Applicazioni Android per default

In Android, è ancu in a maggior parte di l'altre sistemi operativi, hè pussibule di definisce l'applicazioni per difettu - quelle applicazioni chì saranu lanciate automaticamente per certe azzioni o per apertura di tipi di file. Tuttavia, l'impostazione di e applicazioni per difettu ùn hè micca appena chjaru, soprattuttu per un utilizatore principiante.

Questu tutorial furnisce e dettagli nantu à cum'è installazione di e applicazioni predefinite nantu à u vostru telefonu o tablet di Android, è cume per ripresentà è cambiate i valori predefiniti chì sò già piazzati per un tipu di file o d'altri.

Cumu definisce applicazioni di core per difettu

In a configurazione di Android, ci hè una sezione particulare chjamata "Applicazioni di difettu", sfortunatamente, abbastanza limitata: cù a so aiuta, pudete installà solu un limitu set di applicazioni di basa per difettu - navigatore, dialer, applicazione di messageria, shell (launcher). Stu menù varieghjaru nantu à e diverse marche di telefoni, ma in ogni casu, abbastanza limitatu.

Per accede à l'impostazioni predefinite di l'applicazione, andate à Impostazioni (ingranaggi in a zona di notificazioni) - Applicazioni. Dopu, u caminu serà cumprintenu.

  1. Cliccate nantu à l'icona "Ingranaggi", è poi - "Applicazioni per difettu" (nantu à l'Android "puru"), sottu a voce "Applicazioni per difettu" (in dispositivi Samsung). Nantu à l'altri dispositivi, pò esse esistutu difformi, ma simili, di l'elemento desideratu (da qualchì parte da u bottinu di l'impostazioni o nantu à u schermu cù una lista di applicazioni).
  2. Piazzate l'applicazioni predefinite per e azzioni chì vulete. Se l'applicazione ùn hè micca specificata, allora quandu aprite un cuntenutu di Android, vi dumandarà chì applicazione aprite u solu è aduprale o aprite sempre (cioè, piazzate cum'è prugna).

Da rimarcà chì quandu installà un'applicazione di u tipu cum'è per difettu (per esempiu, un altru browser), e impostazioni specificate in passu 2 sò di solitu ripresentate.

Installate Applicazioni Default per Android di Tipi di File

U metudu precedente ùn permette micca di specificà ciò chì aprirà certi tipi di file. Tuttavia, ci hè ancu un modu per definisce l'applicazioni predefinite per i tipi di file.

Per fà ciò, aprite un qualsiasi gestore di file (veda Migliori i Gestori di File per Android), ancu u gestore di file integratu in l'ultime versioni di l'OS, chì si trovanu in "Impostazioni" - "Memorizzazione è unità USB" - "Apri" (l'articolo hè in fondo à a lista).

Dopu, aprite u lighjule richiestu: se l'applicazione predefinita ùn hè micca impostata per questu, un elencu di applicazioni compatibili sarà offerta per aprirle, è premendu u bottu "Sempre" (o simili in i cullisti di file di terze parti) li mette cum'è per difettu per stu tipu di file.

Se l'applicazione per questo tipu di schedari hè stata già piazzata in u sistema, allora primu bisognu à ripresentà e l'impostazioni predefinite per questu.

Cancellà e cambia e applicazioni per difettu

Per ripresentà l'applicazione predefinita in Android, andate in "Impostazioni" - "Applicazioni". Dopu à quì, selezziunate l'applicazione chì hè già messu è per chì a rassignazione sarà effettuata.

Cliccate nantu à l'elemento "Apri per difettu", è dopu - u bottinu "Cancellà l'impostazioni predefinite". Nota: per telefoni Android chì ùn sò in maniera di stock (Samsung, LG, Sony, etc.), l'aspetti di u menù pò differisce un pocu, ma l'essenza è a logica di u travagliu restanu uguale.

Dopu avè eseguitu un reset, pudete aduprà i metudi descritti prima per definisce i partiti desiderati per e azzioni, tipi di file è applicazioni.