Scrizzione Gold in Photoshop

Un di i furmati più diffusi per l'archiviazione di video in DVD hè VOB. Dunque, l'utenti chì vulanu guardà un DVD in un PC fronte a quessa di chì prugramma pò aprà stu tipu di file. Venemu truvà stu.

Aperazione di file VOB

Per ghjucà VOB, i lettori video o più lettori media universali sò aduprati, nant'à altre applicazioni. Stu furmatu hè un container in cui i file video, tracce audio, sottotituli è menù sò salvate direttamente. Dunque, per guardà un DVD in un computer, una nuance impurtante hè chì u lettore sà micca solu di travaglià cù u furmatu VOB, ma supporta dinò a riproduzione di u cuntenutu in stu contenitore.

Ora cunsiderate a procedura per aprite u furmatu specificatu in applicazioni specifiche. Prima di tutti, si deve arricattà chì sì u prugramma hè associatu cù questu estensione di file in l'impostazioni di l'OS, cum'è un'applicazione per aprirla per difettu, per lanciatu u video in stu lettore, hè solu bisognu dopu cliccà nantu à u nomu di l'oggetto Esploratore.

Se l'utente quessa gira VOB in un'applicazione chì ùn hè micca associata cù stu furmatu per difettu, quessa questu duverà esse fatta in l'interfaccia di u prugramma stessa.

Metudu 1: Media Player Classic

A lista di i lettori multimediali popolari chì ponu manipule u format VOB includenu Media Player Classic.

Scaricare Media Player Classic

  1. Lanciatu Media Player Classic. Cliccate nantu à l'etichetta "File" in u menù è da a lista selezziunate "Apri un file rapidamente".

    À propositu, sta azzione hè facilmente rimpiazzata cù una chiave di scelta rapida. Ctrl + Q. In stu casu, ùn hà micca da andà à u menù.

  2. U lancimentu di a finestra d'apertura di video hè fattu. Quì aghju standard è: truvemu a cartella induve u file video hè situatu, selezziunu e cliccate nantu à "Apertu".
  3. Video lanciatu in Media Player Classic.

Ci hè una opzione alternativa per abilità a riproduzione di video.

  1. Cliccate nantu à l'elemento "File" in u menù, ma ora sceglite "Aprite u file ...".

    Questa azzione hè rimpiazzata da una cumbinazione di Ctrl + O.

  2. Poi inizià a finestra d'apertura, induve l'indirizzu di a posizione di u file in u PC hè specifiatu. Per difettu, a zona mostra l'indirizzu di a situazione di l'ultimu file video visto. Cliccando nantu à u triangulu à a destra di a zona, pudete sceglie altre opzioni da l'ultimi video visitati. Sì avete bisognu di guardà un video chì ùn avete micca ghjucatu per un bellu pezzu o ùn l'aghju micca disputatu micca cù l'aiutu di stu prugramma, è ùn si sceglie micca di guidà in a strada à quellu manualmente, allora ghjustu cliccate nantu à "Sceglite ...".
  3. A finestra di apertura si principia. In questu facemu le stesse azzioni chì eranu descritte nanzu. Selezziunu l'oggiu, cliccate nantu à "Apertu".
  4. Ritorna à a finestra. "Apertu ...". U caminu à u schedariu video hè dighjà registratu in u campu. Avemu solu da cliccà nantu à "OK" è u video sarà lanciatu.

Comu pudete vede, hà bisognu di aduprà a seconda opzione solu sì u video chì state cercendu hè statu recentemente lanciatu in l'applicazione. Altrimenti, hè più assai più veloce è più praticosa aduprà l'opzione di apertura rapida.

Ma ci hè un altru modu piuttostu simpliciunale per lanciare un oggiu VOB in Media Player Classic. Celebratevi in Esplora Windows è trascinaru finu à a finestra aperta di l'applicazione, pighjenu cun una chitarra. U video si perde subitu.

In generale, Media Player Classic hà una funzionalità abbastanza larga per a trasfurmazioni video primaria. Ma per quessa, u prugramma hè abbastanza compatto è hà un pesu relativamente scarsu. U so principale vantaghju hè un grande serie di codecs chì vene aghjuntu cù l'applicazione. Allora, ùn pudete micca preoccupà per esattamente ciò chì u cuntenutu hè in u contenitore VOB, cume stu prugramma funziona cù quasi tutti i tipi di video.

Metudu 2: KMPlayer

Un altru lettore di video popolari hè KMPlayer. Pudete ancu toccu video VOB.

Scaricate KMPlayer gratuitamente

  1. Lanciatu KMPlayer. Cliccate nantu à u logo in u lighjardu sopra a finestra. Lancia u menù cum'è una lista. Cliccate "Aprite i file ...". O altru cum'è una alternativa à queste azzioni, usa Ctrl + O.
  2. Questu attiva a finestra di lanciata di lima. Navigate à l'are di u discu dur chì l'oggetto di trattatu cù l'estensione VOB hè piazzatu, selezziunu e cliccate "Apertu".

  3. U video sarà immediatamente lanciatu in KMPlayer.

Ci hè una possibilità di trà un file video da Esplora Windows in a finestra di KMPlayer, cum'è hè stata fatta cun Media Player Classic.

Va rimarcatu chì a funzionalità di KMPlayer supera ancu Media Player Classic è ùn hè micca inferiore in quantu di numeri diversi di codecs. Ma a abundanza di funzioni pò ancu rappriscia un ostaculu in a praticazione di e più semplici operazioni di trasformazione VOB. Inoltre, per via di a so versatilità, KMPlayer hè abbastanza ingombrante: utilizza parechje volte più RAM chì l'applicazione precedente, è occupa più spaziu nantu à u discu dur. Quindi, KMPlayer hè raccomandatu di aduprà micca solu per guardà i video, ma per risolve l'attività addiziunale di travaglià i file VOB (filtrazione, ritruvamentu, ecc.).

Metudu 3: VLC Media Player

A pruspaghja successiva di guardà un video in u format VOB hè di lanciare in VLC Media Player.

Scaricate VLC Media Player gratuitamente

  1. Lanciu l'applicazione VLC Media Player. Cliccate nantu à l'etichetta "Media". In a lista, selezziunu "Aprite u file ...".

    Comu probabilmente dighjà avè induvutu, sta azzione hè rimpiazzata da una cumminazione Ctrl + O.

  2. Naviga versu u rughjonu duve si trova u schedariu video, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. Dopu, avete piacè piacè vede u video in esecuzione.

Inoltre, VLC Media Player hà a capacità di aghjunghje parechji oggetti subitu, dopu chì duvanu ghjucà à turnu.

  1. Cliccate nantu à "Media" in u menù. In a lista, sceglite "Aprite i file ...".

    Sì avete abituatu à operà cù hotkeys, l'azione hè rimpiazzabile premendu Ctrl + Shift + O.

  2. A finestra di selezzione di a fonte si apre. Vai à la tabulazione "File" è cliccate nantu à u pulsante "Add ...".
  3. A finestra di apertura chì avemu scontutu hè lanciata. Vai à u schedariu video, selezziunu e cliccate nantu à "Apertu".
  4. Comu pudete vede, u caminu à st'oggettu hè stato aghjuntu à a finestra. "Sorgente". Per aghjunghje più file video, cliccate ancu nantu à u pulsante "Add ....".
  5. A finestra di selezzione di i file torna aperta. À propiu sì, se vulete, pudete selezziunu parechji oggetti in essa à u tempu. Dopo a selezzione cliccate nantu à "Apertu".
  6. Dopu aghjunghje i indirizzi di tutti i file video impurtati à u campu pertinente di a finestra "Sorgente"preme u pulsante "Play". Tutti i file video sò ghjucati à volta.

In VLC Media Player, pudete ancu aduprà u metudu descrittu nanzu nantu à un altru software per trà e oggetti da Cunduttrice in l'applicazione di u spaziu di travagliu.

VLC Media Player ùn hè micca micca inferiore a prugrammi precedenti nantu à a qualità di a riproduzione di file video. Ancu s'ellu hà pochi arnesi per l'elaborazione video, in particulare in comparazione cù KMPlayer, ma se vulete solo guardà un film o un video, è ùn trattate micca, allora VLC Media Player, à causa di a velocità di u travagliu, pò esse consideratu a scelta migliore.

Metudu 4: Windows Media Player

Windows Media Player hè un strumentu standard per a visione di video in un computer Windows. Ma, per quessa, hè impossibile aprire direttamente u furmatu studiatu in u prugramma specificatu. In listessu tempu, u video in u container VOB pò esse visualizatu in sta lettore standard cù u file cun'estensione IFO. L'oggetto specificatu più spessu cuntene u menu di DVD. È cliccendu nantu à stu menu, pudete vede u cuntenutu di i file video.

Scaricate Windows Media Player

  1. Proceda cù Esplora Windows in u cartulare di u discu rigiu in cui sò situati i cuntenuti copiati di u DVD, o cù l'aiutu di u stissu esploratore, apri u DVD in sè. Benchì quandu si lancia un DVD cù a unità in a maggior parte di i casi, l'oggiu IFO agisce automaticamente. Se u cartulare hè sempre aperto cù l'aiutu di l'esploratore, allora circà un oggettu cù l'estensione IFO. Fate un clicu nantu à u dopu cliccendu dopu u menzu
  2. Windows Media Player principia è apre u menu di DVD. Selezziunate in u menù u nome di u cuntenutu (film, video) ti vulete vede cliccendu nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. Dopu chì stu video, chì Windows Media Player cumincerà à tirà da i file VOB, sarà ghjucatu in u lettore specificatu.

Tuttavia, bisogna notà chì i nomi in u menu di DVD ùn rispettanu micca sempre un filmatu separatu. In un schedariu ci ponu esse parechje clip, è hè ancu pussibule chì u film, rappresentatu da un elementu di menù, sia spartitu in parechji oggetti VOB.

Come si vede, Windows Media Player, à l'incuntrà di u lugiziale precedente, ùn permette micca di riproduce file video VOB separati, ma solu u DVD cum'è pienu. In listessu tempu, u vantaghju indubbindibile di sta applicazione hè chì ùn anu micca necessità di esse installatu in più, cume hè inclusu in l'insieme di basa di Windows.

Metudu 5: XnView

Ma micca solu i lettori multimediali ponu ghjucà video in VOB. Stranè cum'è pò, u prugramma XnView hà sta funzione, chì hà u missione principale di veda foto è altre immagini.

Scaricate XnView gratuitamente

  1. Attiva XnView. Cliccate nantu à l'elemento "File" nant'à a barra di menù è dopu da u listinu in goccia, selezziunu "Apertu ...".

    L'operazione pò esse rimpiazzata da u solitu Ctrl + O.

  2. A finestra di lima aperta si principia. A so zona sinistra, cliccate nantu à l'icona. "Computer"è dopu in a parte centrali sceglite u discu lucale induve u video hè situatu.
  3. Naviga versu u cartulare induve l'oggetto hè localizatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  4. U video sarà lanciatu.

Ci hè un'altra opzione per aprite u video in XnView.

  1. Dopu avè lanciatu u prugramma in a zona di manca di a so finestra, cliccate nantu à "Computer".
  2. Una lista di unità locali. Fate una scelta di quellu chì hè situatu u video.
  3. Dopu, utilizendu u listessu arburu di directory, andemu a cartella induve l'oggetto hè situatu. A diritta visualizera u tuttu u cuntenutu di a cartella, cum'è u schedariu video chì avemu bisognu. Selezziunu. In a parte inferiore di a finestra, u video inizierà in u modu di previsione. Per aprite perfettamente a riproduzione, cliccate nantu à u schedariu video cù u tasto sinistro del mouse duie volte.
  4. A ripruduzione di video in XnView inizia.

U schedariu video pò esse trascinatu da u Explorer à a finestra XnView, dopu chì avè principiatu.

Sò subitu notatu chì a funzione di ghjucà file video in XnView hè secondaria. Dunque, stu prugramma hè nettamente inferiore a tutte e applicazioni precedenti in termini di qualità di ripruduzione è capacità di prucessu addizionale. L'individuazione di oggetti VOB in XnView è raccomandata solo per scopi informativi per scopre quale cuntenutu si trova in questi contenitori video, e non per a visione completa di filmati è clip.

Metru 6: Visualizzatore di file

Pudete ancu toccà u cuntenutu di un schedariu video VOB cù u software universale per visualizà u cuntenutu chì si adatta à u nomu "omnivoru". Cun duie, pudete vede assai, da i documenti di l'ufficiu è di fogli di calculi à e fotografie è video. Queste applicazioni includenu File Viewer Plus.

Scaricate File Viewer

  1. Aprite u prugrammu specificatu, andate in l'elemento menu "File". In a lista cliccate "Apertu ...".

    Pudete ancu aduprà u solitu Ctrl + O.

  2. Appena si apre a finestra di file aperta, andate in a cartella induve u video VOB hè piazzatu. Selezziunu u schedariu video è cliccate "Apertu".
  3. Dopu à questu, a video pò esse visualizata in u Viewer di lima.

In questu prugramma, pudete mandà un file video trascinendu da Cunduttrice in a finestra di l'applicazione.

In generale, cum'è in u casu precedente, a qualità di a riproduzione di video in File Viewer lascia à desiderà, ancu chì stu prugramma hè eccellente per l'apertura rapida è da vede u cuntenutu per scopi di familiarizzazione. Ma, purtroppu, pò esse adupratu gratuitamente per più di 10 ghjorni.

Questu, naturalmente, ùn hè micca una lista cumpleta di tutte e applicazioni chì ponu travaglià cù i file di format VOB. Ma provamu a presentà i più popolari in vari segmenti d'usu. A scelta di una applicazione particulare dipende da u scopu di a quale vo vulete aprire un schedariu di stu furmatu. Se vulete guardà un film, allora a visione di alta qualità cù u consumu di risorse di sistema minimale sarà furnita da Media Player Classic è VLC Media Player. Se avete bisognu di fà qualchì operazione di elaborazione video, allora KMPlayer fece u megliu di questi prugrammi.

Se l'utente vole semplicemente scopre ciò chì hè in i file video, allora in questo casu pudete aduprà un visualizzatore rapidu, cume File Viewer. È infine, se ùn avete micca installatu nisunu di questi prugrammi, è ùn volete micca installarli per visualizà u cuntenutu di u VOB, allora pudete aduprà u lettore standard di Windows Media. Tuttavia, in stu casu, a presenza di u file IFO hè necessariu.