Firmware è Recuperu per ASUS RT-N10 Router

Un numaru impressionante di utenti di a rete sociale VKontakte visitanu spessu sta risorsa cù u solu scopu - di ascoltà a musica. Tuttavia, in cunnessione cù i requisiti per u travagliu permanente di u navigatore Internet è l'inconveniente di un lettore standard, pò esse necessariu ascoltà registrazioni audio senza vene VK.

Computer

À oggi, l'amministrazione di a risorsa in questu limita severamente à sviluppatori di terze parti, impedendu l'accessu à e registrazioni audio senza visità u situ VK. Tuttavia, ancu cù questu in pensu, ci sò parechje maniere pertinenti, a maiò parte chì vedemu in seguitu in u corsu di l'articolo.

Vede ancu: Cumu ascoltà a musica VC

Metudu 1: Scaricate musica

A soluzione più simplici per u compitu hè di scaricà e registrazioni audio necessarie per u vostru computer o per qualunqui altru dispositivo. Dopu, avete bisognu di aghjunghje musica à qualunque lettore pratice, per esempiu AIMP o aduprà u lettore integratu Windows Media Player.

Scaricate AIMP

Scaricate Windows Media Player

Per scaricà i canzoni, avete bisognu di visità u situ di rete sociale.

Per più dettagli nantu à u prucedimentu di u scaricamentu di registrazioni audio da VKontakte, verificate l'articolo speciale nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cumu scaricà musica VK

Metudu 2: VK Audiopad

Di tutte e estensioni di u navigatore chì sò una volta dispunibuli da aduprà, a sola applicazione di travagliu hè l'applicazione VK Audiopad. U principiu di u so operazione permette di ascoltà a musica da un VC senza una visita personale à u social network, ma solu sì avete pre-autorizà VC per un browser specificu di Internet.

Aduprà ancu questu metudu principalmente in casi chì u vostru computer ùn abbiate prublemi cù a mancanza di prestazione. Altrimenti, un aghjuntu di travagliu pò riduce in quantu à a velocità di u sistema.

Andate à u situ ufficiale VK Audiopad

  1. Aprite a pagina specifica è, dipende da u navigatore utilizzatu, aduprate unu di i pulsanti presentati "Download".
  2. Oghje, u situ ùn hà micca a capacità di stallà l'applicazione in u navigatore Mozilla Firefox. Per risolve u prublema, truvà a so extensione tu in a linia in linea di Firefox o cliccate nantu à u link corrispondente da u gruppu add-on VKontakte.
  3. Dopu avè andatu à a pagina Audiopad VK in u magazinu di estensione, seguite a procedura di stallazione standard.

Dopu, utilizeremo u cumandamentu per u navigatore web Google Chrome.

  1. Dopu avà completatu u prucessu di scaricamentu è installazione di l'applicazione, devi autorizzare in u situ VKontakte.
  2. Cliccate nantu à l'icona di l'estensione in l'angulu in dirittu superiore di u navigatore Internet.
  3. Usendu u menu di navigazione, selezziunu a scheda "I mie registrazioni audio"per affissà a lista di musica principale.
  4. Tutte e canzoni sò ripresu cume in u situ di social networking, dopu cliccatu nantu à l'icona cumestiva, à a parte destra di u nome di a traccia.
  5. S'ellu hè necessariu, pudete truvà una canzone particulare, inserendu una query in u campu "Ricerca di audio".
  6. Per gestisce l'entrata selezionata, aduprà a barra di strumentu in cima.
  7. Per aghjunghje novu canzoni hè icona responsabile "+", situatu à a parte diritta di u nome di a canzone.

A causa di u fattu chì VKontakte hè sempre aggiornatu, dopu un pocu di tempu, u metudu pò esse discupratu. Allora, in casu di difficoltà, assicuratevi di chiarisce u vostru prublemu per mezu di i commenti.

Metudu 3: VKmusic

Un di i prugrami più popolari volendu à sviluppà e funzionalità di base di VKontakte è VKmusic. Questu prugramma vene nantu à una base libera è permette di ascoltà micca registrazioni audio, ma dinò scaricalu in un computer.

Pudete imparà di più nantu à u prugramma da u articulu currente in u nostru situ web.

Scaricate VKmusic

Smartphone

Più di a metà di l'utenti di sta rete sociale utilizanu VKontakte da dispositivi mobili. Tuttavia, l'applicazione ufficiali per Android è iOS dà una funzionalità assai limitata per ascoltà musica, perchè hà bisognu di aduprà metodi di soluzione.

Metudu 1: Kate Mobile

Questu metudu hè piuttostu una alternativa à l'applicazione standard VC, postu chì per avè un listinu di musica, avete ancora bisognu di andà à u situ VKontakte, ancu cù Kate Mobile. Inoltre, se avete abbastanza pieghje lettore, allora u metudu hè perfettu.

Scaricate Kate Mobile

  1. Lanciate l'applicazione è andate a sezione da u menu principale. "Audio".
  2. A ricerca di canzoni, usate u campu "Inizia a scrittura".
  3. Per ascultà una canzone, cliccate nantu à l'icona à a sinistra di u nomu di a traccia.
  4. Pudete aprite u menu di gestione di l'audio cliccendu nantu à a zona cù u nome di a canzone.
  5. Dopu avè cuminciatu à sunà musica, a versione minimizata di u lettore passerà à a zona di notificazioni di u vostru dispositivo.
  6. Da quì pudete navigà, fermà o riprendite a riproduzione, è chjappate una copia più chjuca di u lettore.

Cù questu approcciu à ascultà davanti à voi ùn ci sarà più limitu di tempu in termini di ghjucà musica.

Metudu 2: Stellio Media Player

Se si ascolta a musica micca solu da VKontakte, ma da altre fonti, u lettore Stellio vi permetterà di combinà tutte e canzoni in un unicu locu. Tuttavia, hè impurtante notà chì a funzionalità completa hè dispunibule solu in a versione pagata di l'applicazione.

Scaricate Stellio Media Player

  1. Avendu aperto a pagina specifica, truvà è preme u bottinu in cima. "Stellio.apk".
  2. Dopu à a fine di u scaricatu, installate l'applicazione nantu à u vostru dispositivo in cunfurmità cù e raccomandazioni.
  3. Leggi più: Aprite i file APK in Android

  4. Dopu à quessa, andate ind'è u situ di u lettore è andate à a sezione trà u menu principale. "Plugins".
  5. Una volta in a pagina "Musica VKontakte per Stellio"Cliccate nantu à u bottinu sottu. "Stellio VK.apk".
  6. Ora installate u plugin scaricatu in cima à l'applicazione principale.

Avendu trattatu per a preparazione di u lettore à travaglià, pudete procedere à ghjucà registrazioni audio.

  1. U lanciziu di u lettore Stellio, aprite u menu principale cliccendu nant'à l'icona in a parte superiore a destra di a prima pagina.
  2. Scorri trà a lista di sezioni à u blocu VKontakte.
  3. Se in u vostru dispositivo ùn ci hè micca una applicazione mobile VK mobile cun autorizazione attiva, avete bisognu di logà in una finestra speciale.
  4. Stellio Player necessita di diritti di accesso à l'account.
  5. Ora tutti i sezioni standard di u situ VKontakte appariranu in u menu di l'applicazione principali.
  6. A pagina "A mo musica" Avete accesso à i controlli di ripruduzione, chì ponu esse principiatu cliccendu nantu à a composizione in a lista principale.
  7. Quandu lanciate per primu u lettore full-screen, riceverete assai notificazioni nantu à u scopu di ogni elementu di l'interfaccia.
  8. A mostra musicu di a playlist principale di un amicu o di a comunità hè pussibule navigendu à a sezione adatta.
  9. Pudete aduprà a barra di cima per navigà sezioni in un amicu o una pagina di a comunità. Grazie à questu, cumpunizioni chì sò sempre messe annantu à a parete o playlists interi saranu visualizati.
  10. In u casu di l'acquistu di questa applicazione, u lettore pò travaglià in un statu minimizatu, fornendu cuntrollu di musica nant'à a schermata di chjappà. Inoltre, u cuncepimentu di sta versione di Stellio hè interattivu è cambia secondu i culori principali di a copertura di a pista.

Questu conclude questu articulu è cunsiglii di tene in considerazione chì qualcunu di i metudi ùn smetta micca di esse suppurtatu in qualunque tempu, cume ùn hè nunda di più d'un sviluppu di terze parti.