Sostituvi lettere maiuscole in documentu MS Word cu minuscoli

A necessità di fà grandi lettere in un documentu Microsoft Word, u più spessu, si pò ghjunghje in casi in cui l'utente hà scurdatu di a funzione CapsLock inclusa è hà scrittu qualchì parte di u testu. Hè ancu pussibule chì basta eliminà e grandi lettere in Word, affinchì tuttu u testu sia scrittu solu in minuscoli. In i dui casi, e lettere maiò sò un prublema (task) chì anu da esse affrontata.

Lezione: Cumu cambià u font in Word

Ovviamente, se avete dighjà un pezzu grossu di testu digessatu in lettere grandi o ci sò solu grandi lettere maiu chì ùn avete micca bisognu, vo vulete vene di cancellà tuttu u testu è u numeri torna o cambiate e lettere maiuscime à minusculi. Ci hè dui metudi per risolve quellu sguilu simplici, ognunu di i quali spieghjaremo in dettaglio sottu.

Lezione: Cumu scrive in verticale in a Parola

Usate tasti d'accessu

1. Sceglite un pezzu di testu scrittu in lettere maiuscole.

2. Fate clic "Shift + F3".

3. Tutte e lettere in maiusculi (grandi) saranu minusculi (chjucate).

    Tip: Se avete bisognu di a prima lettera di a prima parola in una frase da esse grande, cliccate "Shift + F3" una volta più.

Nota: Se avete digitatu testu cù a chjave CapsLock attiva, premendu Maju per e parolle chì avianu da esse capitalise, anu, invece, sò state scritte cù una poca. Unice clic "Shift + F3" in stu casu, à u cuntrariu, li renderanu grandi.


Utilizzendu Strumenti Embedded MS Word

In Word, capitalizza lettere minuscole cù l'utile "Registrazione"situatu in un gruppu "Font" (tab "Casa").

1. Sceglite un fragmentu di testu o tuttu u testu chì hà da fà cambià e situazione di registru.

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Registrazione"situatu nantu à u pannellu di cuntrollu (a so icona hè e lettere "Aa").

3. In u menu chì si apre, selezziunate u furmatu desideratu per a scrittura di u testu.

4. U registru camberà secondu u formatu di scrittura chì avete sceltu.

Lezione: Cume sceglite i punti di contusu in Word

Hè tuttu, in st'articulu vi hà dettu cumu di fà una lettura maiuscima in Word un pocu. Ora sapete un pocu di più nantu à e capacità di stu prugramma. Vi auguremu successu in u so sviluppu ulteriore.