Aumenta a RAM di u dispositiu Android


L'ambiente di software in u sistema operativo Android utilizza una macchina Java - in versioni anziane di Dalvik, in i nuovi - ART. A conseguenza di questu hè un consumu abbastanza altu di RAM. E se l'utenti di i dispositivi ammiragliu è di mezu portu ùn anu micca avè a riguardu, allora i pruprietari di dispositivi di u bilanciu cù 1 GB di RAM è ancu sentenu a mancanza di RAM. Voleremu cuntà cumu si tratta di u prublemu.

Cume à fà cresce a dimensione di RAM in Android

Famigliati cun u computer, l'utenti probabilmente pensatu à l'incremento fisicu di RAM - à smuntà u smartphone è installà un chip più largu. Hè, hè tecnicamente difficiule per fà sta. Tuttavia, pudete allà andà da u software.

Android hè una varianta di u sistema Unix; perciò, hà a funzione di creà partizioni Swap - un analogu di i file di paging in Windows. In a maiò parte di i dispositivi Android, ùn ci sò mezu per manipula a partizione di swap, tuttavia ci sò applicazioni di terze parti chì permettenu.

Per manipularà i file Swap, u dispositiu deve esse radiculatu, è u so kernel deve supportà sta opzione! Puderete ancu bisognu installà u quadru BusyBox!

Metudu 1: RAM Expander

Una di e prime applicazioni cù chì gli utenti ponu creà è cambia parti di swap.

Scaricate RAM Expander

  1. Prima di installà l'applicazione, assicuratevi chì u vostru dispositivo rispetti i requisiti di u prugramma. U modu più faciule per fà ciò è cù a semplice utilità MemoryInfo & Swapfile Check.

    Scaricate MemoryInfo & Swapfile Check

    Run u utilità. Se vedi i dati cum'è in a screenshot sottu, significa chì u vostru dispositivo ùn supporta micca a creazione di Swap.

    Altrimenti, pudete continuà.

  2. Run u RAM Expander. A finestra d'applicazione sembra questu.

    Marcatu 3 cursori ("Scambia file", "Swapiness" è "MinFreeKb") sò responsabili di a configurazione manuali di a traccia di scambii è di multitasking. Purtroppu, ùn funzionanu micca adeguatamente nantu à tutti i dispositivi, perciò vi propemu di usà a configurazione automatica descritta sottu.

  3. Cliccate u pulsante "Valore ottimale".

    L'applicazione determina automaticamente a dimensione adatta di u scambiu (pudete cambià dà "Scambia file" in u menù Expander di PAM). Dopu u prugramma ti darà à sceglie a location di u schedariu di paging.

    Ùn vi cunsigliamo di sceglie una carta di memoria"/ Sdcard" o "/ ExtSdCard").
  4. U passu chì cioè hè a preset di swap. Come regula, opzione "Multitasking" abbastanza in a maiò parte di i casi. Selezziunu u desideratu, cunfirma cù "OK".

    Pudete cambià manualmente questi presetmentu spostendu u cursore "Swapiness" in a finestra principale di l'applicazione.
  5. Aspittate a creazione di RAM virtuale. Quandu u prucessu hè finitu, fate attenzione à u switch "Attiva swap". Sicuramente, hè attivatu automaticamente, ma in certi firmware deve esse attivatu manualmente.

    Per praticità, pudete marcà l'elemento "Accumuna a messa in u sistema" - In stu casu, a RAM Expander s'accende automaticamente dopu à u dispositivo hè spente o riaviatu.
  6. Dopu tali manipolazioni, truvate un aumentu significativu di prestazioni.

RAM Expander hè una bona scelta per migliurà e prestazioni di un dispositiu, ma hà sempre l'inconvenienti. In aghjunghje à a necessità di radice è manipule supplementari anzi, l'applicazione hè solu pagata - nè versioni di prova.

Metudu 2: Manager di RAM

Un attrezzu cumunu chì unisce solu a capacità di manipula i file Swap, ma dinò un gestore di attività avanzatu è un gestore di memoria.

Scaricate RAM Manager

  1. Mediante l'esecuzione di l'applicazione, aprite u menu principale cliccendu nantu à u bottinu in cima à sinistra.
  2. In u menu principale, selezziunu "Speciale".
  3. In sta tab pètaveru un articulu "Paging File".
  4. A finestra popup ti permette di sceglie a dimensione è a posizione di u schedariu di paging.

    Com'è u prucedimentu di nanzu, si consiglia di sceglie una carta di memoria. Dopu avè selezionatu a situazione è a taglia di u file di scambiu, cliccate "Crea".
  5. Dopu avè creatu u schedariu, pudete ancu à cunnosce ancu altre impostazioni. Per esempiu, in a tabulazione "Memoria" pò customize multitasking.
  6. Dopu tutte e impostazioni, ùn vi scurdate di aduprà u switch "Autostart at start start device".
  7. RAM Manager hà pochi di funzioni di RAM Expander, ma u primu hè un plus di avè una versione free. In quantu, però, ci hè publicità fastidiosa è una parte di l'impostazioni ùn sò micca dispunibili.

Finisce oghje, avemu a sapè chì ci sò altre applicazioni in u Play Store chì offrenu a possibilità di espansione di RAM, ma per gran parte sò inoperative o sò virus.