Risolve u prublema cù l'errore "Rete mancante o micca in carica" ​​in Windows 7


I difetti di i servizii di rete in Windows 7 sò assai luntani. In casu di tali prublemi, hè impossibile avè lanciate applicazioni o componenti di sistema chì sò visibilmente dipendenti da a cunnessione à Internet o "impianto locale". In questu articulu discurremu cume per eliminà l'errore associata à a mancanza o incapacità di avviare a rete.

Risoluzione di l'errore "Rete manca o ùn esce micca"

Questu errore accade quandu un componente cum'è "Cliente per Rete di Microsoft". Inoltre, longu a catena, un serviziu assai impurtante fallisce cù u nome "Stazione di travagliu" è i servizii dipinduti da ellu. I motivi pò esse differenti - da un semplice "capriciu" di u sistema à un attacco di virus. Ci hè un altru fattore micca ovvule - a mancanza di u service pack necessariu.

Metudu 1: Configurate è ripartite u serviziu

Hè nantu à u serviziu "Stazione di travagliu" è u protocolu di rete SMB prima versione. Alcuni nodi di rete rifiutanu di travaglià cù u protocollo obsolutu, perciò hè necessariu configurà u serviziu in un modu in cusì chì funziunà cù SMB versione 2.0.

  1. Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore.

    Più: Chjamà a "Linea di Commandu" in Windows 7

  2. "Parlà" di serviziu, dunque hà cambiatu u protocollo di a seconda versione di u cumandamentu

    sc config lanmanworkstation depend = bowser / mrxsmb20 / nsi

    Dopu avè inseritu, pressa a tasca ENTER.

  3. Dopu, disabilite SMB 1.0 cù a linea seguente:

    sc config mrxsmb10 start = demand

  4. Ripartisce u serviziu "Stazione di travagliu"da eseguendu dui cumandamenti:

    rete fermata lanmanworkstation
    net start lanmanworkstation

  5. Reboot.

Se l'errori si verificanu durante i passi sopra ripusuti, puderete pruvà di reinizallà u cumpunente di sistema currente.

Metudu 2: Reinstallà u componente

"Cliente per Rete di Microsoft" permette à interagisce cun risorse di rete è hè unu di i servizii più impurtanti. S'ellu falla, i prublemi si presenteranu inevitabilmente, annantu à l'errore di oghje. Questu aiuta à reinstallà u componente.

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" è andate à l'applet "Rete è Spartizione".

  2. Segui u ligame "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".

  3. Fate un clic destro nantu à l'apparecchimentu da u quali travaglia è a cunnessione, è apri a so proprietà.

  4. Selezziunate in a lista "Cliente per Rete di Microsoft" è eliminatu.

  5. Windows vi dumandà a conferma. Spingi "Sì".

  6. Rinvià u PC.

  7. Poi dinò andemu in a prupietà di l'adattatore è prememu u pulsante "Install".

  8. In a lista, selezziunà a posizione "Cliente" è cliccate "Add".

  9. Selezziunate l'elementu (se ùn avete micca installatu manualmente i cumpunenti, sarà l'unica) "Cliente per Rete di Microsoft" è spingi Ok.

  10. Fatto, u componentu hè reinstallatu. Per sicuru, ripartemu a vittura.

Metudu 3: Installate l'aggiornu

Se e istruzioni sopra cusì ùn funzionanu micca, pudete micca avè l'aggiornu KB958644 nant'à u vostru computer. Hè un "patch" per evità chì qualchi programmi maliziunati entri in u sistema.

  1. Andate in a pagina di download di u pacchettu nantu à u situ ufficiale di Microsoft in cunfurmità cù a capacità di i cifre di sistema.

    Pagina di download per x86
    Scaricà a pagina per x64

  2. Pressu u pulsante "Download".

  3. Ricevemu u schedariu cù u nome "Windows6.1-KB958644-h86.msu" o "Windows6.1-KB958644-х64.msu".

    Erenu in u modu usuale (dopu cliccate) è aspettiamo chì a stallazione finisci, poi riavuta a macchina è pruvate à ripetere i passi per configurà u serviziu è reinstallà u componente di rete.

Metudu 4: Risturazione sistema

L'essenza di stu metududiu hè di ricordà à quandu o postu chì azioni avete avutu, è ripristinà u sistema usando l'utelli dispunibili.

Per di più: cumu restaurà Windows 7

Metudu 5: Verificate di l'infezione virale

U mutivu hè chì l'errori si verificanu durante u travagliu, ci pò esse malware. Pò spessu periculosi sò quelli chì interagiscenu cù a rete. Sò capace di intercettavuli dati impurtanti o semplicemente "rompe" a cunfigurazione, cambià e regolazione o danneghjenu. S'ellu ci hè un prublema, bisogna scansà immediatamente è cacciate i "parassiti". "Trattamentu" pò esse effettuatu indipindente, ma hè megliu chiede aiutu gratuitamente nantu à i siti speciali.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Cumu si pudete vede, risolvendu u prublema di eliminà e cause di l'errore "Rete mancante o micca in carica" ​​hè generalmente abbastanza semplici. Tuttavia, se si tratta di un attacco di virus, a situazione pò esse assai seriu. A rimozione di malware ùn pò dà u risultatu desideratu s'elli anu fattu cambiamenti significativi per i file di sistema. In questo casu, prubabile, solu a reinstallazione di Windows ti aiuterà.