Cumu creà un tag cloud in linea


Molti di noi avemu i profili personali in diversi reti sociali è passanu abbastanza tempu nantu à elli. A pagina personale diventa una piattaforma per a comunicazione, un club di interessi, è un album di foto. Tuttu l'urdinatore pò desiderà fà ancu più bellu è originali, per esempiu, per arristà cù qualchì immagine. Allora, cumu si pò fà a decorazione di a pagina nantu à Odnoklassniki cù a vostra foto?

Decoramu a pagina in Odnoklassniki cù a nostra foto

Allora, pruvemu à decorà u prufilu in Odnoklassniki è chì u so più familiarità è piacevole à l'ochju. I sviluppatori Odnoklassniki aghjinu amindabilmente per ognunu di l'utente a possibilità di definisce a so propria copertura in u prufilu. Un attrezzu simile è simile per questo hè prisentatu in a versione completa di u situ, è in l'applicazioni mobili per Android è iOS.

Metudu 1: Versione completa di u situ

Prima cunsiderate u metudu d'installazione di a vostra propria copertura nantu à a vostra pagina personale in a versione completa di u situ Odnoklassniki. L'utticu di accessu à ognunu utilizatore di a risorsa permette di fà una operazione veloce è senza cumplicazioni inutili. I sviluppatori di l'OC sò curati di a simplicità è di a praticità di l'interfaccia di u so situ web è e di e difficoltà per l'utente devianu sorgere.

  1. In qualunque browser Internet, apru u situ Odnoklassniki è passà per a procedura di autenticazione d'utenti tradiziunale. Adducemu in u vostru contu in a rete sociale.
  2. A parte sinistra di a pagina web, in a colonna sottu a foto principale, cliccate nantu à a linea cù u vostru nome è cognome.
  3. Observamu a nostra foto per ora mentre u campu di grigio hè liberu è per altre azzioni cliccemu nantu à l'icona cù u pulsante sinistro di u mouse. "Set Cover".
  4. Ora selezziunate a maghjina da quelli già presenti in a pagina OK o cliccate nantu à u graficu "Carica nova" è specificà a posizione di u file di immagine nantu à u discu duru di u computer.
  5. Fate trascorrere un mouse nantu à u pulsante "Drag photo", piglià a pittura è chì si sposta in diverse direzzioni, sceglite u locu più riesciutu di l'immagine nantu à u fondo.
  6. Avendu decisu nantu à a posizione di a copertura, cliccate nantu à l'icona "Sicuro" è cun tale salvemu i risultati di tutte e manipulazioni precedenti.
  7. Ammiru i frutti di u nostru travagliu. Cù una copertina nativa, u prufilu in Odnoklassniki hè assai più interessante ch'è senza. Fatti!

Metudu 2: Mobile Application

Pudete decorà a vostra pagina personale in Odnoklassniki cù a vostra foto in applicazioni mobili per dispositivi Android è iOS. Quì dinò, qualcunu di l'utente ùn avia micca duie prublemi in a messa in opera di sta operazione in pratica. Tuttu hè logicu è rapidu.

  1. Aprite l'applicazione mobile OK in u vostru dispositivo. Passiamo l'autorisazione inserendu u password d'accesso è di accesso in i campi adatti. Entramu in u profilo personale.
  2. In u angulu in alto à sinistra di u schermu, tocca nantu à u vostru avatar, situatu sottu à u pulsante di serviziu principale applicazione.
  3. À a destra di a vostra foto principale, cliccate nantu à l'icona chì serve per fà di a copertura di profilo.
  4. Selezziunate a maghjina in a galleria di dispositivi mobili chì hà da decorà a vostra pagina nant'à u social network.
  5. Spostà a foto in diverse direzzioni è avè ottenutu i più riesciutu, a vostra opinione, situazione, cliccate nantu à u pulsante "Salvà".
  6. U travagliu cumpletu! A copertura hè installata. Se vulete, pò esse sempre cambiatu in un altru.

Dunque, cume nant'à capitu avè scurdatu chì a decorazione di una pagina personale in OK cù a vostra foto hè abbastanza sèmplice. Questa funzione hè dispunibule in a versione cumpleta di u situ di risorsa, è in applicazioni per gadgets mobili. Pudete fà u vostru contu più bellu è memorable. Godite di a cumunicazione!

Vede ancu: Apertura di un profilo chjusu in Odnoklassniki