Cume cercà una parola in una pagina in un browser

I dispositivi Android appartenenti à a famosa famiglia NEXUS sò cunnisciuti per a so fiabilità è a lunga vita di servizio, chì hè garantita da componenti tecnichi di alta qualità è da una parte di software apposta. Questu articulu hè nantu à u software di sistema di u primu Piattaforma Nexus, sviluppatu da Google in cullaburazione cù ASUS, in a versione più funzionale - Google Nexus 7 3G (2012). Cunsiderà a possibilita di u firmware di stu dispositiu populariu, assai efficace in a cumpetenza di parechji travagli finu à a data.

Dopu chì leghjite e raccomandazioni di u materiale propositu, pudete acquistà a cunniscenza chì ti permette di reinstallà u Android nant'à u tablet, ma ancu quì si convertenu cumplettamente a parte di u software è ancu aghjurnà una seconda vita cù versioni di Android modificate.

Malgradu u fattu chì l'uterni è i metudi di manipula a memoria interna di u dispositiu prupostu in u materiale qui sottu sò stati ripetuti in pratica, in tuttu, hanno dimostratu a so efficacia è a relativa sicurezza prima di passà à l'istruzzioni, hè necessariu tene in considerazione:

L'interventu in u prugramma di sistema di l'apparecutu Android porta u risicu potenziale di danneggiamenti è hè resi da l'utente à a so propria decisione dopu assumendu a piena responsabilità per qualchi risultati di manipolazioni, inclusi quelli negativi!

Prucedure preparatorie

Come annunziatu sopra, a metodulugia di i metudi chì implichi l'implementazione di u firmware di Nexus 7 a causa di a so implementazione hè stata praticamente cumpletata per l'usu diffusu di u dispositiu è a so lunga durata. Ciò significa chì aderendu à e istruzioni pruvate, pudete rifatisce a tavoletta à abbastanza rapidamente è senza prublemu. Ma ogni prucessu hè precedutu da a preparazione è a so implementazione in tuttu hè assai impurtante per avè un risultatu positiu.

Piloti è Utilità

Per l'interventu seriu in e sezioni di memoria di sistema di u dispositiu, un PC o un laptop hè adupratu cum'è strumentu, è l'azzioni dirette per reinstallà u prugramma nantu à un dispositiu Android sò eseguite cù utenzii specializati.

Quandu u Firmware di u Firmware Nexus 7, quì per a maghju di l'operazioni l'utili principali sò l'utility ADB è Fastboot. Pudete familiarizzà cù u scopu è a capacità di sti strumenti in l'articuli di rivedu nantu à u nostru situ web, è travaglià da elli in diverse situazioni chì sò spieghjate in altri materiali chì si trovanu da una ricerca. Inizialmente, si consiglia di esplorà e possibilità di Fastboot, è solu dopu procedete per seguità l'istruzzioni da stu articulu.

Leggi più: Cumu lampà un telefonu o un tablet cù Fastboot

Benintesa, per assicurà l'interazione di l'utenti di u firmware è di u tablet in sè, i driver specializati sò installati in Windows.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Installazione di i driver è l'utilità di e console

Per l'utente chì hà dicisu di stallà u firmware 3G di Nexus 7, ci hè un pacchjettu meraviglioso, aduprendu chì pudete piglià simultaneamente utilità installate per manipulà u dispositivu, è un driver per cunnessu in a modalità di download di software - "Installer ADB di 15 secondi". Scaricate e cundizione da u link:

Scaricate i driver di installazione automatica, ADB è Fastboot per a tablet di firmware di Google Nexus 7 3G (2012)

Per evità prublemi in u prucessu di l'installatore auto è in futuro, quandu si lampeggia u tablet, disabilemu a verifica di a firma digitale prima di installà ADB, Fastboot è componenti di sistema.

Leggi ancu: Risultendu u prublema di verificà a firma digitale di u driver

  1. Run u installatore, chì vole aprite u schedariu "adb-setup-1.4.3.exe"ottenutu da u ligame sopra.

  2. In a finestra di consolazione chì si apre, conferimu a necessità di installà ADB è Fastboot cliccendu nantu à a tastiera "Y"è dopu "Enter".
  3. Esegu u listessu cum'è in u passu precedente, conferimu a richiesta "Installate ADB à u sistema?".
  4. Guasgi immediatamente, i schedari necessarii ADB è Fastboot saranu copiati nant'à u discu duru di u PC.
  5. Averemu cunvintu a vulintà di stallà i driver.
  6. Seguitate e istruzioni di u installatore in esecuzione.

    In fatti, avete bisognu di appughjà nantu à un unicu bottinu - "Prossimu", u restu di u installatore eseguirà automaticamente.

  7. Una volta finitu u travagliu di u strumentu, truvamu u sistema operativu di u PC pienu prontu per manipulà u mudellu di l'apparetu Android in questione.

    I componenti ADB è Fastboot si trovanu in u cartulare "adb"creatu da u installatore propositu à a radice di u discu Da:.

    A procedura per verificà a giustizia di l'installazione di u driver hè descritta quì sottu, in a descrizzione di i modi di operazione di u dispositiu.

Multifunzionale software complexu NRT

Oltre à ADB è Fastboot, tutti i pruprietari di a famiglia Nexus sò cunsigljati di installà u putente Nexus Root Toolkit (NRT) nantu à i so computer. U prugramma ti permette di fà una numerosa manipolazione cù qualunque mudellu da a famiglia in questione, hè usatu cù successu per ottene a radice, creà una copia di backup, sblocca u gestore di avvallamentu è lampa i dispositivi in ​​tuttu. L'utilizzo di e funzioni individuale di l'utellu hè discupratu in l'istruzzioni sottu in l'articolo, è in tappa di preparazione per u firmware, cunsideremu u prucessu di stallazione di l'applicazione.

  1. Scaricà a distribuzione da a risorsa ufficiale di sviluppatore:

    Scaricate Nexus Root Toolkit (NRT) per Google Nexus 7 3G (2012) da u situ ufficiale

  2. Run u installatore "NRT_v2.1.9.sfx.exe".
  3. Specifichi u parcorsu induve l'instrumentu hè installatu, è premete u pulsante "Install".
  4. Durante u prucessu di u disimballu è u trasferimentu di i schedari di l'applicazione, una finestra apparirà induve avete bisognu di selezziunate u mudellu di u dispositiu da a lista è indicate a versione di u firmware installatu in ellu. In u primu sgugliu da sceglie "Nexus 7 (Mobile Tablet)", è in a seconda "NAKASIG-TILAPIA: Android *. *. * - Qualsiasi Costruzione" è poi cliccate "Applicà".
  5. In a prossima finestra sò invitati à cunnesse a tauletta cù u inclusu "Debugging USB" to pc. Seguitate e istruzioni di l'applicazione è cliccate "OK".

    Per di più: cumu abilite a modalità di depurazione USB nantu à Android

  6. Dopu à a conclusione di u passu precedente, l'installazione di NRT pò esse considerata cumpleta, l'utellu sarà lanciatu automaticamente.

Modi di operazione

Per rende a reinstallazione di u lugiziale di sistema nantu à qualunque dispositiu Android, dite iniziendu a periferica in certi modi. Per Nexus 7 questu "FASTBOOT" è "RECOVERY". Per ùn tornanu micca à questu questu in futuro, vedemu cumu cambia a tablet à questi stati à a tappa prupratoriale per u firmware.

  1. Per funzionà in mode "FASTBOOT" necessariu:
    • Appughjate nantu à a chiavi di a disabilitata "Decrease Volume" e tena lu "Abilita";

    • Fighjate e chjappate e chjate finu quellu chì sceghja nantu à a schermata di u dispositivo:

    • Per verificare chì u Nexus 7 sia in modalità "FASTBUT" hè stabilitu da l'urdinatore correttamente, cunnessu u dispositivo à a portu USB è aperto "Manager di dispositivi". In a sezione "Telefono Android" U dispositiu deve esse presente "Interface Bootloader Android".

  2. Per entrà in a modalità "RECOVERY":
    • Avemu cambiuvule u dispositivo à a modalità "FASTBOOT";
    • Aduprà i tasti di u volume per scorrere i nomi di e opzioni disponibili, visualizzate in cima di u schermu, per avè u valore "Modu di riparazione". Poi, premete u pulsante "Potenza";

    • Combinazione di pressa breve "Vol +" è "Potenza" fate visibile l'ingrani di menu di l'ambiente di recuperu di a fabbrica.

Backup

Prima di passà à u Firmware 3G Nexus, dighjite perfettamente chì tutti i cuntenuti di a memoria di u dispositiu durante i manipuli, chì richiedenu a reinstallà Android in qualchì manera da l'articolo sottu, saranu distrutti. Allora, quandu durante u funziunamentu di u tablet sò accumulatu qualsiasi infurmazione preziosa per l'utente, ottenimentu di un backup hè certamente una necessità.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

I patroni di stu mudellu ponu aduprà unu di i metudi pruposti in u materiale à u ligame sopra. Per esempiu, e possibilità chì offre Google Account sò eccellenti per salvà l'infurmazione persunale (contatti, foto, etc.), è utilizatori spertiti chì avianu ricevutu i diritti di root in u dispositiu pò aduprà l'applicazione Titanium Backup per salvà applicazioni è i so dati.

E possibili per l'archivu di l'infurmazione è per creà una copia di salvezza cumpleta di u sistema sò state introdotte da u sviluppatore in l'applicazione Nexus Root Toolkit sopra citata. U sfruttamentu di u strumentu cum'è mezu per salvà i dati da u Nexus 7 3G è ripresentà l'infurmazioni necessarii in i tardi hè assai simu, è qualcunu, ancu un utilizatore novizio, pò scovà cumu fà u.

Da rimarcà chì per l'applicazione riesce di qualchi metudi di backup cù NRT, u tablet è dotatu di un ambientu di riparazione modificatu (stu componente sarà discuitu più tardi in stu articulu), ma, per esempio, l'applicazioni di dati ponu esse salvate senza manipulazioni preliminari cù u dispositivo . Crearemu una tale copia conforme à e istruzioni di seguito per capisce cume l'utercii di l'archiviu offertu da u sviluppatore di Root Toolkit funzionanu.

  1. Cunnessu u dispositivo à a porta USB di u computer, pre-attivatu nantu à u tablet "Debugging on YUSB".

  2. Fighjate a NRT è premete u pulsante "Backup" in a finestra principale di l'applicazione.
  3. A finestra aperta cuntene parechje zone, cliccendu nantu à i tasti in cui ti permette di archivà l'infurmazioni di vari tipi è in diversi modi.

    Sceglite una opzione "Backup All App's" cliccendu nantu à "Crea un File di Backup di Android". Pudete pre-impostà i caselli: "Applicazioni di sistema + dati" per salvà applicazioni di sistema cù i dati, "Dati cumpartiti" - di aghjunghje à a copia di salvezza i dati cumuni di l'applicazione (cume i schedari multimedia).

  4. A finestra successiva cuntene una descrizione dettagliata di u prugramma pianificata è una indicazione per attivà a modalità nantu à u dispositiu. "In u avionu". Attiva in Nexus 7 3G "Modu aereo" è spingà u pulsante "OK".
  5. Specifichi à u sistema u modu in cui u file di backup sarà situatu, è ancu, s'ellu vole, indicemu u nome significativu di u futuru file di backup. Aferite a vostra scelta premendu "Salvà"dopu chì u dispositivo cunnessu riavanu automaticamente.

  6. Poi, sblocca u schermu di u dispositivo è cliccate "OK" in a finestra di query NRT.

    U prugramma andrà in modalità standby, è u tablet vi dumandarà per cumincià un backup integrale. Quì pudete specificà una password cù a quale u backup futuru sarà criptografatu. Dopu tocchemu "Fà u backup di dati" è aspettemu chì a fine di a procedura d'archivu.

  7. Una volta finitu u travagliu di salvà l'infurmazioni in u file di backup di Nexus Root Toolkit, a finestra chì conferma u successu di l'operazione hè dimostrata "Backup completo!".

Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

Tutta a famiglia di dispositivi Android Nexus si caratterizza per a pussibilità di sbloccà u gestore di boot (bootloader) ufficiali, perchè sti dispositivi sò cunsiderati cum'è riferimenti per u sviluppu di l'OS mobile. Per l'utente di u dispositiu in questione, u sblocu vi permette di stallà un recuperu persunale è un software di sistema mudificatu, è riceve i diritti di root in u dispositiu, chì cessa di uttene l'ughjetti principali di a maiò parte di i pruprietari di u dispositiu oghje. Sblocu hè rapida è faciule cù Fastboot.

Tutti i dati cuntenuti in a memoria di u dispositiu durante u pruc di sblocu saranu distrutti, è e l'impostazioni di Nexus 7 saranu ripristinate à u statu di fabbrica!

  1. Avviciniamo u dispositiu in a modalità "FASTBOOT" e cunnessa à u PC.
  2. Aprite a cunsulta di Windows.

    Ulteriori dettagli:
    Apertu una linea di cumannu in Windows 10
    Esecuzione di una linea di cumannu in Windows 8
    Chjamate a "Linea di Commandu" in Windows 7

  3. Eseguite u comando per andà à u cartulare cù ADB è Fastboot:
    cd c:

  4. Verificate a giustizia di l'abbinimentu di u tablet è di l'utilità, mandendu un cumandatu
    dispositivi fastboot

    Cusì, u numeru seriale di a periferica deve esse visualizatu in a linea di cumannu.

  5. Per inizià u prucessu di sbloccare u gestore di boot, aduprà u comando:
    fastboot oem unlock

    Inserite un indicazione è cliccate "Enter" in a tastiera.

  6. Fighjemu nant'à u schermu di Nexus 7 3G - ci hè stata una richiesta nantu à a necessità di sbloccà u gestore di avvicinamentu, chì necessite di conferma o annullamentu. Sceglite un articulu "Sì" cù i tasti di u volume è premete "Cunsumante".

  7. Un sblocu bè successu hè cunfirmatu da una risposta appropriata in a finestra di comando,

    è in u futuru - l'iscrizzione "LOCK STATE - UNLOCKED"apparisce nant'à u schermu di u dispositiu chì scena in a modalità "FASTBOOT"è dinò l'immagine di una serratura aperta nant'à u schermu di l'insignamentu di u persunale ogni volta chì hè lanciatu.

S'ellu hè necessariu, a pila di apparecchi pò esse restituita à u statu fermatu. Per fà quessa, effettuate e tappe 1-4 di e istruzioni di sblocu sopra, è dopu mandà un cumandamentu tramite a console:
fastboot oem lock

Firmware

Sicondu u statu di a parte di u lugiziale di u Nexus 7 3G tablet, è u scopu finale di u pruprietariu, chì hè a versione di u sistema installatu in a perchetta à causa di u prucedimentu di u firmware, u metodo di manipolazione hè selezionatu. Di seguito sò disposti trè di i metudi più effettivi chì ponu aduprà l'installazione di u sistema ufficiali di ogni versione, ripristinendu u sistema operativu dopu fallimenti seria di software, è infine a doppia vita da u installazione di u firmware personalizatu.

Metudu 1: Fastboot

U primu metudu di lampà u dispositiu in questione hè, forse, u più efficiente è permette di stallà Android Android di qualsiasi versione in Nexus 7 3G, indipende u tippu è a costruzione di u sistema installatu in un apparecchju prima. È ancu l'istruzione sottu vi permette di ripristinà a parte di software di quelle istanze di u dispositiu chì ùn ghjunghjenu in modalità normale.

In quantu à i pacchetti cù u firmware, sottu à u ligame presenta tutte e soluzioni rilasciate per u mudellu partendu da Android 4.2.2 è finisce cù l'ultime build - 5.1.1. L'utente pò selezzià ogni archiviu basatu nantu à e so proprije riflessioni.

Scaricate u Firmware ufficiali Android 4.2.2 - 5.1.1 per a tablet Google Nexus 7 3G (2012)

À esempiu, installeremo Android 4.4.4 (KTU84P), chì a so opzione, secondu i risposte di l'utente, hè u più efficace per u usu di ghjornu. L'utilizazione di versioni precedenti ùn hè micca cunveniente, è dopu l'upgamentu di u sistema ufficiale à a versione 5.0.2 è altru daveru, ci hè una leggera diminuzione in u rendimentu di a periferica.

Prima di iniziare e manipule secondu e cumandate in basso, ADB è Fastboot devono esse installate in u sistema!

  1. Caricamu archiviu cù sistema ufficiali è avemu disimappatu a ricezione.

  2. Trasferimentu Nexus 7 3G in a modalità "FASTBOOT" e cunnesse à a porta USB di u PC.

  3. Seguitate e istruzioni per sblocpà u gestore di avvallu, se l'azione ùn hè stata fatta prima.
  4. Eseguite u schedariu eseguibile "flash-all.bat"situatu in u cartulare cù u firmware disimballatu.

  5. U script hà da uttene più manipolazioni automaticamente, rimane solu di osservà ciò chì accade in a finestra di console è ùn interromperà micca u prucessu cù qualsiasi azzione.


    I messaghji chì si presentanu nantu à a riga di cume carattarizza ciò chì accade in ogni momentu, è u risultu di l'operazioni per riscrivà una zona particulare di memoria.

  6. Quandu u trasferimentu di e immagini à tutte e sezioni hè cumpletatu, a console mostra "Premete una tasca per uscire ...".

    Facemu pressione di una chjave in a tastiera, da quì a finestra di comando hè chjusa, è u tablet riavanu automaticamente.

  7. Aspemu chì l'inizializazione di i componenti di Android reinstallatu è l'apparenza di u schermu di benvenuta cù a scelta di lingua.

  8. Dopu avè specificatu i parametri di base di l'OS

    Nexus 7 3G hè pronta à travaglià sottu u cuntrollu di u firmware di a versione selezionata!

Metudu 2: Nexus Root Toolkit

Quelli utenti, chì utilizanu applicazioni basate à Windows per operazioni cù a memoria di i dispositivi Android, sembranu più preferibili di l'usu di utilità di console, ponu avvantaggiuu di e opportunità pruposta da u strumentu multifunzionale Nexus Root Toolkit summariu. L'applicazione furnisce a funzione d'installazione di a versione ufficiale di u sistema operativo, cum'è u mudellu in questione.

In cunsiderazione di u prugramma, avemu effettivamente ottenendu u listessu risultatu cum'è utilizendu u metudiu sopra cun Fastboot - u dispositivo hè fora di scatula in termini di software, ma cun un bootloader sbloccatu. È ancu, NRT pò esse adupratu per "splicing" dispositivi di u Nexus 7 in casi semplici.

  1. Run u Root Toolkit. Per installà u firmware, avete bisognu di una sezione applicazione "Restore / Upgrade / Downgrade".

  2. Piazzà u switch "Statu di Surrent:" in una situazione currisponduta à u statu attuale di u dispositiu:
    • "Soft-Bricked / Bootloop" - per e compresse chì ùn sò micca caricate in Android;
    • "U prugrammu hè on / Normal" - per istanze di u dispositariu cumunu in tuttu u funziunamentu.

  3. Trasferimentu u Nexus 7 per a modalità "FASTBOOT" è cunnesse cun un cavu à u cunnessu USB di u PC.

  4. Per i dispositivi sbloccati saltatu stu passu! Se u carregatore di dispositivi ùn hè ancu micca sbloccatu, fate u seguitu:
    • Pulsante "Sblocca" in a zona "Unlock Bootloader" a finestra principale NRT;

    • Cunfirmà a richiesta d'ingressu per a prontezza di u sblocu, premendu u pulsante "OK";
    • Sceglite "Sì" nant'à u schermu Nexus 7 è premete u pulsante "Abilita" dispositivi;
    • Aspetta chì u dispositiu riavvi, spegli u spargi u mode "FASTBOOT".
    • In a finestra NRT, cunfirmendu chì a chjave di u bootloader hè andata à bonu, cliccate "OK" è passà à i passi successivi di stu manuale.

  5. Avviciniamo l'installazione di u sistema operativo in u dispositivo. Cliccate nantu à u bottinu "Flash Stock + Unroot".

  6. Conferma cù u bottinu "OK" richiesta di prontazione per inizià a procedura.
  7. Prossima finestra "Quale immagine di a fabbrica?" Questu hè destinatu à sceglie a versione è scaricà i file di firmware. На момент написания настоящей инструкции автоматически скачать через программу удалось лишь последнюю версию системы для Nexus 7 3G - Андроид 5.1.1 cборка LMY47V, соответствующий пункт и нужно выбрать в раскрывающемся списке.

    Commutà in u campu "Choice" описываемого окна должен быть установленным в положение "Automatically download + extract the factory image selected above for me." После указания параметров, нажимаем кнопку "OK". A scarica di u pacchettu cun i file di software di sistema principia, aspittendu chì u scaricatu hè finitu, è dopu da u cumunamentu è da verificà i componenti.

  8. Dopu a cunfirmazione di un'altra richiesta - "Flash Stock - Confirmation"

    U script di stallazione sarà lanciatu è u Nexus 7 sovrintende automaticamente e rùbbriche di a memoria.

  9. Attentu a fine di manipolazioni - l'apparenza di una finestra cun l'infurmazioni nantu à cumu u tablet veia esse lanciatu dopu a reinstallazione di Android, è cliccate "OK".

  10. Dopu, vi sò invitati à aghjurnà a registrazione in a NRT annantu à a versione di sistema installata in u dispositiu interfacciatu cù l'utilità. Quì avemu ancu cliccate "OK".

  11. Dopu u seguitu di l'istruzzioni precedenti, u dispositiu riavene in l'OS automaticamente, pudete scungeru da u PC è da chjappate e finestre NexusRootToolkit.
  12. À u primu dopu l'operazioni sopra descritte, u bootlet pò affissà finu à 20 minuti, ùn interrompu micca u prucessu di inizializazione. Avete bisognu di aspettà chì a prima schermata di u Sperimentu installatu sia apparsa, cuntenendu una lista di lingue di l'interfaccia dispunibule. Dopu, noi determinemu i parametri di base di Android.

  13. Dopu à a prima iniziale di Android, u dispositivu hè cunsideratu cum'è lampatu

    è prontu à u travagliu cù l'ultima versione di u prugrammu di sistema ufficiali.

Installà ogni versione di u sistema operativo ufficiale via NRT

Se l'ultima versione di l'Android ufficiale nant'à u dispositiu ùn sia u risultatu ch'ella hè necessariu da a NRT, ùn anu da dimenticà chì, cù l'aiutu di l'utunile, pudete installà in u persunale ogni assemblea pruvista à aduprà i so creatori. Per fà quessa, primu avete da scaricà u pacchettu desideratu da a risorsa ufficiale di Google Developers. E immagini complete di u sistema da u sviluppatore sò dispunibili in u link:

Scaricate u Firmware ufficiale di Nexus 7 3G 2012 da u situ ufficiale di Google Developers

Sceglite accuratamente u pacchettu! U scaricamentu di software per u mudellu in questu dev'essiri fattu da a sezione intitulata ID "nakasig"!

  1. Caricamu u schedariu zip cù u sistema operativo di a versione richiesta da u link sopra e, senza anziannu, ponimilu in un cartulare separatu, ricordà u percorso di l'ubietà.
  2. Seguitate e istruzioni di installazione per Android cù u NRT propositu sopra. I passaggi per l'installazione di un pacchettu contenuti in un discu PC sò quasi assimilamenti à e raccomandazioni di sopra.

    Eccezione - articulu 7. In stu stadiu in a finestra "Quale immagine di a fabbrica?" fate u seguitu:

    • Piazzà u switch "Immagini di fabbrica di Tablette Mobile:" in posizione "Altru / Esplora ...";
    • In u campu "Scelta" sceglite "Aghju scaricatu una immagine di a fabbrica me invece.";
    • Pulsante "OK", specificate in a finestra di l'Explorer chì apre u parcorsu à u schedariu zip cu l'imagine di u sistema di l'assemblea desiderata è cliccate "Apertu".

  3. Attendemu à a conclusione di l'installazione

    è riavvicà u tablet.

Metudu 3: sistema operativo personalizatu (mudificatu)

Dopu l'usu di Google Nexus 7 3G hà imparatu cum'è per installà u sistema ufficiali in u dispositiu è imparatu l'uterni per ripristinà u dispositivo in situazioni critiche, puderà passà à l'installazione di sistemi mudificati nantu à u tablet. U firmware personalizatu per stu mudellu hà liberatu un gran numeru, perchè u dispositiu hè statu inizialmente posizionatu cum'è una referenza per u sviluppu di sistemi di operazione mobili.

Quasi tutte e versioni modificate di Android, pensate per a tablet, sò installate cume. U prucessu hè implementatu in duie fasi: attrezzà u tablet cun un ambientu di recuperu personalizatu cù capacità avanzate, è poi installà un sistema operativu di terze parti aduprendu a funzionalità di recuperu.

Vede ancu: Cumu lampeggia un dispositiu Android via TWRP

Prima di cuntenere cù u seguitu, avete bisognu di sbloccà u carregatore di dispositivi!

Passu 1: Dà u vostru tablet cun recuperu personalizatu

Per u mudellu in questu, ci sò parechje opzioni per a ripruduzione modificata da i vari equipe di sviluppu. Recovery ClockworkMod (CWM) è Recuperazione TeamWin (TWRP) sò l'utenti più popolari è romodels. In senu à stu materiale, TWRP sarà adupratu cum'è una soluzione più progressiva è funzionale.

Scaricate e immagini TeamWin Recovery (TWRP) per installazione in u Google Nexus 7 tablet (2012)

  1. Scaricate l'imagine di recuperu da u ligame sopra è metti u img-file risultatu in a cartella cù ADB è Fastboot.

  2. Trasferimentu u dispositivo à a modalità "FASTBOOT" è cunnessu à a porta USB di u computer.

  3. Avviate a console è andate in u cartulare cù u cumunamentu ADB è Fastboot:
    cd c:

    In ogni casu, verificemu a visibilità di u dispositiu da u sistema:
    dispositivi fastboot

  4. Per trasmette l'immagine TWRP à a zona di memoria currente di u dispositiu, esegui u comando:
    fastboot flash recovery twrp-3.0.2-0-tilapia.img
  5. A cunfunzione di a stallazione cù successu di recuperu custom è a risposta "OKAY [X.XXXs] finitu. Tempo totale: X.XXXs" in a riga di cume.
  6. Nant'à u tablet, senza partì "FASTBOOT"cù a chiavi di u volume, selezziunate u modalità MODU DI RECUPERO è spingi "POWER".

  7. L'esecuzione di l'elemento precedente aprera u recuperu di TeamWin installatu.

    L'ambiente di recuperu miglioratu sarà pienu operativu dopu a scelta di a lingua di l'interfaccia russa ("Sceglite a lingua" - "Russu" - "OK") è l'attivazione di l'elemento di l'interfaccia specializata "Permette i cambiamenti".

Passu 2: Installate persunalizatu

C'è un esempiu, secondu e istruzioni in seguitu, installeremu un firmware modificatu in u Nexus 7 3G Progetto Open Source di Android (AOSP) creatu da a basa di una di e più moderne versione di Android - 7.1 Nougat. In questu casu, dinò, e istruzioni chì seguitanu pò esse aduprate per installà quasi tutti i prudutti persunalizati per u mudellu in questione, a scelta hè in a scelta di una shell specifica per l'utente.

U Firmware propositu AOSP hè, in realtà, un Android "puru", chì hè, cum'è si pò vede i sviluppatori da Google. U sistema d'impianto dispunibile per scaricà qui sottu hè adattatu per l'usu nantu à u Nexus 7 3G, ùn hè micca caratterizatu da bug serii è hè adattu per l'usu di tutti i ghjorni. L'esecuzione di u sistema hè basta per fà quasi ogni missione di u livellu media.

Scaricate u Firmware personalizatu basatu annantu à Android 7.1 per Google Nexus 7 3G (2012)

  1. Scaricate u pacchettu cun l'usu è messe u zip-file risultatu in a radice di a memoria di u tablet PC.

  2. Reboot Nexus 7 to TWRP è esegui una copia di backup Nandroid di u sistema installatu.

    Leggi ancu: Backup dispositivi Android via TWRP

  3. Facemu una formattazione di e zone di memoria di u dispositiu. Per questo:
    • Sceglite un articulu "Pulizia"dopu "Pulizia selettiva";

    • Scegliete off caselli davanti à tutte e sezioni, tranne per "Memoria interna" (Questu area cuntene una copia di backup è un pacchettu cù u sistema operativo destinatu à stallazione, è cusì ùn pudete micca formattallu). A seguitu, move u switch "U perchè pulisce". Aspittendu u completamentu di a procedura di spartimentu è poi tornà à a schermata di recuperu principale - u bottinu "Casa".

  4. Avviemu à l'installazione di un sistema operativu mudificatu. Tapa "Installazione", dopu specificu à l'ambiente u zip-package copiatu in prima memoria in a memoria interna di u dispositivo.

  5. Attiva "U perchè di u firmware" è guardà u prucessu di u trasferimentu di i cumpunenti Android in a memoria di u Nexus 7 3G.