Cumu aprite u disegno AutoCAD in Compass-3D

Compass-3D hè un prugramma di disegnà popolari chì parechji ingegneri usanu cum'è una alternativa à AutoCAD. Per questa ragione, ci sò situazioni in cui u schedariu originale creatu in AutoCAD deve esse aperto in a Bussula.

In sta breve istruzzione, vedemu diversi modi per trasferisce un disegno da AutoCAD a Bussule.

Cumu aprite u disegno AutoCAD in Compass-3D

U vantaghju di u prugramma Bussule hè chì si pò facilmente leghje u furmatu nativo di AutoCAD DWG. Allora, u modu più faciule per aprire un file AutoCAD hè di lagnà puru da u menù Bussule. Se a Bussula ùn vede micca i file adatti chì si pò aprà, selezziunate "Tutti i file" in a linea "Tipo di file".

In a finestra chì si vede, cliccate nantu à "Avvia a lettura".

Se u schedariu ùn apru micca correttamente, puderete pruvà un'altra tecnica. Salvà u disegnu di AutoCAD in un furmatu diversu.

Argomenti correlati: Cumu aprite un file dwg senza AutoCAD

Andate à u menu, selezziunate "Salva cum'è" è in a "Linea di Tipa" linea, selezziunu u formatu "DXF".

Aprite u Bussule. In u menu "File", cliccate "Open" e selezziunu u file chì ci hè salvatu in AutoCAD sottu l'estensione "DXF". Cliccate "Open".

Oggetti trasferiti in Bussula da AutoCAD ponu esse visualizati cum'è un blocpu sanu di primitive. Per edità oggetti individualmente, selezziunu u blocu è cliccate nantu à u bottu "Distruggera" in u menu di cullabure di a Bussula.

Altre lezioni: Cumu aduprà AutoCAD

Hè u tuttu di u prucedimentu di u trasferimentu di un file da AutoCAD a Bussule. Nunda di complicatu. Ora pudete aduprà entrambi i prugrammi per u massimu efficienza.