Cume à publicà nantu à VK

Quandu u browser si mette à travaglià troppu lentamente, ùn hè micca bisognu di visualizzare l'infurmazioni è duvete basta à dà errori. Una di e opzioni chì ponu aiutà in sta situazione è di ripresentà e impostazioni. Dopu fà a procedura, tutti i parametri di u navigatore sò resettati, cum'è si dicenu, per l'impostazioni di a fabbrica. A cache sarà cancellata, i cookies, i password, u storia, è altri paràmetri saranu cancellati. Facemu capisce cumu resettà l'impostazioni in Opera.

Ripristina cù l'interfaccia di u navigatore

Purtroppu, in Opera, cum'è in altri prugrammi, ùn ci hè nè un bottinu, quandu cliccatu, tutte e impostazioni saranu cancellate. Dunque, per resettà e impostazioni per default, avemu da fà una azzione numerica.

Prima di tutti, andate in a sezione di l'impostazioni di l'Opera. Per fà quessa, aprite u menu principale di u navigatore, è cliccate nantu à l'elemento "Impostazioni". Oppure digià a scelta rapida da tastiera in a tastiera Alt + P.

Dopu, andate in a sezione "Sicurezza".

In a pagina chì si apre, cerca per a sezione "Privacy". Ci hè u pulsante "Cancella storia di e visite". Cliccate nantu à sta.

Una finestra si apre chì vi offre di sguassà diverse impostazioni di navigatore (cookies, storia, password, file cache, etc.). Chì avemu bisognu di resettà cumplettamente i parametri, allora tarraghju da ogni articulu.

Indettu sopra hè u periodu di eliminazione di dati. U difettu hè "da u principiu". Lasciate cum'è. S'ellu ci hè un altru valore, pone u parametru "finu da u principiu".

Dopu avè stabilitu tutte e impostazioni, cliccate nantu à u bottinu "Cancella storia di e visite".

Dopu, dopu, u navigatore serà sgualatu di vari dati è parametri. Ma, questu hè solu a metà di u travagliu. Ancu una volta, aprite u menu di navigatore principale, è sempre cunsultate da l'articuli "Extensions" e "Extension Management".

Avemu andatu à a pagina di gestione di e extensioni chì sò installate in a vostra copia di l'Opera. Avemu dirittu u puntatore à u nome di ogni estensione. Una croce si vene in u angulu in dirittu superiore di l'unità di espansione. Per scurdà u supplementu, cliccate nantu à ellu.

Appare una finestra chì vi dumanda di cunfirmà a brama di sguassà l'elemento. Confirmu.

Facemu una procedura simile cù tutte le estensioni di a pagina finu quandu si diventa vuota.

Chiuttu u navigatore in modu standard.

Run di nuovo. Ora si pò dì chì l'impostazioni di l'òpera sò resettate.

A ripruduzione manuale

In più, ci hè a opzione di resettà manualmente e impostazioni in Opera. Hè ancu cunsideratu chì quandu aduprà stu metudu, a rassignà a regolazione sarà più completa di quandu usanu l'opzione precedente. Per esempiu, à differenza di u primu metudu, i segnalibri seranu ancu eliminati.

Prima, avemu bisognu di scopre induve u situ hè u situ di l'Opera, è a so cache. Per fà quessa, aprite u menu di u navigatore, è andate à a sezione "About".

A pagina chì si apre indica i percorsi per i cartelli cun u profilu è cache. Avemu da caccià.

Prima di principianti ulteriori passi, assicuratevi di chiudere u navigatore

A maggior parte di i casi, l'indirizzu di u profilu Opera hè u seguitu: C: Utenti (username) AppData Roaming Software d'opera Opera Stable. Inducemu in a barra di indirizzu di l'Esploratore di Windows l'indirizzu di a cartella di Opera Software.

Truvà a cartella di Opera Software quì, è li eliminemu cù u metodo standard. Cioè, cliccate nant'à u cartulare cù u bottinu direttu di u mouse, è selezziunate l'elemento "Elimina" in u menù contestuale.

A Cache Opera hà più spessu l'indirittu seguente: C: Utenti (username) AppData Software d'opera locale Altrimenti, andate in a cartula Opera Software.

È in u listessu modu cum'è l'ultima volta, eliminà a cartella Opera Stable.

Ora, l'impostazioni di l'Opera sò completamente resettate. Pudete lanciare un navigatore è cumincià à travaglià cù a regolazione di difettu.

Abbiamo amparatu dui modi per ripresentà e impostazioni in u navigatore Opera. Ma, prima d'usenu, l'utente deverà capisce chì tutti i dati ch'ellu hà raccoltu per un bellu tempu saranu distrutti. Forse, bisogna prima pruvà misure meno radicali chì accelereranu è assicuranu a stabilità di u navigatore: reinstallu Opera, scurdà a cache, rimuove le estensioni. È solu dopu à sti azzioni u prublema persiste, esegui una piena reset.