Cume sguassà una borsa in Yandex Money


L'apprendenza à utilizà qualchi prugrammi ùn hè micca sempre faciule è digià, cume tutte le applicazioni anu assai funzioni differenti, chì, in gran parte, ùn sò micca ripetute. U prugramma Sweet Home 3D, chì hè statu disignatu per cuncepisce una casa, ùn hè micca solu data à l'utente novizio.

Scaricate l'ultima versione di Sweet Home 3D

Stampa è esportà PDF

U prugramma ti permette di salvà u prughjettu di una stanza o un appartamento in u format PDF, chì hè pratticu per parechji media è altre persone (chì dà travagliu nantu à u prugettu), è stampà nantu à u paper per furnisce immediatamente à architetti o à altri prufessiunali.

Importazione di mobili

C'è un situ chì permette di truvà parechje strutture è mudelli di mobili per u prugramma Sweet Home 3D. L'utente pò scaricà testure è arredi, è poi aghjunghje à u prugramma in modo chì ci sia una varietà in u prughjettu quandu si sviluppa.

A creazione di a foto

Oltre à a creazione di un schedariu PDF è da stampà in carta, l'utente pò fà una foto di una stanza o un appartamento è ancu a registra in video. Questu pò aiutà s'ellu hà bisognu di salvà una foto o un schedariu video cù una panoramica di a stanza.

Quasi tutti ponu amparà à aduprà Sweet Home 3D, st'applicazione ùn hè micca un software per i prufessiunali; cusì in pochi minuti di travagliu pò capisce e sfumature principali di u prugramma, e dopu à un'ora, pudete sviluppà pienu un prughjettu d'appartamentu per fornisce à l'architetti.