Cosa hè u prucessu atieclxx.exe


U pulsu Home hè un cuntrollu di iPhone importante chì ti permette di tornà à u menu principale, aprite a lista di applicazioni in esecuzione, creà screenshot, è più. Quandu smette di travaglià, ùn pò esse questu di usu normale di u smartphone. Oghje avemu parlà di ciò chì à fà in sta situazione.

E se u "Home" si fermò di fà

Qui di sguillà vedemu qualchi raccomandazioni chì permettenu à u bottinu di vene torna à a vita, o fà senza essa per un tempu finu chì ùn risolve u problema di riparazione di un smartphone in un centru di serviziu.

Opzione 1: Ripartisce l'iPhone

Questu metudu hà sensu di applicà solu sì sò u pruprietariu di u iPhone 7 o di un mudellu di smartphone più novu. U fattu hè chì sti dispositivi sò dotati di un tocchinu, è micca un fisicu, cum'è prima.

Si pò suppurtà chì un fallimentu di sistema si sia verificatu nantu à u dispositiu, da chì u pulsante hè appesi è fermatu è smise di risponde. In stu casu, u prublema pò esse risolta facilmente - basta riavviu l'iPhone.

Leggi più: Cumu ripartite l'iPhone

Opzione 2: lampà u dispositivo

Ancu una volta, un metudu adeguatu esclusivu à i dispositivi di mela dotati di un pulsu di tocco. Se u metodo di riavvuscia ùn hà micca purtatu i risultati, pudete pruvà l'artiglieria più pesanti: rifàu cumuu a dispositiva.

  1. Prima di principià, assicuratevi di fà fà un novu di u vostru backup di l'iPhone. Per fà quessa, aprite i parametri, selezziunate u vostru nome di account, e andate dopu à a sezione iCloud.
  2. Selezzi un item "Backup"è in a nova finestra cliccate nantu à u bottinu "Creà u backup".
  3. Dopu avete bisognu di cunnessu u gadget à u vostru computer cun u cavu originale di USB è cuminciate iTunes. Dopu, inserisci u dispositariu in DFU-mode, chì hè ghjustu adupratu per cunsultà u smartphone.

    Leggi ancu: Cumu mettere iPhone in DFU modalità

  4. Quandu iTunes dette un dispositivo cunnessu, vi sarà dumandatu di iniziate subitu u prucessu di recuperu. Dopu à quessa, u prugramma cumincerà à scaricà a versione adatta di iOS, dopu à quì quì u firmware anzianu è installatu è l'installazione di u novu. Avete ghjustu aspettà a fine di sta procedura.

Option 3: u sviluppu di i pulsanti

Parechji utilizatori di i mudelli iPhone 6S è più ghjovani sapenu chì u bottinu "Home" hè u puntu dibilu di u smartphone. Dopu à u tempu, cumincia a travaglià cù un squeak, si pò attaccare è à volte ùn risponde à a pressione.

In stu casu, pudete aiutà u famosu aerosol WD-40. Cacciolà una piccola quantità di soldi nantu à u pulsante (essa deve esse fatta u più accuratamente possibile affinchì u liquidu ùn penetra più lacune) è cumincieci à cliccà ripetutamente finu quandu cumincia a risponde correttamente.

Opzione 4: Software duplicazione di bottoni

Se u manipolatore ùn hà micca ripristinatu u funziunamentu normale, pudete aduprà una soluzione temporanea à u prublema - a funzione di duplicazione di software.

  1. Per fà quessa, aprite i parametri è selezziunate a sezione "Highlights".
  2. Scorri à l'oggetto "Accessu Universale". Dopu, apri "AssistiveTouch".
  3. Attiva stu parametru. Un rimuculazione traslucida di u bottinu "Home" apparirà nantu à u schermu. In blocu "Configurazione di azzione" configurate cumandamenti per l'alternativa Home. Per fà questu strumentu duplicà cumpletamente u bottinu familiare, imposta i seguenti valori:
    • One touch - "Casa";
    • Doppia tocca - "Switch di programma";
    • Pressa lunga - "Siri".

Se necessariu, i cumandi ponu esse attribuiti arbitrarii, per esempiu, una lunga attesa nantu à u pulsante virtuale pò creaghje una snapshot da u schermu.

Sì ùn pudite micca autumanare u "Casa", ùn stringite micca cù u viaghju à u centru di serviziu.