Exit Safe Mode in Windows 10


"Modu sicuru" permette di risolve parechji prublemi cù u sistema operativu, ma sicuramente micca adatta per l'usu di tutti i ghjorni à causa di restrizioni à a carica di alcuni servizii è piloti. Dopu avè eliminatu i fallimenti, hè megliu à disattivà lu, è oghje avemu voglia di familiarizzià cù cume fà questu operazione nantu à i computer chì esistenu Windows 10.

Andemu da u "modalità sicura"

In Windows 10, à differenza di e vecchie versioni di u sistema da Microsoft, semplicemente riavvicinendu u computer pò esse ùn basta per uscire "Modu sicuru"sò di sicuru uttenite opzioni più seriate - per esempiu, "Linea di cumandamentu" o "Configurazione di u sistema". Cominciamo cù u primu.

Vede ancu: Modu sicuru in Windows 10

Metodo 1: Consola

L'interfaccia di l'entrata di l'inserzione di Windows ti aiutera à cumudite "Modu sicuru" effettuatu per difettu (di regula, à causa di a negligenza di l'utente). Fate u seguitu:

  1. Usate una scorciaria di tastiera Win + R chjamà a finestra Runin chì entri cmd è cliccate "OK".

    Vede ancu: Aprite a "Linea di Command" cù privilegi di amministratore in Windows 10

  2. Inserite u comando chì seguite:

    bcdedit / deletevalue {globalsettings} avanzate

    Operatori di stu comando disattivanu l'iniziu. "Modu sicuru" per difettu. Cliccate Enter per a cunfirmazione.

  3. Chiudite a finestra di comando è ripartite u computer.
  4. Ora, u sistema hà da scaricà cum'è sempre. Questu metudu pò esse adupratu ancu cù l'aiutu di u discu di boot di Windows 10, se ùn pudete accede à u sistema principale: in a finestra di stallazione, à u mumentu di a selezzione di lingua, cliccate Shift + F10 chjamà "Linea di cumannu" è inserite quì l'operatori di sopra.

Metudu 2: Configurazione di u sistema

Opzione alternativa - disattivà "Modu sicuru" attraversu a componente "Configurazione di u sistema"chì hè utile chì sta modalità hè stata lanciata in un sistema chì esiste già. A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Chiama dinò a finestra. Run una cumbinazione Win + Rma sta vena affaccia in a cumbinazione msconfig. Ùn vi scurdate di cliccà "OK".
  2. A prima cosa in a sezione "Generale" seted u switch à "Startup Normale". Per salvà a selezzione, premete u pulsante. "Applicà".
  3. Dopu, andate in tab "Download" è cunsultate da u casu di l'impostazioni chjamatu "Boot Options". Se una marcata hè verificata cù u articulu "Modu sicuru"rimuovi. Hè ancu megliu à selezzià a scelta. "Fà queste opzioni di stivazione permanenti": altrimenti per l'inclusione "Modu sicuru" avete bisognu di aprite a componente attuale di novu. Cliccate torna "Applicà"dopu "OK" è ripartisce.
  4. Questa opzione hè capace di risolve u prublema cù u permanente per sempre una volta per tutte "Modu sicuru".

Conclusione

Avemu familiarittu cù dui metudi di uscita da "Modu sicuru" in Windows 10. Cum'è si pò vede, hè assai faciule da andà.