I ghjochi antichi chì sò ancu ghjucati: parte 2

A seconda parte di a selezzione di i ghjochi antichi chì sò ancu in ripusa hè destinatu à complementà l'artìculu, chì hà fattu trenta 20 prughjetti stupefacenti in l'anni precedenti. A novu top 10 hà ottenuti sparatorii leggendarie, strategie è RPG. Hè oghji cunsulati unu di i migliori rapprisarii di u so generu. Quessi prughjetti attiranu l'attenzione di i gamer, malgradu l'esistenza di più analoghi moderni di alta tecnulugia.

U cuntenutu

  • Porta di Baldur
  • Arena Quake III
  • Chjamate u serviziu 2
  • Max payne
  • Devil May Cry 3
  • Doom 3
  • Dungeon custode
  • Cosacchi: Guerre europee
  • Posta 2
  • Heroes of Might and Magic III

Porta di Baldur

I ghjochi di ghjocu in festa sò in u rinascimentu, è a so "età d'oro" cadeva nantu à a fine di l'anni novanta è à l'iniziu di u zero. Allora questu prughjettu hà mostratu à u mondu chì in isometria si puderà fà micca solu azzione di qualità, ma dinò tattici riflessivi cù dinamica senza praghja, un interessante trama non lineare è a capacità di combinà classi di caratteri è e so abilità.

Baldur's Gate hè stata sviluppata da BioWare è liberata da Interplay in 1998.

A Porta di Baldur hè stata ispirata da assai sviluppatori di ghjochi popolari di u nostru tempu, cumpresu Tyrania, Pillars of Eternity è Pathfinder: Kingmaker.

In u 2012, i creaturi di BioWare hà lanciatu una ristampa cù meccanica, testure è supportu per e nuove piattaforme di ghjocu. Grande occasione per immergeru in u veru classicu una volta di più.

Arena Quake III

In u 1999, u mondu hà catturatu a follia di u cyberspazio in u modu di Quake III Arena. L'eccellenti sviluppu di a meccanica di u sparatu, l'incredibile dinamica di e battaglie, u tempu di l'apparecchimentu di l'attrezzatura è assai, tantu più, hà fattu à questu sparatutto in linea un mudellu per parechji decenni à fà.

Quake III Arena hè diventatu un ghjocu multiplayer ideale, chì parechji oldfags stanu ghjucà

Chjamate u serviziu 2

A serietà Call of Duty hè nantu à u trasportatore, ogni annu rilascendu sempre più parti nova chì differenu pocu sferenti l'una di l'altra in termini grafichi è di ghjocu. Cuminciò a serie cù ghjochi di a Seconda Guerra Mondiale, è sti tiratori sò stati veramente cool. A seconda parte hè stata ricordata da assai cullettatori naziunali, perchè ùn vederemu mai più una tale epica accuminciata in una Stalingrad Sovietu à metà ruvina in a storia di a serie è l'industria di ghjocu.

Call of Duty 2 hè statu sviluppatu da Infinity Ward è Pi Studios in u 2005

Call of Duty 2 cumprende trè campagne, ciascuna chì differevule micca solu per i lochi, ma dinò per i chips di gameplay. Per esempiu, in u capitulu britannicu avemu a pruvà u cuntrollu di u tank, è l'eroi di a parte americana participeranu à a famosa "ghjornu D".

Max payne

E prime duie parti di u ghjocu Max Payne di i Studii Remedy è Rockstar hà fattu un passu di jocu è di novu graficu. In u 1997, u prughjettu parve stupendu, perchè i mudelli 3D è a meccanica di u sparamentu sò state eseguite à livelli esorbitanti per u so tempu.

U prughjettu hè sempre lodatu per i chips Slow Motion è l'atmosfera sombri di noir.

U personaghju principale durante u ghjocu si vendite nantu à u mondu criminale per a morte di i so amati. Questa vendetta si trasforma in un massacru sanguinu, hà ripetutu ogni nova missione.

Devil May Cry 3

Devil May Cry 3 parla di a lotta di u ghjovanu eroe Dante cù una folla di demoni. A meccanica di ghjocu DMC era semplice è geniale: u lettore avia una scelta di due tippi d'armi, parechji attacchi combo è un set di mudelli nemici, ognunu chì avia avutu à cercà u so propiu approcciu. E battaglie cù una folla di mostri si sò piazzate sottu à a fervente musica, elevendu u livello transcendentale di l'adrenalina.

Devil May Cry 3 hè statu liberatu in u 2005 è diventatu unu di i slashers più riconoscibili in a storia di i ghjochi d'ordinatore.

Doom 3

U Doom 3 hè statu fattu scurdà u 2004 è hè diventatu unu di i più belli tecnichi è bellu sparatutto in i personal computers. Parechji lettori giranu ancu à stu prughjettu per a ricerca di una gameplay dinamica perky, chì cundisce armuniosamente a furia spaventosa onnipresente.

Doom 3 hè sviluppatu da id Software è liberatu da Activision.

Ogni fan di Doom ricorda à u sensu di u sperimentu chì sentite quandu voi piglià una torcia senza a capacità di aduprà un'arma! Tuttu u mostru di u cintinu in questo casu pò esse una minaccia mortale.

Dungeon custode

1997 hè statu marcatu da u liberazione di a più straordinaria strategia in cui i lettori anu avutu à assumà u rolu di capu di a dungeon è sviluppà a so propria ghjente demoniaca.. L'uppurtunità di guidà un imperu malvolu è ricostruire u vostru propiu conglomeratu in grotte scure attirà i ghjovani amanti di u putere illimitatu è di umori neri. U prugettu hè ancu ricordatu cù una parola calda, hè ghjucata à u fiume, tuttavia, i tentativi di rinnuvallà da i remakes è spin-offs, à sì, ùn sò micca stati coronati di successu.

Dungeon Keeper appartene à u generu di simulatore di u Diu è hè statu sviluppatu da Bullfrog Productions.

Cosacchi: Guerre europee

A strategia in temps reale di Cosacchi: Le Guerre Europee in u 2001 sò stati distinti per a diversità in a scelta di a partita in u cunflittu. I lettori sò liberi di parlà per unu di i 16 paesi partecipanti, ciascuna chì hà unità uniche è capacità.

A continuazione di a strategia Cossacks 2 hà riunitu ancu più fanu di a battaglia di u Rinascimentu

U sviluppu di u stabilimentu ùn sembrava micca cun novità: a custruzzioni di edifici è l'estrazione di risorse assomigliau à tutti l'altri RTS, ma più di 300 aggiornamenti per l'esercitu è ​​costruzioni anu assai diversificatu u gameplay.

Posta 2

Forse questu prughjettu ùn hè mai statu cunsideratu un capolavoru o un mudellu in u generu, ma u caosu è a libertà di azzione ch'ellu prumove hè difficiule da cuntribuisce à ogni altra cosa. Per i gamer in u 2003, Posta 2 hè diventata un veru modu per staccà è abbia piacè, scurdendu di i principii morali è di discenza, perchè u ghjocu era pienu di umori neri è amoralità.

In Nuova Zelanda, u liberazione di u tiratore ambiguu hè stata bandita.

U Postal 2 hè statu sviluppatu da a cumpagnia indipendente Running with Scissors, Inc.

Heroes of Might and Magic III

Heroes of Might and Magic III diventanu un simbulu di a fine di l'anni novanta, un ghjocu in cui decine è centu di migliaia di ghjocatori bloccanu, sceverendu trà una sola impresa è una modalità di rete. Stu prugettu era stà nantu à tutti i computer in u club di zero, è oghji hè ricordatu cù calore da i fan chì passanu per questu capolavoro immortale di u generu è l'industria cum'è u generu. Solu in stu ghjocu allora imparerai à pensà à ogni azzione in anticipu, cun tuttu u to core à aduprà u Lunedì è à crede astrologi.

U sviluppatore di u jocu Heroes of Might and Magic III hè a cumpagnia New World Computing

A seconda selezzione di ghjochi antichi chì sò ancu in scumina, hè scumparta in i ricchi di successi di l'anni passati! È chì prughjetti di a vostra zitillina o adolescenza ghjustu avà lanciatu? Share opzioni in i commenti è mai dimenticà di i vostri ghjochi preferiti di u passatu!