In realtà, ùn ci hè nunda di più faciule ch'è creà un drive di Flash d'azzioni Acronis True Image, Disk Director (è pudete avè dui spazii in a stessa unità, se avete dui programmi nant'à u computer), tuttu ciò chì hè necessariu per questo hè previsto in i prudutti proprii.
In questo esempiu vi mostra cume di fà un drive flash USB Acronis (è pudete creà una ISO in u stissu modu è dopu a bruscia u discu) nantu à chì verrà scritte i componenti True Image 2014 è Disk Director 11. Veda ancu: i prugrammi per creà una unità flash USB
Usendu Acronis Bootable Media Builder
In tutte l'ultime versioni di i prodotti Acronis ci hè un wizard per a creazione di unità di avvicinamentu, chì ti permette di fà un USB di avviatore o creà una ISO aviabile. Se avete parechji prugrammi Acronis, ti raccomandi tutte e azzioni da fà in una novità (da a data di uscita): forse una coincidenza, ma cun l'approcciu contrariu aghju qualche prublema quandu carichi da l'unità creata.
Per lanciare l'installatore guidatu di creazione di l'unità flash in Acronis Disk Director, in u menù selezziunu "Strumenti" - "Installazione guidata di l'archiviazione".
In True Image 2014, u stissu si pò truvà in duie lochi subitu: in a tab "Backup and Restore" e "Tabulamentu è Utilità".
L'azione ulteriore hè quasi uguale senza riguardo à u prugramma in cui avete lanciatu questu arnesi, eccettu per una cosa:
- Quandu si crea a Flash drive Acronis di bootable in Disk Director 11, avete a possibilità di sceglie u so tippu - sì sarà basatu nantu à Linux o Windows PE.
- In True Image 2014 sta scelta ùn hè micca furnita, è puderete procedere immediatamente à a selezzione di i componenti di u future drive USB bootable.
Se avete parechji prugrammi Acronis installati, allora pudete sceglie ch'è i componenti di ognuna d'elli deve esse scritti in l'unità flash USB, in modo da pudere mettere l'utili per u travagliu cù u discu duru, è u recuperu nantu à una sola unità da a ripresa da u recuperu da u backup True Image. Partizioni di u Director di u discu, è, se hè necessariu, utilità per travaglià cù più OS - Acronis OS Selector.
U passu chì seguitu hè di sceglie una unità da scrive (s'ellu hè una unità flash USB, è cunsigliatu di formattarla in FAT32 per prima) o creà una ISO se pensate à brucà un dischjettu Acronis in futuro.
Dopu à quellu, resta à cunfermà e vostre intenzioni (un riassuntu cù azzioni in a coda hè visualizatu) è aspettate a fine di a registrazione.
Acronis USB stick o menu di avvio
Una volta finitu, riceverete un drive flash USB prontabile fendu cù i prudutti Acronis selezionati da i quali pudete avviare u computer, travaglià cù u sistema di partizizioni di u discu duru, restauri u computer da un backup, o preparà per installà un secondu sistema operativu.