DeepBurner 1.9.0.228

À oghji ghjornu, parechje prugrammi si aduprà per a discettazione di i dischi, à mezu à i quali ci sò pacchetti interi cù un serie di funzioni. A soluzione considerata software DeepBurner vi permetterà di creà prughjetti in una interfaccia grafica facili da leghje. Un set di funzionalità permette di registrà un discu cù qualunque informazione. Nessuna eccezione sò e funzioni di copia una unità di discu, creendu un DVD-Video è Audio CD.

Design

Un scrub graficu cù elementi di applicazioni di Windows standard ti permetterà di effettuà operazioni senza prublemi. Ci hè altre finestra in u prugramma: queste ponu esse sia prughjetti, sia strumenti. U pughjettu supranu sottu à u menù contestuale permette di aduprà e funzioni di vari layout di finestra. In questo pannellu, pudete applicà operazioni à i supporti dischi. À l'iniziu di a zona di l'interfaccia principale, hè visualizzata una finestra di esploratore per a selezzione di oggetti à registra. A barre di fondu mostra a disposizione di u discu per determinà u spaziu rimanente.

Impostazioni

U prugramma furnisce a capacità di fà una regolazione di basa. Prima di tutti, pudete configurà u drive, cioè à rimuovere u discu dopu a registrazione hè stata cumpletata è a taglia di u buffer di l'unità. Se desiderate, spezite l'audio, chì riproduce un alarma sonora quandu hè finitu di registrà è si cancella u discu. I parametri di a cartella temporanea consentenu di sceglie a directory di archiviazione per i prughjetti creati aduprendu DeepBurner. Tra l'altru cose, pudete persunalizà l'autorunu di i supporti scritti.

Burn discs

U prugramma ti permette di scrive dischi cù vari informazioni. Questi includenu prughjetti di scrittura di CD / DVD cù dati, file d'immagine, CD audio, DVD-Video. Supporta la registrazione di i media di discusi multiessori. Ci hè supportu per tali formati di dischi: CD-R / RW, DVD + -R / RW, DVD-RAM. Hè pussibule di registrà dischi avviabili cun sistemi operativi o Live CD. In più, a registrazione hè dispunibule da unità USB.

Operazioni di discu

Oltre à a registrazione, DeepBurner ti permette di fà altre operazioni cù i media. Ci hè a capacità di copia ogni discu cuntene in u drive. Per salvà u prugettu, aduprà a funzione di creà una copia di backup di i dati registrati. Da un DVD esistente, pudete copià u video per a so copia successiva nantu à un altru discu o creà un album di foto per vederli nantu à un CD / DVD.

Aiutu

Pudete chjamà a sezione d'aiutu da u menù. Quì vi ricevi infurmazione dettagliata nantu à u travagliu cù u prugramma. In più, a sezione descrive e funzioni software è l'istruzzioni per aduprà ciascuna di e funzioni. Aiutu hà una quantità assai certa di informazioni, ancu in inglese. In sti pudete truvà istruzioni per cumprà una licenza pagata o vede i so vantaggi nantu à una libera. Ci sò parechje opzioni per l'upgrade, da u quali pudete sceglie e richieste d'usu più adatti.

Virtues

  • Versione russa;
  • Menu d'aiutu putente.

Inconvenienti

  • A mancanza di aiutu in lingua russa.

A causa di a presenza di a funzionalità principale da DeepBurner, pudete brucia diverse informazioni à i dischi. Inoltre, l'occasioni pruposti per copia i media è creà un album di foto ti permetterà di aduprà efficacemente u prugramma. A presenza di a versione russa permette di gestisce senza difficoltà tutti l'utenti furniti da stu software.

Scaricate DeepBurner gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Programmi per scrive una immagine nantu à u discu Paragon Partition Manager Infrarecorder Temperatura HDD

Share l'articolo in reti sociali:
DeepBurner hè un software faciule chì permette di brucà dischi. Pudete creà facilmente i dischi di boot, è ci sò parechje altri formati supportati.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Deep
Costu: Free
Dimensioni: 6 MB
Lingua: russo
Versione: 1.9.0.228