A memoria virtuale hè un spaziu discu dedicatu per conservà dati chì ùn baschenu in RAM o ùn hè micca in pratica. In questu articulu puderemo descriviri in dettaglio nantu à sta funzione è cum'è configurà lu.
Setup di a Memoria Virtuale
In i sistemi operativi moderni, a memoria virtuale si trova in una sezione particulare nantu à u discu chjamatu "file swap" (pagefile.sys) o "scambia". Strictu parlendu, questu ùn hè micca esattamente una sezione, ma hè solu un locu riservatu à e necessità di u sistema. Cù una mancanza di RAM, i dati sò "memorizzati" quì, chì ùn sò micca aduprati da u processore centralizante, è, se hè necessariu, sò carichi in ritornu. Hè per quessa chì si pò osservà "pendii" quandu esce applicazioni esigenti. In Windows, ci hè una casella di impostazioni in cui pudete definire i parametri di u file di paging, chì vole, abilite, disabilite o selezziunate a dimensione.
Parametri di Pagefile.sys
Pudete andà à a sezione desiderata in diversi modi: attraversu e prupietà di u sistema, a stringa Run o motore di ricerca integratu.
Dopu, in la tabulazione "Avanzate", vi truverete un blocu cù memoria virtuale è andate per cambià i parametri.
Hè propiu quì attivate è regolate a dimensione di u spaziu discu allargatu in base à e vostre necessità o a quantità totale di RAM.
Ulteriori dettagli:
Cumu abilite u schedariu swap in Windows 10
Cume cambiate a dimensione di u pagine di paging in Windows 10
In Internet, e dispute stanu cuntinuatu: quantu spaziu à dà à u file di paging. Ùn ci hè nul consensu: qualchissia avverisce di disattivarla cun una quantità sufficiente di memoria fisica, è chì qualchissia dice chì, senza un scambiu, certi prughjetti ùn semplicemente ùn funzionanu micca. Fate una decisione adatta per aiutà u materiale presentatu à u ligame sottu.
Leggi più: a dimensione ottimale di u schedariu di paginazione in Windows 10
Seconda lima di paging
Ié, ùn sia micca sorpresu. In u "top ten" ci hè un altru file di paginazione, swapfile.sys, chì a dimensione di cui hè cuntrullata da u sistema. U so scopu hè di salvà i dati di l'applicazione da u magazinu Windows per un accessu rapidu. In realtà, questu hè un analogu di l'ibernazione, ma micca per tuttu u sistema, ma per certi componenti.
Vede ancu:
Cumu attivare, disattivà l'ibernazione in Windows 10
Ùn pudete micca configurà a, pudete cancellarla solu, ma s'è utilizza l'applicazioni adatte, questu apparirà di nuovo. Ùn hè micca bisognu di preoccupazione perchè stu schedariu hà una dimensione assai modesta è occupa pocu spaziu disciu.
Conclusione
A memoria virtuale aiuta i computer impurtanti "rotà i programmi pesanti" è se avete pocu RAM, avete bisognu di esse responsabile per a messa in situ. Tuttavia, certi prudutti (per esempiu, da a famiglia Adobe) necessitanu a so presenza è pudè dighjuneru ancu cù una grande quantità di memoria fisica. Ùn vi scurdate di u spaziu discu è di a carica. Se possibile, trasferisci u swap à un altru discu non-sistema.