Recuperà a barra di lingua in Windows 7

A nostra realtà hè tale chì a maggior parte di l'usini domestici anu travaglià cù dui lingue (russo è inglese), è ancu qualchì avemu un gran numeru. U pannellu di lingua aiuta a navigà in u modalità attuale di a lingua in u sistema. Inoltre, quiddi utenti chì ùn sò micca abituati à cambià trà modalità di chiavi d'accessu fate ancu questu utilizà sta icona. Ma succede quandu scumpie. Vedemu chì fà da fà se u pannellu hè andatu, è cume restituu in Windows 7.

Procedura di recuperu

U pannellu di cambiamentu di lingua pò sparisce da u risultatu di fallimenti in l'OS, è d'azzioni deliberate di l'utente. In più, ci sò ancu tali situazioni chì l'utente disfatta involuntariamente l'utensu, e allora ùn sà micca cume u restituzione. A sceglie di l'opzione di recuperu dipende largamente da e ragioni per chì u switch di lingua sparisce da a barra di task.

Metudu 1: minimizà a barra di lingua

Una di e ragioni perchè u pannellu di lingue ùn hè micca visualizatu in u locu solitu è ​​chì l'utente face un cliccatu accidentalmente nantu à elli è hà cliccatu nantu à "Restore Rest Language Bar".

  1. Ma ùn serate micca troppu disgustatu. Se fighjate a vetta di u schermu, l'oggiu sarà prubabile. Benchì puderia esse in un altru locu di u pianu di u monitor. Allora, prima di procedere à l'azione ulteriore, solu esaminà attentamente u schermu. Se truvate un pannellu, cliccate nantu à l'icona standard. "Collapse" in u so angulu suprana a destra.
  2. Dopu à sta azzione, sarà in u so locu solitu.

Metudu 2: Pannello di cuntrollu

Ci hè un modu faciule, ma piuttostu efficace per attivà a mostra di u pannellu di lingua in u "Pannello di controllo".

  1. Aprite u menu "Pannello di cuntrollu". Piazzà a finestra in u angulu in dirittu superiore. "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Lingua".
  2. In u riquadro di sinistra, aprite a sezione. "Opzioni avanzate".
  3. In blocu "Commutazione di metodi di entrata" marcà a scatula "Usà a barra di lingua se dispunibile"è à cliccà à dirittu nantu à u bottinu "Opzioni".
  4. Una nova finestra apparirà nant'à u schermu, induve, in a tabulazione "Lingua barra", ci vole à assicurà chì a casella hè verificatu. "Attaccatu à a barra di task"È un pocu aghjustatu da a scatula "Mostra etichette di testu in a barra di lingua". Salvà i cambiamenti.

Dopu avè fattu sti regolamenti, a barra di lingua deve apparse in u so locu originali.

Metudu 3: Abilita u serviziu

A volte, u panel di lingua manca per u mutivu chì u serviziu hè disattivatu, chì hè responsabile di u so lanciu. In questo casu, u serviziu rispettu hè impiegatu per esse attivatu, per mezu di u pianificatore di sistema. In Windows 7, stu serviziu pò esse arrestatu manualmente solu cun cambiamenti da u registru, postu chì hè sistemicamente significativu è i sviluppatori anu rimpicciutu a possibilità di fermarla in modu standard. Tuttavia, à causa di vari fallimenti, pò esse inavitu ancu senza intervenzione di l'utente, chì causerà diversi fenomeni negativi, cum'è a mancanza di un pannellu di lingua. Vedemu cumu pudete esegui u serviziu specificatu.

  1. Per fà a transizione à u Manager di servizii, cliccate "Start". Dopu, andate à l'inserzione già cunnisciuta "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu cliccate nantu à "Sistema è Sicurezza".
  3. Successivamente, spenda in "Amministrazione".
  4. A lista di e varie utilità di sistema apre. Selezziunu "Servizi".
  5. In a lista aperta di servizii, cerca u nome. "Task Scheduler". Fate un dopu cliccate nantu à u nome specificatu.
  6. A finestra di pruprietà per u serviziu specificatu si apre. In a tabulazione "Generale" in u campu Tipu Startup avete bisognu di sceglie un valore da u listinu in goccia "Automatic". Poi premete "Run", "Applicà", "OK".

Dopu avè riavvicinatu u PC, u pannellu di lingua apparirà torna in u locu solitu.

Metudu 4: Avvio di u caricatore manuale

Se, per via di una ragione, ùn era micca pussibile avviare u serviziu, allora in questu casu, cum'è una misura temporanea, pudete aduprà u lance manuale di u pannellatore di lingua. A misura hè temporanea perchè cù u lance di u serviziu "Task Scheduler" avete ancora bisognu di risolve qualcosa, chì hè responsabile per l'attivazione di parechji processi in u sistema.

  1. Quadrante Win + RCiò chì hà da fà l'utellu Run. Enter:

    CTFMON.EXE

    Cliccate "OK".

  2. Dopu à quest'azione, u loader CTFMON.EXE darà inizio chì attiverà l'utile di cambiamenti di lingua grafica.

Ci hè ancu un'altra possibilità.

  1. Cliccate "Start". In u campu "Trova i prugrammi è i file" enter:

    CTFMON.EXE

    U risultatu di ricerca hè visualizatu automaticamente. Fate un dopu cliccatu cù u bottinu sinu di u mouse.

  2. Hè lanciatu u caricatore di avvicinamentu è u pannellu di lingue.

L'operazione duverà esse effettuatu ogni volta dopu avè cuminciatu u computer.

Dunque, si puderà notà chì stu metudice hà un travagliu solu se l'oggiu scumparse da a disconnessione di u serviziu. S'ellu hè disattivatu manualmente da u menù contestuale, allora in stu casu, avete bisognu di applicà e azzioni descritte in Metudu 2.

Metudu 5: aghjuntu à autolad

Eppuru, ci hè un'opportunità di fà u pannellu di lingua iniziale automaticamente quandu u sistema hè principiatu, ancu cù u pianificatore di attività speziate. Per fà ciò, l'oggiu CTFMON.EXE deve esse aghjuntu à l'autoreunu in l'editor di u registru.

  1. Prima di avviare l'editor di u registru, creà un puntu di riparazione di u sistema.
  2. Fighjate a finestra Run (Win + R). Enter:

    regedit.exe

    Pressu "OK".

  3. Un editore di u registru hè lanciatu. In u riquadro di sinistra di a finestra hè un strumentu di navigazione cun un arburu di directory. Cliccate nantu à "HKEY_CURRENT_USER".
  4. Dopu, andate à a sezione "Software".
  5. Dopu cliccate nantu à u cartulare "Microsoft".
  6. Dopu, procedite per sezioni. "Windows", "CurrentVersion" è "Run".
  7. In u pannellu di dirittu, cliccate nant'à qualchì individuu nantu à u tastru destro di u mouse. Andà à l'iscrizzione "Crea". In a lista, selezziunu "Parametri di stringa".
  8. Un novu parametru di stringa hè apparutu.
  9. Invece di u nome "Novu parametru" cunduce in "CTFMON.EXE". Pressu Enter. Fate un dopu cliccate nantu à stu parametru cù u bottinu sinu di u mouse.
  10. A finestra per cambià u parametru di a stringa apre. In a zona "Valore" Inserite u parcorsu cumpletu per CTFMON.EXE, vale à dire:

    C: WINDOWS system32 htfmon.exe

    Pressu "OK".

  11. Quandu u parametru stringa hè furmatu, pudete cliccà nantu à l'icona per chì chiuderà l'editor di registru.
  12. Ùn ci hè più da riavvià u computer per chì u pannellu di e lingue sia in u so locu. Ora avverrà sempre automaticamente ancu quandu u scheduler hè disinseritu.

    Attentu! Sì ùn sò micca pronti à seguità l'istruzzioni chì sò spiegate in stu metudu, o ùn fate micca fiducia in e vostre abilità, allora hè megliu ùn anu micca nè pruvatu di fà cambiamenti in l'editor di u registru. Dopu tuttu, s'ellu ci hè un sbagliu hè fattu, pò influenzà negativamente e prestazioni di u sistema cum'è u generu.

    D'altronde, si deve ancu avè cunnessu chì ci sò altre opzioni per aghjunghje u file CTFMON.EXE in autoladi di Windows 7. Ma hè u metodo descrittu chì faci una entrata in u Registro di sistema chì hè u più ottimale, postu aghju cumandatu hè a piena di u numaru.

    Lezione: Cumu aghjunghje un prugramma per l'avvio di Windows 7

Metru 6: Risturazione sistema

Se nessunu di i metodi sopra sposti ti aiutò à ripristinà u pannellu di lingua, ancu se era presentatu in precedenza, vi propemu di aduprà un metudu chì ti puderà risolve i vari prublemi incontrati in u funziunamentu di u sistema operativu - esegui una procedura di recuperu.

L'essenza di u metudiu sta in u fattu chì u sistema operativu, ghjustu in tali casi, cria automaticamente punti di recuperu, à chì pudete risturme cumpletamente u computer. Avete basta à sceglie u puntu di restituita, quandu u pannellu di lingua era sempre prisente, è ùn ci sò micca nisunu prublemi.

A funzione di ripristinamentu restaurerà completamente a Windows à u periodu selettivu di tempu, ma ci sò ancu eccezzioni: u prucessu ùn influenzerà micca i file d'utente - musica, video, documenti, etc.

In u primu situ, in u situ web, era digià descrittu in dettu nantu à a riparazione di u sistema, perchè vi propemu di studiare l'articulu nantu à stu tema.

Lezione: Cumu restaurà u sistema operativu

Comu pudete vede, ci sò diversi motivi perchè u pannellu di lingua si hè sparitu da a so posizione abituale: unpin, close, stop the service. Di conseguenza, a scelta di una soluzione à un prublema dipende da e so cause.