Internet Download Manager 6.30.8

Purtroppu, raramente un navigatore mudernu dispone di un gestore di download pratice è efficiente in capace di scaricà cuntenutu di ogni furmatu. Ma, in questu casu, applicazioni specializzate per scaricà cuntenutu da Internet vene à u salvu. Quessi prugrammi ùn ponu micca basta à scaricà i cuntenuti di i vari formati, ma dinò à gestisce u prucessu di download. Una di tali applicazione hè Internet Manager Manager.

A soluzione shareware di Internet Download Manager ùn offre micca solu un uttenu praticu per scaricà vari tipi di file, ma furnisce dinò una velocità di download assai alta.

Scaricatu u cuntenutu

Come per ogni altru manager di download, a funzione primaria di l'Internet Download Manager hè a scarica di i contenuti.

Scaricà u cuntenutu cumincia dunque dopu aghjunghendu direttamente u link di download in u prugramma, o dopu cliccatu nantu à u link à u lugaghju in u navigatore, dopu chì u download hè trasferitu à Internet Download Manager

Scaricà i schedari hè fattu in parechje parti chì aumentanu significativamente a velocità di download. À sente i sviluppatori, si pò ghjunghje à u 500% di a velocità di download standard à traversu u navigatore, è 30% di più chè altre soluzioni di software simili, cum'è Download Master.

U prugramma serve per scaricà via http, https è FTP. Se u cuntenutu da un certu situ pò esse scaricatu solu da un utilizatore registratu, allora hè pussibule di aghjunghje u username è a password di sta risorsa à Internet Download Manager.

In u prucessu di scaricamentu, pudete fermà a pausa è riprendula ancu dopu a cunnessione hè rotata.

Tutti i scarichi sò convenienti raggruppati in a finestra principale per e categorie di contenuti: video, musica, documenti, cumpressi (archivi), prugrammi. U raggruppamentu hè dinò effettuatu in quantu à u gradu di u cumunamentu di u download: "tutti i scarichi", "incompleti", "cumplettuti", "prugrami di affranchju" è "in linea".

Video download

L'applicazione di Internet Download Manager dà a capacità di scaricà video in streaming da servizii popolari, cum'è YouTube, in formato flv. Strumenti integrati per un numeru sgugliante di navigatori ùn ponu micca dà una tale opportunità.

Integrazione di Browser

Per una transizione più conveniente per scaricà cuntenutu, Internet Download Manager durante l'installazione fornisce ampie occasioni di integrazione in navigatori popolari cum'è Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, navigatore Yandex è tanti altri. U più spessu, l'integrazione hè fatta installendu estensione in i navigatori.

Dopu a integrazione, tutti i ligami di download aperti in sti navigatori sò intercettati da l'applicazione.

Scaricà i siti

U prugramma di Internet Download Manager hà a so propria affranchiatura di u situ. Aiuta à installà u download di i siti interi nantu à u discu duru di u computer. In listessu tempu, in l'impostazioni pudete specificà chì cuntenutu deve esse carregatu è chì ùn deve. Per esempiu, pudete scaricà, cum'è u situ cumpletamente, è solu l'imprese di lu.

Pianificatore

U Gestore di Download di Internet hà u so manager di pianificazione di e funzioni. Cun duie, pudete pianificà scariche specifichi per u futuru. In questo casu, si principianu automaticamente appena u tempu ghjustu vene. Questa caratteristica sarà particolarmente impurtante se si lascia u computer per scaricà i schedari per a notte, o per u tempu chì l'utente ùn hà.

Benefiti:

  1. Eccellente rapidu di scaricà i schedari;
  2. Funzionalità di gestione di i download spaziosi;
  3. Multilingue (8 lingue integranti, inclusu u russo, è parechji pack di lingue dispunibuli da scaricà da u situ ufficiale);
  4. A capacità di scaricà video in streaming;
  5. Ampia integrazione in un gran numaru di navigatori;
  6. Nisun cunflittu cù antivirus è firewall.

Inconvenienti:

  1. A opportunità di aduprà a versione di prova gratuitamente per solu 30 ghjorni.

Comu pudete vede, u prugramma di Internet Download Manager hà in u so arsenale tutti l'utenti necessarii chì un potente gestore di download hà bisognu. Malgradu l'aspettu di simplicità, Internet Download Manager ùn hè nunda di inferiori, è probabilmente superiori à strumenti tali popolari cum'è Download Master. U solu fattore impurtante chì influenza negativamente a popolarità di sta applicazione à mezu à l'utarii hè chì, dopu a fine di un mese di utilizzu liberu, avete bisognu di pagà u prugramma.

Scaricate la versione di prova di Internet Download Manager

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Gestore di download gratuito Scaricare Maestru Usendu Download Manager Download Master Problemi per scaricà i video di YouTube cù Download Master

Share l'articolo in reti sociali:
Internet Download Manager hè un strumentu software efficace disegnatu per organisce i download da Internet. U pruduttu hè facile à aduprà è hà parechje funzioni, chì li facenu un manager davvero putente.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Tonec Inc.
Costu: $ 22
Dimensione: 7 MB
Lingua: russo
Versione: 6.30.8