Metodi per risolve l'errore 0xe8000065 in iTunes


Durante l'usu di iTunes, ogni utilizatore pò improvvisamente truvà un errore, dopu allora chì u funziunamentu normale di a combinazione di mezi diventa impossibile. Se avete riscontratu un errore 0xe8000065 durante a cunnessione o a sincronizazione di un dispositiu Apple, allora in questu articulu truverete consigli di base chì vi permetteranu di eliminà stu errore.

L'errore 0xe8000065, di solitu, si vene à causa di una perdita di comunicazione tra u vostru gadget è iTunes. L'aspettu di un errore pò fà fà sparce vari motivi, chì significa chì ci sò diversi modi per eliminarlo.

Cume per risolve l'errore 0xe8000065

Metudu 1: riavvete i dispositivi

A maiò parte di l'errori chì si verificanu in iTunes, sò fruttu di un malfunzionamentu di u computer o di u gadget.

Eseguite un ripartimentu normale di u sistema per u computer, è per un gadget di mela, si propone di forzà un riavvintu: per fà quì, teni premutu e chjavi di l'alimentazione è di casa per circa 10 secondi finu chì u dispositariu si speggi.

Dopu avè riaviatu tutti i dispositivi, riprova scunganu a iTunes è si verificà per l'errore.

Metudu 2: Rimpiazzamentu di cavi

Cume mostra l'errore 0xe8000065 da l'usu di un cavu micca originale o dannegatu.

A soluzione hè sèmplice: s'è aduprate un cavu micca originale (è ancu certificatu Apple), cunsiglii di cambià per via di u originale.

A listessa situazione hè cù u cavu dannatu: a torce, a torsione, l'ossidazione nantu à u connettore pò causà l'errore 0xe8000065, chì significa chì duvete pruvà à aduprà un altru cavu originale, necessariu di tuttu.

Metru 3: Aggiornamentu iTunes

A versione obsoleta di iTunes pò diventà facilmente a causa di l'errore 0xe8000065, in relazione cù a quale basta chiede di verificare u prugramma di l'aggiornamenti, è, se necessario, esegui l'installazione.

Vede ancu: Cumu aggiornà iTunes in u vostru computer

Metudu 4: cunnessu u dispositiu à un altru portu USB

In questu metudu, vi propemu di cunnesse u vostru iPod, iPad o iPhone à un'altra porta USB di u vostru urdinatore.

Se avete un computer di desktop, sarà megliu s'è cunnesse u cavu à u portu à a parte posteriore di a unità di sistema, ma evita u USB 3.0 (stu portu hè di solitu evidenziatu in blu). Inoltre, quandu cunnessi, bisogna evità i porti chì sò integrati in a tastiera, i hub USB è altri dispositivi simili.

Metudu 5: Spegni tutti i dispositivi USB

L'errore 0xe8000065 pò dì à spessu à causa di altri dispositivi USB chì sò in conflitu cù u vostru gadget Apple.

Per verificà questu, disconnette da u computer tutti i dispositivi USB, à eccezione di u gadget Apple, pudete lassà cunnessu solu a tastiera è u mouse.

Metru 6: Installate l'aggiornamenti di Windows

Se trascurà l'installazione di l'aggiornamenti per Windows, allora l'errore 0xe8000065 pò verificà da un sistema operativu obsolutu.

Per Windows 7 vai à menu "Pannello di cuntrollu" - "Aggiornamentu di Windows" è principiatu a ricerca di l'aggiornamenti. Hè cunsigliatu di installà sia l'aggiornamenti obbligatori sia opzionali.

Per Windows 10, aprite a finestra "Opzioni" scelta rapida Win + Iè poi andate in sezione "Aggiorna è Sicurezza".

Fate una verifica per l'aggiornamenti, è dopu installarli.

Metudu 7: puliscia u cartulare di u fermu

In questu metudu, vi propemu di pulìte a cartella "Lockdown", chì permette di salvà i dati nantu à l'usu di iTunes in u vostru computer.

Per pulisce u cuntenutu di questa cartella, avete bisognu di fà u seguitu:

1. Sconnetti i dispositivi Apple da u vostru computer, è tuccà iTunes;

2. Aprite a barra di ricerca (per Windows 7, apri "Start", per Windows 10, cliccate Vince + Q o cliccate nantu à l'icona di la lupa), e poi inserisci u comando seguitu è ​​aprite u risultatu di ricerca:

% ProgramData%

3. Aprite u cartulare "Apple";

4. Cliccate nantu à u cartulare "Lockdown" cliccate à diretta è selezziunate "Elimina".

5. Assicuratevi di riavvià u computer è u vostru gadget di Apple, altrimenti pudete truvà un novu prublema in u travagliu di iTunes.

Metudu 8: reinstallà iTunes

Un altru modu per risolve u prublema hè di reinstallà iTunes.

Prima ci vole à rimuovere u cumbattimentu di i media da u computer, è avete bisognu di fà quì completamente. Avemu a cunnessione di aduprà Revo Uninstaller per rimuovere iTunes. In più dettallu nantu à sta metà di rimuovere iTunes, in un di i nostri articuli passati avemu dettu.

Vede ancu: Cumu rimuie cum'è iTunes da u vostru computer

Dopu avè finitu a rimozione di iTunes, riavvi u computer è solu dopu procedere per installà a nova versione di u combinatu di media.

Scaricate iTunes

Di solitu, quessi sò tutti i modu di risolve l'errore 0xe8000065 quandu si lavava cù iTunes. Diteci in i commenti se questu articulu hè statu pudè aiutà, è ciò chì mette in u vostru casu mi hà aiutatu à risolve u prublema.