differenti. Basicamente sò spartiti in 3 tabs.

  1. U primu hè "Fà". Quì pudete fà una selezzione di u fondu cumunu per i diapositivi cù u riempimentu, u riempimentu di u mudellu, e immagini, ecc.
  2. U secondu hè "Effetti". Eccu l'ambitu di elementi più di decorazione.
  3. U terzu hè chjamatu "Disegnà" e ti permette di adattà u setu cum'è un'immagine di background.

Tutte e modifiche quì sò applicate automaticamente. Da veda notate chì l'impostazione in questu modu funziona solu nantu à una diapositiva specifica chì era in precedenza selezionata da l'utente. Per estende u risultatu à a presentazione intera, un pulsante hè fornitu in seguitu. "Applica à tutti i diapositive".

Se ùn avete micca selezionatu un tipu di prughjettu predefinitu, allora ùn ci hè più nè una tabulazione - "Fà".

Hè d'importante à ricordà chì u stile visivu richiede ancu a precisione di questu artista per a corretta implementazione. Allora ùn affrettite micca - hè megliu à passà per parechje scelte ch'è di presentà à u publicu un risultatu bisognu.

Pudete ancu aghjustà i vostri propii elementi statichi. Per fà quessa, inserite un elementu speciale o un mudellu in a presentazione, cliccate puru nant'à u cliccate nantu à u menù in menù di menu "In u fondo". Ora si dimostra in u fondu è ùn interferisce micca cù alcun cuntenutu.

Tuttavia, hè necessariu applicà modelli à ogni vetraghju manualmente. Allora hè megliu à aghjunghje tali elementi decorativi à u mudellu, ma questu hè u prossimu elementu.

A personalizazione di a disposizione è i mudelli

A seconda cosa chì hè critica per una diapositiva hè u so cuntenutu. L'utente hà libertà di configurà una larga gamma di parametri in quantu à a distribuzione di e spazie per entrà sta o quessa infurmazione.

  1. Per questo, i layout sò usati. Per appiccà una di elli à una diapositiva, avete bisognu di clicà à dirittu nantu à a diapositiva in a lista di a sinistra è selezziunate a scelta da u menù di menu "Layout".
  2. Apparirà una sezione separata, induve e tutte e opzioni dispunibule sò presentate. I sviluppatori di u prugramma furnizanu i mudelli per quasi ogni casu.
  3. Quandu cliccate nantu à l 'opzione che ti piace, u layout selezionatu sarà applicatu automaticamente à a diapositiva specifica.

Da rimarcà chì tutte e nuove pagine chì si creeranu dopu à utilizanu ancu stu tipu di layout di informazioni.

Tuttavia, i mudelli standard ùn sò micca sempre dispunibuli per soddisfà e necessità di l'utente. Dunque pudete dà bisognu di fà a vostra versione cù tutte e opzioni necessarie.

  1. Per fà quessa, entrate in tab "Vede".
  2. Eccu interessatu à u bottinu "Sample Slides".
  3. Dopu avè premutu, u prugramma cambierà à una modalità speciale per travaglià cù i mudelli. Quì pudete creà u vostru propriu usando u pulsante "Insert Layout"
  4. ... è edite una di quelle dispunibule da a selezzione da a lista di i lati.
  5. Quì l'usu pò fà assolutamente tutte le impostazioni per u tipu di diapositive, chì dopu saranu largamente usate in a presentazione. Strumenti base in a tab "Sample Slides" consentenu di aghjunghje novu spazii per cuntenutu è intestazioni, personalizà u stile visuale, ridimensionate. Tuttu ciò chì permette di creà un mudellu veramente unicu per a diapositiva.

    Le tabulette rimanenti ("Casa", "Inserisci", "Animazione" etc.) permettenu di personalizà a diapositiva cum'è in a presentazione principale, per esempiu, pudete piantà fonti è culore per u testu.

  6. Dopu avete finitu di preparà u vostru mudellu, avete da dà un nome unicu per distinguà trà altri. Questu hè fattu cù u pulsante. Rinominà.
  7. Restò solu scappà di u modu di travaglià cù mudelli, cliccendu nantu à u bottinu. "Chiudi modalità di campu".

Ora, aduprendu u metudu sopra ripisu, pudete applicà u vostru layout à qualsiasi diapositiva è aduprala più in più.

Rinnimandà

L'utente pò ancu abbastanza flessibilità adeguà e dimensioni di e pagine in a presentazione. Purtroppu, pudete persunalizà solu u documentu in tuttu; in ogni casu, ogni foto ùn pò esse assignata à a so dimensione.

Lezione: Cumu ridimensionare una diapositiva

Add transizioni

L'ultimu aspettu chì riguardu i diapositive hè a creazione di transizioni. Questa funzione ti permette di definisce l'effettu o l'animazione di cume una cornice rimpiazzà l'altru. Questu permette a realisazione di una transizione liscia trà pagine, è in generale pari molto simpaticu.

  1. E impostazioni di sta funzione sò in a tabulazione di u listessu nomu in l'intestazione di u prugramma - "Transizioni".
  2. A prima zona hè chjamata "Andate in sta foto" permette à selezziunu un effettu cù chì una diapositiva si rimpiazzià un'altra.
  3. Cliccendu nantu à u bottinu correspondente allarga u listinu cumpletu di tutti i effetti disponibili.
  4. Per impostazioni di l'animazione addizionale, cliccate quì nantu à u bottinu. "Parametri di l'effetti".
  5. A seconda area hè "Time Slide Show" - apre una possibilità à edità a durata di u display automaticu, u tippu di cambià a transizione, u sonu durante a transizione è sì.
  6. Per applicà l'effetti ottenuti per tutte e diapositive, cliccate nantu à u bottinu. "Applicà à tutti".

Cù queste impostazioni, a presentazione sembra megliu durante a navigazione. Ma vede ancu dinò notà chì un gran numeru di diapositive cù tali transizioni pò significativamente aumentà u tempu di a dimostrazzione à causa di u fattu chì hà da solu i costi di transizioni. Cusì hè megliu à fà tali effetti per i piccoli documenti.

Conclusione

Questu serie di opzioni ùn rendenu micca a presentazione u culminante di l'eccellenza, tuttavia, hà permessu veramente di ghjunghje alti risultati da a diapositiva sia in a parte visuale è in termini di funzionalità. Allora ùn hè micca sempre pussibile pagà di fà un documentu nantu à una pagina standard.