Di solitu hè abbastanza raro muovere cartelle “I miei documenti”, “Desktop”, “I mie immagini”, “I miei video”. Più spessu, l'utenti conservanu solu i schedari in cartulari separati nantu à u drive D. Ma a mossa di queste cartelle vi permetterà di aduprà liate rapide da u esploratore.
In generale, questu prucessu hè assai veloce è faciule in Windows 7. Per spostà a cartella "Desktop", cliccate nantu à u pulsante "avvia / amministratore" (invece di l'amministratore, pò esse un altru nome sottumintendu).
Allora ghjunghjite à u cartulare in chì ci sò link à tutti i directory di sistema. Ora fate un clic cliccate nantu à u cartulare chì a situazione volete cambià, è selezziunate a tabulazione di pruprietà.
A schermata sottu mostra cumu si pui spostà a cartella "Desktop". Selezzione di u "location", videmu chì a cartella hè attualmente situata. Ora pudete cuntala nantu à una nova cartuleria nantu à u discu è muvate tuttu u cuntenutu in un novu postu.
Cartella di prupietà "I miei documenti". Pò esse spostatu in un altru locu, cum'è u "Desktop"
A muvimentu di queste cartelle di sistema pò esse ghjustificatu per chì in futuro, se avete bisognu di reinstallà Windows 7, u cuntenutu di e cartelle ùn si perde. In più, cù u tempu, e cartelle "Desktop" è "I miei documenti" tendenu à sguglienti è aumentanu assai in volume. Per un'unità C, questu hè estremamente indesiderabile.